Die hebben we al heel lang geleden onder de grond gepleurd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
Liever leen dan zo'n bezopen hazes met zijn dikke pleuriskop die ook niet origineel was.
Godzijdank wel, leeft leen eigenlijk nog welquote:Op zondag 19 oktober 2025 00:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hebben we al heel lang geleden onder de grond gepleurd.
Yepquote:Op zondag 19 oktober 2025 00:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godzijdank wel, leeft leen eigenlijk nog welvast wel, onkruid vergaat niet hoorde ik vroeger vaak.
Tja ik kan hier niet over oordelen, of een mening geven.quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
Verder vind ik beide steden ronduit kut aleen ben ik wel in Rotterdam geboren en door Rotterdamse pleurisleiers opgevoed dus 020 is dan de vijand
quote:Op zondag 19 oktober 2025 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
Leentje leeft nog.![]()
En verder alles goed hoor. Teringleiers zijn al lang uit mijn leven.Ik hoop met jou ook verder alles goed. Ga ik nu maar eens proberen te slapen. Succes morgen met de marathon, laters.
Gefeliciteerd met je jonge stad! Was best een mooi feestje zo te zien.quote:
https://www.nieuwbouw-in-amsterdam.nl/projecten/quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Rotterdam is dynamisch in tegenstelling tot dat gestrompel door de zeventiende eeuw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |