abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 12:56:08 #176
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_217757933
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
De islam verbiedt:

• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Lastig vallen van vrouwelijk schoon
• Het geven van overlast

De islam is de oplossing, niet het probleem.

:{²
de arabische wereld is idd 1 groot paradijs. Ook de migratie 1 groot succes in UK, frankrijk, duitsland, zweden, belgie. Groetjes van mohammed en co

:')
  maandag 26 mei 2025 @ 12:59:27 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217757959
quote:

[..]
De islam verbiedt:

• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Het geven van overlast

Het biedt mensen zo'n geweldig moreel kader waar mensen zich van nature zo toe aangetrokken voelen dat om dat te bewerkstelligen:

-Vrouwen opgesloten moeten zitten, anderszins als een vuilniszak met gaten erin onder begeleiding over straat moeten
-Alleen door draconische straffen zoals handen afhakken, zweepslagen en doodstraffen bereik je de andere zaken

Elk moreel kader kan je afdwingen op de manier waarop de Islam het doet. De Islam is een inferieur, barbaars, middeleeuws systeem dat alleen met geweld kan worden afgedwongen. En nog bekeren moslims zich massaal tot het Christendom of het atheïsme in het Midden-Oosten.
  maandag 26 mei 2025 @ 12:59:45 #178
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217757960
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
de arabische wereld is idd 1 groot paradijs. Ook de migratie 1 groot succes in UK, frankrijk, duitsland, zweden, belgie. Groetjes van mohammed en co

:')
Ondanks de Islam, niet dankzij. Die gasten die zich misdragen zijn zoveel en om ze dan juist op hun Moslim zijn aan te kijken is onrechtvaardig.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217758048
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ondanks de Islam, niet dankzij. Die gasten die zich misdragen zijn zoveel en om ze dan juist op hun Moslim zijn aan te kijken is onrechtvaardig.

Oh, vandaar dat die ouders nooit iets zeggen over het wangedrag van zoonlief als hij bijv. met zijn 'matties' knuffels van een herdenkingspunt weghaalt en dit ook nog eens filmt.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:17:16 #180
13462 BansheeBoy
pi_217758075
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:12 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Oh, vandaar dat die ouders nooit iets zeggen over het wangedrag van zoonlief als hij bijv. met zijn 'matties' knuffels van een herdenkingspunt weghaalt en dit ook nog eens filmt.
Je had me net zo goed een recept voor een appeltaart kunnen sturen. Sterker nog, dat was beter geweest. Deze reactie slaat nergens op. :')

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_217758110
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je had me net zo goed een recept voor een appeltaart kunnen sturen. Sterker nog, dat was beter geweest. Deze reactie slaat nergens op. :')

O jawel hoor, alleen wil jij dat niet zien.
Neem bijv. Samuel Paty. Werd onthoofd door een moslim.
pi_217758121
En Bansheeboy, religie is NOOIT een oplossing, integendeel, het is heel vaak een groot onderdeel van een probleem.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:25:11 #183
13462 BansheeBoy
pi_217758127
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
quote:
Bij een steekpartij op het treinstation van het Noord-Duitse Hamburg zijn achttien gewonden gevallen. De politie heeft een 39-jarige vrouw gearresteerd. Tot nu toe zijn er geen aanwijzingen dat de mesaanval politiek gemotiveerd was, aldus een woordvoerder.
Ik wacht op excuses van je. Volgens jouw analogie moet ik je hierop aankijken als vrouw zijnde. Prima. Ik wacht.

maandag 26 mei 2025 @ 13:25:57 #184
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_217758134
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
zo zijn er nog zovelen (en dan bedoel ik niet onthoofdingen, hoewel ze daar ook niet vies van zijn).

Import shit, create shit. Niks meer niks minder. Dankzij, niet ondanks trouwens. Maar daar gaan we niet uitkomen verder
pi_217758152
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]
Ik wacht op excuses van je. Volgens jouw analogie moet ik je hierop aankijken als vrouw zijnde. Prima. Ik wacht.

Je begrijpt dat je heel lang kunt wachten?
Want alleen al het feit dat jij je persoonlijk voelt aangesproken door mijn reactie zegt al genoeg.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:29:50 #186
13462 BansheeBoy
pi_217758163
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Je begrijpt dat je heel lang kunt wachten?
Precies. Zo sta ik er dus ook in. :)

pi_217758174
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
[..]

Religie is een keuze, geslacht niet.
En een religie die de samenleving en democratie van binnenuit saboteert (zoals de islam) heeft hier niets te zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 26-05-2025 13:38:50 ]
  maandag 26 mei 2025 @ 13:33:17 #188
13462 BansheeBoy
pi_217758184
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:31 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Religie is een keuze, geslacht niet.
Tegenwoordig toch wel? :')

pi_217758195
Ik ben eigenlijk wel klaar met die selectief citerende trol.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:37:23 #190
13462 BansheeBoy
pi_217758239
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:34 schreef CarbonC het volgende:
En een religie die de samenleving en democratie van binnenuit sabboteert (zoals de islam) heeft hier niets te zoeken.
Eigenlijk doet elke religie dat. Dit is geen Islamitisch probleem joh. Dus je selectieve verontwaardiging doe ik voor de rest helemaal niks mee. Misschien dat Lale er wat mee kan?

maandag 26 mei 2025 @ 13:40:32 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_217758272
quote:

[..]
De islam verbiedt:

• Drugs
• Alcohol
• Prostitutie
• Het geven van overlast

Drugs kan je wel verbieden, maar het schijnt maar weinig effect te hebben op jonge moslims, die staan hier overal op straathoeken te blowen. En het niet lastig vallen van vrouwelijk schoon wil ook maar niet echt lukken met al die sissers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:41:18 #192
13462 BansheeBoy
pi_217758284
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:40 schreef Hathor het volgende:

[..]
Drugs kan je wel verbieden, maar het schijnt maar weinig effect te hebben op jonge moslims, die staan hier overal op straathoeken te blowen. En het niet lastig vallen van vrouwelijk schoon wil ook maar niet echt lukken met al die sissers.
Juist mijn punt, ze lappen de regels van de Islam aan hun laars. Ondanks dus, en niet dankzij Jason.

pi_217758292
Stop met het voederen van de trol.
pi_217758299
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Eigenlijk doet elke religie dat. Dit is geen Islamitisch probleem joh. Dus je selectieve verontwaardiging doe ik voor de rest helemaal niks mee. Misschien dat Lale er wat mee kan?

Aha, je begint al wat bij te draaien. Misschien komt het ook ooit nog wel goed met jou.
En Lale staat hier helemaal buiten. Ik snap goed dat je geobsedeerd bent door haar, maar hou dat lekker voor jezelf.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:44:42 #195
13462 BansheeBoy
pi_217758309
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:42 schreef CarbonC het volgende:
Stop met het voederen van de trol.
Jij wilt me het land uit hebben. Weet je hoe intens pijn dat kan doen bij iemand die het wel wat zou kunnen schelen? :?

maandag 26 mei 2025 @ 13:45:08 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_217758311
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Juist mijn punt, ze lappen de regels van de Islam aan hun laars. Ondanks dus, en niet dankzij Jason.

Maar ze roepen bij het minste geringste toch ISLAMOFOBIE, apart hoe dat werkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_217758345
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De fanatieke Islam-aanhangende moslims houden echter niet, hun niet in het westen passende broeders in het gareel ondanks dat die zich niet aan de regels van de Islam houden, terwijl volgens jou die fanatieke Islam-aanhangende moslims de meerderheid zijn.
  maandag 26 mei 2025 @ 13:51:28 #198
13462 BansheeBoy
pi_217758346
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar ze roepen bij het minste geringste toch ISLAMOFOBIE, apart hoe dat werkt.
Neem nog een appelpuntje.

pi_217759843
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Neem nog een appelpuntje.

Jammer dat je het blijkbaar niet aandurft om echt inhoudelijk en met voorbeelden te reageren op mijn eerdere betogen, dan is negeren en met lege oneliners komen wel makkelijker natuurlijk. Voor een mannelijke moslim is het wat makkelijker om de regels wat te buigen en daarnaast blijkt het vrij makkelijk om zaken anders te interpreteren.

Daarnaast ‘geen uitingen/geweld tegen vrouwen’?

Deze al vergeten: https://www.unhcr.org/nl/jezidis-nood of als een vrouw geen hoofddoek wil dragen in iran, met de ‘zedenpolitie’.

En vredelievend? Zelfs onder elkaar alleen maar ellende vanwege een ‘andere stroming’.

Maar vooruit, werk eens mee. Welke landen/gebieden zijn welvarend, is het prettig leven voor iedereen waar de islam leidend is?
pi_217760234
quote:
15s.gif Op maandag 26 mei 2025 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En wat hebben we een lol om een spelfout. Je zou het eens over de sexuele escapades en fantasiën van de girls in kwestie hebben. :N

En als je dan toch aan het beantwoorden bent, als je een vrouw al generiek sexueel overdreven vindt, waarom is dan een hoogste streven van een moslim
Man 72maagden? https://www.sg.uu.nl/arti(...)%9D%20vertelt%20prof.

Als er ergens sexuele frustratie uit blijkt is het dit wel…..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')