ik moest even google aanslingeren of ze nog wel zou kunnen praten...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm misschien wel, heeft vast interessante dingen te vertellen
Je kan wel zien dat hij na het Songfestival wat is aangekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
@:ama ik had het met een collega over crushes en uiteraard kaarija besproken, ze moest lachen en zei daarna meteen 'ja maar huh die buik'. Dusja, schijnbaar is het een ding?![]()
Is dat zoiets als figuurzagen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed de eerst volgende die ook maar iets negatiefs durft te zeggen over mijn hond, kom ik hoogst persoonlijk figuurlijk fileren.
Oh nee toch niet. Ga me niet voor Jan Doedel nat laten regenenquote:
Of mensen die gezonde honden in van die wagentjes vervoeren. Fuck off.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:14 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die honden aankleden alsof het een barbie is, daar vind ik wat van.
Mensen die honden aankleden omdat het beter is voor het beestje, daar vind ik ook wat van.
Zelfde voor paarden die dekens dragen.
Gelukkig mogen we ook allemaal een mening hebben.
EN NU GA IK EEN OUTFIT ZOEKEN
Sommige draaien doorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Of mensen die gezonde honden in van die wagentjes vervoeren. Fuck off.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Of mensen die honden vegan voedsel geven omdat ze zelf ook vegan zijn.
Ja die hun honden in een wagentje doen om mee te wandelen, de gezonde honden dan hequote:
Zo iemand ken ik maar de hond is er allang niet meer. Daar vonden wij allemaal wel wat van, ook alle andere veganisten die wij kennen hadden zoiets van neem dan geen hond.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
De hond van mijn dochter is vegan, mijn dochter nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar vegans hebben toch eigenlijk geen huisdieren dacht ik? Dus dan ben je aan het cherrypicken en dan nog is de hond die je eigenlijk niet hoort te hebben de lul.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo iemand ken ik maar de hond is er allang niet meer. Daar vonden wij allemaal wel wat van, ook alle andere veganisten die wij kennen hadden zoiets van neem dan geen hond.
Teveel dierlijke eiwitten is ook niet goed voor een rat in verband met kanker maar ze moeten wel wat krijgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kende iemand die gaf haar rat vegan eten.
Ja die kreeg dus helemaal niks. Als een konijn ofzo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Teveel dierlijke eiwitten is ook niet goed voor een rat in verband met kanker maar ze moeten wel wat krijgen.
ik wist uberhaupt niet wie het wasquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moest even google aanslingeren of ze nog wel zou kunnen praten...
Nee zo heel extreem is het inderdaad niet, maar genoeg om op te vallen en op de grens van 'mwehehettjess' te komenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat hij na het Songfestival wat is aangekomen.Maar echt extreem is het ook niet ofzo.
Ik vond Baby Lasagna tijdens dat optreden van hun samen bij het Songfestival wel een hottie. En nu ga ik Eurodab luisteren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat zoiets als figuurzagen?
begrijpelijk en regenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee toch niet. Ga me niet voor Jan Doedel nat laten regenen
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar vegans hebben toch eigenlijk geen huisdieren dacht ik? Dus dan ben je aan het cherrypicken en dan nog is de hond die je eigenlijk niet hoort te hebben de lul.
Ik kan mij voorstellen dat hij naar aanloop van het Songfestival zich ook wel een beetje heeft ingehouden en nu het voorbij is leeft hij weer gewoon lekker.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wist uberhaupt niet wie het was
[..]
Nee zo heel extreem is het inderdaad niet, maar genoeg om op te vallen en op de grens van 'mwehehettjess' te komen. Denk ook gewoon door zn pakkie, dat legt er nogal wat aandacht op
En wel eens, maar blond is zelden een crush hier. Ik doe mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |