Is dit sarcastisch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
De PVV is de meest integere partij die ik ken en Geert en Faber zijn goudeerlijk maarja ze zeggen wel waar het op staat en dat vinden andere (linkse) partijen niet leuk
Nee echt niet.quote:
Ik bedoelde opmerking die ik gequote hadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:48 schreef hoechst het volgende:
[..]
Nee echt niet.
Ik schrok gewoon. Had mijzelf voorgenomen dat het overwegend zwart was maar dat is dus totaal niet waar.
Het is juist Nederland wat er veel erger aan toe is.
ohja en zeker in het zwarte woud geen 1 gezien.
Jeetje. Die naam is ook wel aan verandering toe danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:48 schreef hoechst het volgende:
[..]
ohja en zeker in het zwarte woud geen 1 gezien.
whahahaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje. Die naam is ook wel aan verandering toe dan
Thanks, door jouw post stem ik volgende keer op de PVV. Sterker nog, heb me direct aangemeld als lid.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:43 schreef Aberkullie het volgende:
De PVV is de meest integere partij die ik ken en Geert en Faber zijn goudeerlijk maarja ze zeggen wel waar het op staat en dat vinden andere (linkse) partijen niet leuk
Dan heeft die partij nu dus twee leden. Hoe kreeg je het voor elkaar om lid te worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:59 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Thanks, door jouw post stem ik volgende keer op de PVV. Sterker nog, heb me direct aangemeld als lid.
Heeft blijkbaar wel geholpen, niet normaal hoeveel punten Israël kreeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat Wilders zich maar lekker bezig houden met Nederland in plaats van met het buitenland. Vorige week kreeg ik op feesboek opeens een post van hem te zien waar hij de Israëlische deelname van het songfestival prijsde terwijl ik niet eens lid ben van zijn pagina Vond het allemaal nou niet echt professioneel eerlijk gezegd.
Die man heeft allemaal mooie praatjes en daar blijft het ook voornamelijk bij. Tijd om bij veel mensen de oogkleppen af te doen.
Telt Irakees ook?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:53 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is vaak zwaar overdreven en racistische bangmakerij.
het valt op de eerste plaats mee, en op de tweede plaats, so what? Een Arabische poes voelt net zo goed.
Dat is Arabisch toch? Of Perzisch?quote:
Arabisch en Koerdischquote:Op zondag 25 mei 2025 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is Arabisch toch? Of Perzisch?
Ik heb ook eens een vrouw uit Iran gehad. Dat zijn Perzen.
Noem eens 4 stedenquote:Op maandag 26 mei 2025 09:48 schreef SuperNeger het volgende:
Dan heb je niet goed gekeken. Genoeg plekken in Nederland en Duitsland die onherkenbaar zijn en het wordt alleen maar erger omdat moslimas broedkippen zijn en blanke mensen steeds meer wachten 'omdat ze nog niet klaar zijn' voor kinderen.
Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrechtquote:
Welke steden waren dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:41 schreef hoechst het volgende:
ze claimen namelijk dat het in Duitsland zo slecht gaat. Duizenden moslim en moslima's overspoelen de steden daar en het blanke ras is zwaar in de minderheid.
Nu ben ik vorige week in 2 grote steden van Duitsland geweest om te kijken hoe het daar is.
Ik heb slechts 2 kleurlingen gezien op straat. Dit was wel een erg dure en populaire plaats dus misschien had het daar wel iets mee te maken.
er wordt ook verteld door de media dat het alleen in polen goed gaat vanwege Donald Tusk en zijn strenge regime.
Mijn conclusie is dus dat de steden in Duitsland ook nog gewoon redelijk blank zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |