abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217741036
Sinds 2 jaar zijn mijn ex en ik uit elkaar na 20 jaar relatie. Ze heeft na de breuk direct iemand anders leren kennen. Dat deed enorm pijn. Na een jaar dat hun samen zijn geweest zijn we toch weer naar elkaar toe gegroeid. Uiteindelijk na een paar weken samen te zijn geweest heeft ze toch weer gekozen voor die ander. Het gevoel voor haar gaat maar niet weg. Soms zie ik zelfs geen uitweg meer terwijl zij dan doodleuk met die ander aan het daten is weer. Waarom lijkt het alsof ze nu wel de ware heeft gevonden? En ze geen fuck om mij geeft?En waarom wordt mijn gevoel voor haar niet minder en kan ik het niet accepteren dat ze met een ander is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Meister1984 op 24-05-2025 22:21:22 ]
pi_217741128
Dat heeft tijd nodig, verwerken , gun jezelf die tijd
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:26:23 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217741214
Jullie hebben het dus toch nog een kleine periode geprobeerd.

Op een gegeven moment is de koek op. Wil niet zeggen dat ze geen moer meer om je geeft of dat hij de ware is. Maar zij en jij samen, dat is afgelopen, verleden tijd.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 22:30:05 #4
382129 crew  Donna
pi_217741261
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:26 schreef Lienekien het volgende:

Op een gegeven moment is de koek op. Wil niet zeggen dat ze geen moer meer om je geeft of dat hij de ware is. Maar zij en jij samen, dat is afgelopen, verleden tijd.
Dit. Wijze woorden.
pi_217741274
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:26 schreef Lienekien het volgende:

Ik was toenstraks nog effe op haar verjaardag en hebben we veel gepraat over het verleden. Toen brak ze weer een moment. Toen zei ze waarom heb je dit allemaal niet eerder laten zien al die liefde voor mij. Denk dat ze heel erg in een dilemma zit met wat ze uiteindelijk wilt. Ook omdat ze net in de overgang is gekomen. Maar omdat de nieuwere liefde altijd anders aanvoelt dan een oude liefde ze voorlopig voor hem kiest. Echt toegeven dat ze in een relatie zit met hem doet ze ook niet. Roept maar steeds een echte relatie kun je het niet noemen. Maarja er zal wel weer licht komen in deze duisternis.
pi_217741851
Ik weet niet of ze helemaal over me heen is. Maar maakt ook niks uit. Voor nu heeft ze een andere relatie die ik moet accepteren maar dat niet lukt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Nizno op 24-05-2025 23:09:48 (reactie op verwijderd bericht) ]
pi_217741876
Tja na 20 jaar voelt het bij haar blijkbaar als gewoontjes aan.
Ik zou even afstand nemen. Komt ze vanzelf tot de conclusie dat het gras elders niet groener is.

En ondertussen zelf proberen je leven weer wat op orde krijgen. Zoek een nieuwe hobby/sport, ga op vakantie, er zijn zat leuke dingen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:17:16 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217741903
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:13 schreef Sport_Life het volgende:
Tja na 20 jaar voelt het bij haar blijkbaar als gewoontjes aan.
Ik zou even afstand nemen. Komt ze vanzelf tot de conclusie dat het gras elders niet groener is.

En ondertussen zelf proberen je leven weer wat op orde krijgen. Zoek een nieuwe hobby/sport, ga op vakantie, er zijn zat leuke dingen.
Nou, gewoontjes. TS heeft eerder over zijn relatie gepost en er was wel meer aan de hand. Dat gaf hij zelf wel aan.
pi_217741917
Tja, als jij contact met haar blijft houden, hoe verwacht je dan ooit over de breuk heen te komen?

Het lijkt erop dat jij in de 'achter de hand houden, voor het geval dat' positie bent beland, en lijkt het ook gewoon te pikken. Ze maakt naar mijn mening misbruik van jouw gevoelens, om je in die positie te houden.

Wil je een eeuwige backup zijn voor je ex? Vooral zo door blijven gaan. Zo niet, verbreek het contact en ga andere vrouwen daten/neuken of een hobby zoeken.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:21:45 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217741927
Ook wel handig om te weten dat TS en ex vier kinderen hebben.
pi_217741962
Snap zelf af en toe niet dat ik nog steeds zoveel om haar geef. Terwijl ze een andere relatie heeft etc. Waarom ik het mezelf aan doe om nog steeds met haar te appen en bij haar langs te gaan. Hoop dat ze ooit een keer tot erachter komt hoeveel ik om haar geef. Ze kan zelf geen keuzes maken. Ze roept altijd ik weet niet wat ik wil. Als ik haar duidelijk vraag of ze nog iets voor me voelt of niet wilt ze er geen antwoord op geven. Andere vrouwen daten is op dit moment geen oplossing, aangezien mijn gedachten nog steeds bij haar zijn.
pi_217742005
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:21 schreef Lienekien het volgende:
Ook wel handig om te weten dat TS en ex vier kinderen hebben.
Ooh shit dat is heftig zeg. Ging ervan uit dat er geen kinderen in het spel waren gezien dat ze zo snel met een ander is
.
pi_217742031
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:34 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Ooh shit dat is heftig zeg. Ging ervan uit dat er geen kinderen in het spel waren gezien dat ze zo snel met een ander is.
Ze roept altijd dat haar kinderen het belangrijkste zijn. Aparte manier om het te laten zien dan met een snelle nieuwe partner. Mijn jongste zoon van 11 wilt altijd pappa en mamma bij elkaar hebben en genoot ervan als ik weer op bezoek kwam bij haar en we een leuke tijd hadden. Zoals eigenlijk vanaf de kerst weer het geval was. We deden leuke dingen samen en het ging de goede kant op, maar opeens was ik weer 'teveel' volgens haar. Maar denk dat dit een excuus was omdat ze weer gebrainwasht was door die ander.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:57:49 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217742167
Zo te lezen is er nog steeds niet veel veranderd.

Vermoeiend, hoor.
pi_217742222
"Na een jaar dat hun samen zijn geweest zijn we toch weer naar elkaar toe gegroeid. Uiteindelijk na een paar weken samen te zijn geweest heeft ze toch weer gekozen voor die ander. "

Hoe moet ik me dat voorstellen? Ze heeft een relatie maar gaat een paar weken met jou om om te kijken of ze niet wil wisselen weer? Of ging ze echt weg bij die ander voor een paar weken om weer naar hem terug te gaan? Het is zo'n scenario van 1 in het miljoen..
pi_217742223
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:57 schreef Lienekien het volgende:
Zo te lezen is er nog steeds niet veel veranderd.

Vermoeiend, hoor.
Ik heb een eigen huis gekocht. Maar voor de rest idd nog vrij veel hetzelfde. Zij die mij aan het lijntje houdt en kado's accepteert van 2 kanten en ik die maar altijd haar duidelijk wil maken dat de relatie geen schijn van kans maakt en dat wij bij elkaar horen.
pi_217742240
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:04 schreef Masberum het volgende:
"Na een jaar dat hun samen zijn geweest zijn we toch weer naar elkaar toe gegroeid. Uiteindelijk na een paar weken samen te zijn geweest heeft ze toch weer gekozen voor die ander. "

Hoe moet ik me dat voorstellen? Ze heeft een relatie maar gaat een paar weken met jou om om te kijken of ze niet wil wisselen weer?
Zo erg is het idd....we zijn weer met elkaar verdergegaan nadat ze met hem brak. En dat werkte dan voor haar niet waarna ze weer met hem ging. En vanaf de kerst hebben we weer meer contact gehad toen ze 'wederom' met hem gebroken had. Mag jij raden met wie ze zometeen weer op vakantie gaat. Het helpt wel om dit te typen allemaal want ik vind dit zelf allemaal al vrij gestoord. En zeker van haar kant.
pi_217742254
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:07 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Zo erg is het idd....we zijn weer met elkaar verdergegaan nadat ze met hem brak. En dat werkte dan voor haar niet waarna ze weer met hem ging. En vanaf de kerst hebben we weer meer contact gehad toen ze 'wederom' met hem gebroken had. Mag jij raden met wie ze zometeen weer op vakantie gaat. Het helpt wel om dit te typen allemaal want ik vind dit zelf allemaal al vrij gestoord. En zeker van haar kant.
Ik waardeer je intelligentie en dat je echt probeert te overtuigen dat wat je stelt waar is, terwijl het gewoon een verhaal is waarbij je denkt dat je iedereen kan foppen. Geef mij dezelfde krediet maat ;)
  zondag 25 mei 2025 @ 00:11:46 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217742256
Waarom trap je nou steeds weer in dezelfde val?
pi_217742262
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:38 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ze roept altijd dat haar kinderen het belangrijkste zijn. Aparte manier om het te laten zien dan met een snelle nieuwe partner. [..] Maar denk dat dit een excuus was omdat ze weer gebrainwasht was door die ander.
Ik denk dat jij helemaal niet zo leuk in omgang bent met haar/voor haar.
Je toont iig weinig respect.
pi_217742288
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:14 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Ik denk dat jij helemaal niet zo leuk in omgang bent met haar/voor haar.
Je toont iig weinig respect.
Genoeg respect getoond. Altijd geholpen met klusjes....geholpen toen ze ziek was. Maar heb geen respect voor haar relatie die de 3e keer nieuw leven ingeblazen krijgt. En dat mijn jongste zoon soms moet zien dat pappa en mamma weer vaker samen zijn en pappa daarna weer kan oprotten.
pi_217742292
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik waardeer je intelligentie en dat je echt probeert te overtuigen dat wat je stelt waar is, terwijl het gewoon een verhaal is waarbij je denkt dat je iedereen kan foppen. Geef mij dezelfde krediet maat ;)
Was het maar een verzonnen verhaal.
  zondag 25 mei 2025 @ 00:27:40 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217742297
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:25 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Genoeg respect getoond. Altijd geholpen met klusjes....geholpen toen ze ziek was. Maar heb geen respect voor haar relatie die de 3e keer nieuw leven ingeblazen krijgt. En dat mijn jongste zoon soms moet zien dat pappa en mamma weer vaker samen zijn en pappa daarna weer kan oprotten.
Daar werk je zelf ook aan mee door steeds weer te proberen met haar samen te komen.
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 08:33:39 #24
5428 crew  miss_sly
pi_217743078
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:04 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Ik heb een eigen huis gekocht. Maar voor de rest idd nog vrij veel hetzelfde. Zij die mij aan het lijntje houdt en kado's accepteert van 2 kanten en ik die maar altijd haar duidelijk wil maken dat de relatie geen schijn van kans maakt en dat wij bij elkaar horen.
Je aan het lijntje laten houden is een keuze. Als jij dat niet toestaat, kan zij dat niet doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 08:36:11 #25
382129 crew  Donna
pi_217743085
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:25 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Daar werk je zelf aan mee door je kind er bij te betrekken.
Als je vaker samen bent doe je dat buiten je kinderen om, net als met een nieuwe partner.
pi_217743297
Ik ben het er mee eens dat je dit zelf in stand houdt en dat zij daar gebruik van maakt, om af te sluiten moet je duidelijk zijn en grenzen trekken zodat zij weet dat er geen enkele kans is om terug te komen , zolang jij een opening houdt weet zij dat dir mogelijkheid er is en dat is gemakkelijk voor haar
Aan het verwerken van het eind van deze relatie kom je zo nooit toe
pi_217745560
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:27 schreef Meister1984 het volgende:
Snap zelf af en toe niet dat ik nog steeds zoveel om haar geef. Terwijl ze een andere relatie heeft etc. Waarom ik het mezelf aan doe om nog steeds met haar te appen en bij haar langs te gaan. Hoop dat ze ooit een keer tot erachter komt hoeveel ik om haar geef. Ze kan zelf geen keuzes maken. Ze roept altijd ik weet niet wat ik wil. Als ik haar duidelijk vraag of ze nog iets voor me voelt of niet wilt ze er geen antwoord op geven. Andere vrouwen daten is op dit moment geen oplossing, aangezien mijn gedachten nog steeds bij haar zijn.
Niet lullig, maar als een wake-up call bedoeld, het is de eerste gedachte die te binnen schoot na het lezen;

Ze kan wel kiezen, ze kiest ervoor om niet in een relatie met jou te zitten...

Desalniettemin is het nog steeds kut voor jou, sterkte!
  zondag 25 mei 2025 @ 12:48:01 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217745644
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het er mee eens dat je dit zelf in stand houdt en dat zij daar gebruik van maakt, om af te sluiten moet je duidelijk zijn en grenzen trekken zodat zij weet dat er geen enkele kans is om terug te komen , zolang jij een opening houdt weet zij dat dir mogelijkheid er is en dat is gemakkelijk voor haar
Aan het verwerken van het eind van deze relatie kom je zo nooit toe
Nou ja dit oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217748123
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:07 schreef Meister1984 het volgende:

[..]
Het is vooral gestoord van jouw kant, omdat jij je laat gebruiken als reservewiel. Ze weet dat jij altijd beschikbaar bent voor haar en ze wil blijkbaar niet even alleen zijn. Dan krijg je dit.
  zondag 25 mei 2025 @ 16:21:34 #30
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217748565
Beter verbreek je (voorlopig) het contact.
Dan kun je het echt gaan verwerken en verder gaan.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 25 mei 2025 @ 16:25:37 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217748629
Is dit nou goed voor de kinderen? Dat aan en uitgedoe?
  zondag 25 mei 2025 @ 17:58:28 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217749824
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Beter verbreek je (voorlopig) het contact.
Dan kun je het echt gaan verwerken en verder gaan.
Ze hebben 4 kinderen. Dan lijkt contact verbreken me lastig.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:09:34 #33
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217749949
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ah oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Stond niet in de OP in ieder geval.
Alsnog kan hij afstand houden en het contact alleen zakelijk houden over de kinderen.
Misschien maar even niet op haar verjaardag komen, en zeker niet zulke intieme gesprekken voeren dan…
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 25 mei 2025 @ 18:49:15 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217750353
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 18:09 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ah oké, dan heb ik daar overheen gelezen. Stond niet in de OP in ieder geval.
Alsnog kan hij afstand houden en het contact alleen zakelijk houden over de kinderen.
Misschien maar even niet op haar verjaardag komen, en zeker niet zulke intieme gesprekken voeren dan…
Een van de verstandigste gegeven meningen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217750594
quote:
7s.gif Op zondag 25 mei 2025 08:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je aan het lijntje laten houden is een keuze. Als jij dat niet toestaat, kan zij dat niet doen.
Hoho, een vis kan er ook niks aan doen als-ie aan het lijntje wordt gehouden.
pi_217750916
Als je houdt van onnodig veel pijn en pleisters er zo langzaam mogelijk af trekken moet je vooral zo door blijven gaan.
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 19:45:19 #37
5428 crew  miss_sly
pi_217751086
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 19:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Met dit verschil dat mensen geacht worden enige ratio te hebben :P
  zondag 25 mei 2025 @ 19:46:25 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217751106
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 19:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Geen verband met vis en vislijn.
  zondag 25 mei 2025 @ 20:51:21 #39
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217752046
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:27 schreef Meister1984 het volgende:
Dat laatste klinkt voor mij juist als een reden als met andere vrouwen te daten. In mijn ervaring gaan gevoelens voor een ex vrij snel over, als je iemand tegenkomt met wie je niet een hele geschiedenis aan gezamenlijke balast hebt en met wie alles nog "fris" en leuk is. Hoeft niet meteen de liefde van je leven te zijn.

Laat me raden, je ex trekt vooral naar je toe als jij juist afstand pakt.

Ongezond is het allemaal zeker iig, aangezien jullie allebei niet verder gaan met jullie leven en zij jou telkens (valse) hoop geeft. Dat is echt de ultieme zelfpijniging (1x gedumpt worden is al erg, maar telkens gemicrodumpt worden is pure kastijding) en sneu voor jullie kinderen. Zoek afleiding, trap er niet in, en zet door als je het definitief wil loslaten (ook als ze dan weer als een krolse kat naar je toe komt kruipen). Je gevoelens zijn maar gevoelens, en slechte raadgevers. Dus wees standvastig. Ik zou het contact ook zoveel mogelijk beperken.
pi_217752362
Heb haar gevraagd voor duidelijkheid. Heb je nog gevoelens voor mij of niet? Daar wilde ze geen antwoord op geven. Gewoon eens duidelijk zijn. Die andere relatie van haar komt ook niet op gang. Ze wilt meer alleen zijn dan met hem. Ik weet dat ik het contact moet vermijden maar das nog best lastig. Mij blokkeren wilt ze niet, dat vind ze kinderachtig, terwijl ik het zelf vraag. Ik weet ook niet wat er in haar hoofd om gaat. Maar met opmerkingen van we zien wel en je weet niet wat de toekomst brengt daar heb ik niks aan. Het enige wat zij altijd roept is dat er teveel gebeurd is en dat dit toch nooit meer te repareren is.
  zondag 25 mei 2025 @ 21:19:18 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217752450
Regel het goed mbt jullie kinderen laat haar voor zover dat mogelijk is gewoon zoveel mogelijk met rust.
Want dat kan je zelf ook doen natuurlijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 25 mei 2025 @ 21:19:55 #42
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217752460
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:12 schreef Meister1984 het volgende:
Heb haar gevraagd voor duidelijkheid. Heb je nog gevoelens voor mij of niet? Daar wilde ze geen antwoord op geven. Gewoon eens duidelijk zijn. Die andere relatie van haar komt ook niet op gang. Ze wilt meer alleen zijn dan met hem. Ik weet dat ik het contact moet vermijden maar das nog best lastig. Mij blokkeren wilt ze niet, dat vind ze kinderachtig, terwijl ik het zelf vraag. Ik weet ook niet wat er in haar hoofd om gaat. Maar met opmerkingen van we zien wel en je weet niet wat de toekomst brengt daar heb ik niks aan. Het enige wat zij altijd roept is dat er teveel gebeurd is en dat dit toch nooit meer te repareren is.
Nou dat laatste lijkt me duidelijk.

Maak jezelf niets wijs en ga verder met je leven. Erin blijven hangen is begrijpelijk, maar ook pathetisch. En ongezond voor iedereen, inclusief de kids.

Behandel haar als een verslaving waarvan je zoveel mogelijk moet afkicken nu. "Af en toe een lijntje coke" na een verslaving lukt niemand. Ik weet dat jullie kinderen hebben, maar beperk het tot het minimum.
  Moderator zondag 25 mei 2025 @ 21:21:01 #43
5428 crew  miss_sly
pi_217752480
quote:
Als je jezelf nu eens duidelijkheid geeft en het contact beperkt tot momenten dat het nodig is om contact te hebben, geen leuke dingen meer samen doen, geen klusjes voor haar, niet meer vragen of ze nog gevoelens voor je heeft.

Jij houdt dit in stand. Stop daarmee, dan kun je ook je verdriet verwerken. Nu blijf je zelf telkens in die wond roeren.
pi_217752533
Dus jullie zijn ervan overtuigt dat dit nooit meer goed komt? Ook niet als ik op de negeer tour ga. Want dat heb ik nog nooit geprobeerd in die 2 jaar.
pi_217752634
Waarom moet zij jou blokkeren? Jij bent toch degene die duidelijkheid wil? Je verwacht dingen die helemaal niet bij haar maar bij jou liggen.
  zondag 25 mei 2025 @ 21:37:08 #46
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_217752732
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef Meister1984 het volgende:
Dus jullie zijn ervan overtuigt dat dit nooit meer goed komt? Ook niet als ik op de negeer tour ga. Want dat heb ik nog nooit geprobeerd in die 2 jaar.
Als je het contact, zakelijk maar vriendelijk en tot het minimum beperkt houdt. Denk ik dat het goed komt met jou.
Niet met jullie relatie.

Zelfs als je haar terugwint zit je in een ziekelijk toxische situatie met totaal scheve machtsverhoudingen.

Nee, ik zou lekker Tinder installeren.
pi_217752835
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:37 schreef Saboo het volgende:

[..]
Als je het contact, zakelijk maar vriendelijk en tot het minimum beperkt houdt. Denk ik dat het goed komt met jou.
Niet met jullie relatie.

Denk dat dat toxic wel mee valt als je het rustig aan zou opbouwen. Maar goed ik kan niet in de toekomst kijken
Zelfs als je haar terugwint zit je in een ziekelijk toxische situatie met totaal scheve machtsverhoudingen.

Nee, ik zou lekker Tinder installeren.
  zondag 25 mei 2025 @ 21:54:03 #48
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217752951
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:25 schreef Meister1984 het volgende:
Ze neukt een ander, en dat al voor langere tijd, en af en toe mag jij haar leven in. Zinloos dit, je bent nu een speelbal van destructieve emoties. Grijp jezelf bij je kloten en toon wat zelfrespect.
Le Diable
pi_217753084
quote:
Je laat dit van haar afhangen?
Je kunt haar blokkeren
Je hebt het zelf in de hand
Je wilt toch geen speelbal zijn en op komen trommelen als zij er zin in heeft
Je geeft haar steeds een opening en zij klimt er in
pi_217753295
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je kunt het contact wel beperken tot "als het noodzakelijk is over de kinderen".

Waarschijnlijk gaat zij dan nog wel toenadering zoeken, maar daar moet je dan maar even doorheen bijten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')