SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je moet eerst weg zijn om thuis te kunnen komen.quote:
Cool, hele prestatiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb over bijna 6 maanden mijn 12.5 jarig jubileum op het werk....![]()
Ja, en dat is in onze wijk zelfs.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/317047/(...)k-bij-duurstede.html
Brrrrr
Kijk.... dat is lekker. Staat er ook nog een leuke uitkering tegenover?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef Fogel het volgende:
Marianne (evt Willem) is blij met de muziek vanavond, inkl het verzoekje
Nicequote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb op 1 juli mijn 28-jarig jubileum.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja, ik doe mijn best he... zaterdag vlieg ik weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eerst weg zijn om thuis te kunnen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Volgens mij niet. Ik krijg alleen taart voor de afdeling en een pen. Waarschijnlijk ook een bloemetje. Maar als het mogelijk is, heb ik liever dat dat geld naar een goed doel gaat...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is lekker. Staat er ook nog een leuke uitkering tegenover?
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best he... zaterdag vlieg ik weerWil ze dat niet omdat ze de VS wil boycotten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken nog wel een goed doel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik krijg alleen taart voor de afdeling en een pen. Waarschijnlijk ook een bloemetje. Maar als het mogelijk is, heb ik liever dat dat geld naar een goed doel gaat...
Nee, ze vind het een omweg. Puh!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil ze dat niet omdat ze de VS wil boycotten?
Dat zou ik net halen als ik tot mijn pensioen bij onze holdingmaatschappij blijf werken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb op 1 juli mijn 28-jarig jubileum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |