Ja handgeschreven bordjes en 'werfvoertuigen', dat kan niet andersquote:
Goed idee!quote:Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ga denk ik cacaopoeder erdoor heen doen een keer
Chocoladebanaanijs
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed idee!ik heb ook best veel banaan - havermout combinaties opgeslagen van insta. Vooral van die dingen uit de oven in allerlei verschillende combinaties
wat vervelend alternatiefquote:Op zondag 25 mei 2025 16:58 schreef mschol het volgende:
als troost maar grote vliespinda's en een zakje doppinda's meegenomen van een notenzaak
quote:Op zondag 25 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn iets van half uur aan het zagen geweest en hij kwam uit de ruimte met 4 stukken mdf. Dus geen idee waarom het zolang moest duren
Koekjes, gimmequote:Op zondag 25 mei 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb voor van de week allemaal goed rijpe banaan voor havermoutkoekjes en banaanijsjes
Ik ga weer voor Bayerische kost bij het brauhausquote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
ik had het idee om vanavond een rijkbelegde hamburger met raspatat te halen.
maar even de regenbuien bekeken in de app.... nee, de vriezer heeft nog wel wat voor in de ninja
mit gemuse!quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga weer voor Bayerische kost bij het brauhaus
Ja, ik denk dat ik vandaag wel even een krautsalat er bij bestel.quote:
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
ik had het idee om vanavond een rijkbelegde hamburger met raspatat te halen.
maar even de regenbuien bekeken in de app.... nee, de vriezer heeft nog wel wat voor in de ninja
Nou nog geschikt weerquote:Op zondag 25 mei 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Maar had er wel op gerekend dat ik inmiddels opgeknapt zou zijn
wat geweldig van jequote:Op zondag 25 mei 2025 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hamburgers in de vriezer, saus en ui in de koelkast en witte bolletjes in de kast. Ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |