Heftigquote:Bij een groot ongeluk op de snelweg A59 bij Sprang Capelle zijn vier mensen om het leven gekomen. Bij het ongeluk waren drie auto's en een vrachtauto betrokken. Een van de auto's vloog in brand,
De vier dodelijke slachtoffers zaten volgens de politie allemaal in de auto die in brand vloog.
Een vijfde persoon is lichtgewond geraakt.
De oorzaak van het ongeluk is niet bekend. De politie onderzoekt nog wat er is gebeurd. De weg blijft tussen Waalwijk en de afrit Dussen tot morgenvroeg dicht.
Ik vraag me ook af van welk jaar dit is. Het laatste nieuws over Sprang Capelle gaat over een lokale oorlogsfilm, 29 rijwoningen en de Sprang-Capelse/Sprang-Capellense (?) petanquevereniging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Aaah, gewoon een slecht geopend tweede topic over dat ongeluk van twee jaar geleden, ja die link had ik niet gelegd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wacht. Dit is nieuws van 2 jaar geledenquote:
Rendac met TS. Zo door de knijper de container in.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:44 schreef Halcon het volgende:
Je was zo happig op het openen van een nieuw deel dat je te lui was om even de OP te voorzien van een update?
Onlangs is de dader in hoger beroep tot 16 jaar cel veroordeeld, nadat hij in eerste aanleg 10 jaar plus tbs kreeg. Dus vandoor dat het weer in het nieuws is.quote:Op zondag 25 mei 2025 09:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wacht. Dit is nieuws van 2 jaar geledenOmg deze TS.
https://nos.nl/artikel/24(...)9-bij-sprang-capelle
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 25 mei 2025 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onlangs is de dader in hoger beroep tot 16 jaar cel veroordeeld, nadat hij in eerste aanleg 10 jaar plus tbs kreeg. Dus vandoor dat het weer in het nieuws is.
Dus, omg deze reaguurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |