Snackbarbaarquote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een mexicano is.
quote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbalquote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
pizza van de pizzeria, geen bambino of calzone.
Krijg je die in één maaltijd op of doe je er 2 of 3 keer over?
wtf is het?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbal
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding wasquote:Op zondag 25 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.
Al wel lang niet meer gehad overigens
ja maar er is ook nog zoiets als minimum bestelbedragquote:
Jammer dat ze geen sitosticks hebben. Anders nam ik die. ELke keer.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lekkerste snack in de snackbar na de kroket/kwekkeboom/bitterbal
[ afbeelding ]
herkenbaar.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de trek en wat ik de rest van de dag al op heb. Soms in 1 keer maar ook vaak nog genoeg over voor de lunch de dag er na.
Al wel lang niet meer gehad overigens
gewoon inhaleren die pizzaquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding was
Nee, niet dat ik weetquote:
quote:
Het is een beetje een soort kruising tussen een snackbarhamburger en een frikandel denk ik, maar dan wat pittiger gekruidquote:Een mexicano is een snackproduct dat uit gekruid, gemalen vlees met conserveermiddelen en smaakversterkers bestaat.
Het product werd in 1984 ontwikkeld door De Vries Vleessnacks[1] uit Dordrecht. De naam "Mexicano" werd in 1984 bedacht vanwege voorrondes van het WK voetbal 1986 in Mexico (waar Nederland zich in 1984 niet voor plaatste)[1] en is in 1986 als merk geregistreerd in de Benelux.[2] Het ribvormige uiterlijk werd in 2006 vastgelegd.[3] In 2016 vond er een kort geding plaats waarbij het woord- en vormmerkenrecht werden ingeroepen tegen een concurrent die onder dezelfde naam een soortgelijk product op de markt bracht in België en Frankrijk. De voorzieningenrechter oordeelde hier dat inderdaad sprake was van een inbreuk op het woordmerk maar niet op het vormmerk.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicano
Ah, ja.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar er is ook nog zoiets als minimum bestelbedrag
quote:
Een mexicano is een snackproduct dat uit gekruid, gemalen vleesquote:
Kan ook zijn dat je bij jouw pizzeria maar hele kleine pizzaatjes krijgtquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in m'n leven een pizza bewaard voor de volgende dag, wist niet eens dat dat een ding was
Dan moet je in België gaan wonenquote:Op zondag 25 mei 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen sitosticks hebben. Anders nam ik die. ELke keer.
Gewoon meer pizza bestellen danquote:Op zondag 25 mei 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1 snackvluchteling in de KSC is wel genoeg heaquote:
Sitos zijn godenvoerquote:
Anders gewoon een keer naar België rijden met een koelbox en daar even inslaanquote:Op zondag 25 mei 2025 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 snackvluchteling in de KSC is wel genoeg hea
Ik ga er speciaal voor naar de jumboquote:Op zondag 25 mei 2025 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer naar België rijden met een koelbox en daar even inslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |