Onrustig geslapen en meer vermoeid. Maar net als de misselijkheid zijn dat normale opstartbijwerkingen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar als er iets naar is is het misselijk zijn
goed om te horen dat er geen vreemde klachten zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onrustig geslapen en meer vermoeid. Maar net als de misselijkheid zijn dat normale opstartbijwerkingen.
A gelukkig, dacht scheelt alweer dat je de emmer niet nodig hadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al was het niet de "snel geef een emmer" misselijk maar gewoon "blegh” misselijk
Jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed om te horen dat er geen vreemde klachten zijn.
even wennen dus
precies.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar als alles op deze manier "normaal" blijft gaan dan komen hopelijk straks ook de positieve uitwerkingen
goede plannenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Zojuist de hond afgebeld omdat iemand het een slecht idee vond en ik ga nu direct naar het plaatselijk asiel om een hond met gedragsproblemen te adopteren die de buurkinderen gaat bijten.
En daarna ga ik een puppy nemen.
Ik ga vaker FOK! om een mening vragen.quote:
Geen dank, graag gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga vaker FOK! om een mening vragen.
Dat doe je goed, de juiste tips krijg je hierquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ik baseer alle keuzes in mijn leven op de mening van FOK¡
Zou ik niet doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ik baseer alle keuzes in mijn leven op de mening van FOK¡
een liposuctie maar dan andersquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed de eerst volgende die ook maar iets negatiefs durft te zeggen over mijn hond, kom ik hoogst persoonlijk figuurlijk fileren.
Ambar kan de boom inquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed de eerst volgende die ook maar iets negatiefs durft te zeggen over mijn hond, kom ik hoogst persoonlijk figuurlijk fileren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |