That's darkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
vanmiddag op de crematie chocolade gegapt
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als erfgename had ik er recht op
Wat doet dit ksc gespuis hier.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijk
Das gewoon boter, brrrr...quote:
Nohja net hoe je het bekijkt :pquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het ook niet echt gappen natuurlijk
Goede smaak.quote:
Plekkie zoeken waar het leuk isquote:
Wij zijn altijd heul gezelligquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie zoeken waar het leuk isAls mensen hier kut gaan doen dan ga ik weer.
Wij zijn helemaal zonneschijn en sterke drankquote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plekkie zoeken waar het leuk isAls mensen hier kut gaan doen dan ga ik weer.
Sunshine and moonshine. How exciting.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal zonneschijn en sterke drank
Barb hangt wel vaak de elite uit, maar ook hij is gewoon een fokker.quote:
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Barb hangt wel vaak de elite uit, maar ook hij is gewoon een fokker.
Watquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?
Ik begreep dat er hier flink in het rond geneukt wordt via DM.
Sinds Yats en Faxie niet meer of niet meer vaak op fok komen is dat drastisch gedaald. En men is gaan settelen enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En heeft het hier nog wat met R&P te maken ook? Of hoeft dat niet?
Ik begreep dat er hier flink in het rond geneukt wordt via DM.
Wanneer gaan wij een keer daten?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watvolgens mij is dit meer de celibataire sc van fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |