de arabische wereld is idd 1 groot paradijs. Ook de migratie 1 groot succes in UK, frankrijk, duitsland, zweden, belgie. Groetjes van mohammed en coquote:Op maandag 26 mei 2025 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam verbiedt:
• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Lastig vallen van vrouwelijk schoon
• Het geven van overlast
De islam is de oplossing, niet het probleem.²
Het biedt mensen zo'n geweldig moreel kader waar mensen zich van nature zo toe aangetrokken voelen dat om dat te bewerkstelligen:quote:Op maandag 26 mei 2025 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam verbiedt:
• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Het geven van overlast
Ondanks de Islam, niet dankzij. Die gasten die zich misdragen zijn zoveel en om ze dan juist op hun Moslim zijn aan te kijken is onrechtvaardig.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de arabische wereld is idd 1 groot paradijs. Ook de migratie 1 groot succes in UK, frankrijk, duitsland, zweden, belgie. Groetjes van mohammed en co
Oh, vandaar dat die ouders nooit iets zeggen over het wangedrag van zoonlief als hij bijv. met zijn 'matties' knuffels van een herdenkingspunt weghaalt en dit ook nog eens filmt.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks de Islam, niet dankzij. Die gasten die zich misdragen zijn zoveel en om ze dan juist op hun Moslim zijn aan te kijken is onrechtvaardig.²
Je had me net zo goed een recept voor een appeltaart kunnen sturen. Sterker nog, dat was beter geweest. Deze reactie slaat nergens op.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat die ouders nooit iets zeggen over het wangedrag van zoonlief als hij bijv. met zijn 'matties' knuffels van een herdenkingspunt weghaalt en dit ook nog eens filmt.
O jawel hoor, alleen wil jij dat niet zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je had me net zo goed een recept voor een appeltaart kunnen sturen. Sterker nog, dat was beter geweest. Deze reactie slaat nergens op.²
quote:Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
O jawel hoor, alleen wil jij dat niet zien.
Neem bijv. Samuel Paty. Werd onthoofd door een moslim.
Ik wacht op excuses van je. Volgens jouw analogie moet ik je hierop aankijken als vrouw zijnde. Prima. Ik wacht.quote:Bij een steekpartij op het treinstation van het Noord-Duitse Hamburg zijn achttien gewonden gevallen. De politie heeft een 39-jarige vrouw gearresteerd. Tot nu toe zijn er geen aanwijzingen dat de mesaanval politiek gemotiveerd was, aldus een woordvoerder.
zo zijn er nog zovelen (en dan bedoel ik niet onthoofdingen, hoewel ze daar ook niet vies van zijn).quote:Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
O jawel hoor, alleen wil jij dat niet zien.
Neem bijv. Samuel Paty. Werd onthoofd door een moslim.
Je begrijpt dat je heel lang kunt wachten?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op excuses van je. Volgens jouw analogie moet ik je hierop aankijken als vrouw zijnde. Prima. Ik wacht.²
Precies. Zo sta ik er dus ook in.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je heel lang kunt wachten?
Religie is een keuze, geslacht niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op excuses van je. Volgens jouw analogie moet ik je hierop aankijken als vrouw zijnde. Prima. Ik wacht.²
Tegenwoordig toch wel?quote:
Eigenlijk doet elke religie dat. Dit is geen Islamitisch probleem joh. Dus je selectieve verontwaardiging doe ik voor de rest helemaal niks mee. Misschien dat Lale er wat mee kan?quote:Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef CarbonC het volgende:
En een religie die de samenleving en democratie van binnenuit sabboteert (zoals de islam) heeft hier niets te zoeken.
Drugs kan je wel verbieden, maar het schijnt maar weinig effect te hebben op jonge moslims, die staan hier overal op straathoeken te blowen. En het niet lastig vallen van vrouwelijk schoon wil ook maar niet echt lukken met al die sissers.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De islam verbiedt:
• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Het geven van overlast
Juist mijn punt, ze lappen de regels van de Islam aan hun laars. Ondanks dus, en niet dankzij Jason.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Drugs kan je wel verbieden, maar het schijnt maar weinig effect te hebben op jonge moslims, die staan hier overal op straathoeken te blowen. En het niet lastig vallen van vrouwelijk schoon wil ook maar niet echt lukken met al die sissers.
Aha, je begint al wat bij te draaien. Misschien komt het ook ooit nog wel goed met jou.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eigenlijk doet elke religie dat. Dit is geen Islamitisch probleem joh. Dus je selectieve verontwaardiging doe ik voor de rest helemaal niks mee. Misschien dat Lale er wat mee kan?²
Jij wilt me het land uit hebben. Weet je hoe intens pijn dat kan doen bij iemand die het wel wat zou kunnen schelen?quote:
Maar ze roepen bij het minste geringste toch ISLAMOFOBIE, apart hoe dat werkt.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist mijn punt, ze lappen de regels van de Islam aan hun laars. Ondanks dus, en niet dankzij Jason.²
De fanatieke Islam-aanhangende moslims houden echter niet, hun niet in het westen passende broeders in het gareel ondanks dat die zich niet aan de regels van de Islam houden, terwijl volgens jou die fanatieke Islam-aanhangende moslims de meerderheid zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks de Islam, niet dankzij. Die gasten die zich misdragen zijn zoveel en om ze dan juist op hun Moslim zijn aan te kijken is onrechtvaardig.²
Neem nog een appelpuntje.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ze roepen bij het minste geringste toch ISLAMOFOBIE, apart hoe dat werkt.
Jammer dat je het blijkbaar niet aandurft om echt inhoudelijk en met voorbeelden te reageren op mijn eerdere betogen, dan is negeren en met lege oneliners komen wel makkelijker natuurlijk. Voor een mannelijke moslim is het wat makkelijker om de regels wat te buigen en daarnaast blijkt het vrij makkelijk om zaken anders te interpreteren.quote:
En als je dan toch aan het beantwoorden bent, als je een vrouw al generiek sexueel overdreven vindt, waarom is dan een hoogste streven van een moslimquote:Op maandag 26 mei 2025 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wat hebben we een lol om een spelfout. Je zou het eens over de sexuele escapades en fantasiën van de girls in kwestie hebben.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |