Je kunt ze ook alleen maar per 2 glazen bestellen, op een been kun je niet lopenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:58 schreef gianni61 het volgende:
Biere werden im Biergarten nur im 0,5l glas ausgeschenkt.
Nou, oke dan
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ze ook alleen maar per 2 glazen bestellen, op een been kun je niet lopen
Arme jijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin doet gemeen... ze heeft me kunnen overtuigen dat we een paar dagen naar de kutstad Parijs gaan, maar ze vind het onlogisch om eerst naar New York te vliegen en daar een paar dagen te zijn ter voorbereiding.
dat is ook onlogischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin doet gemeen... ze heeft me kunnen overtuigen dat we een paar dagen naar de kutstad Parijs gaan, maar ze vind het onlogisch om eerst naar New York te vliegen en daar een paar dagen te zijn ter voorbereiding.
Boe!quote:
Niet als je fogel heetquote:
Hmm, hoop op iets van een mokka cheesecake danquote:
oke ik ook en gelukquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, hoop op iets van een mokka cheesecake dan
Jawel hoor, alleen een overstapje in NY is wel erg karigquote:
Wat? Geen liters meer?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:58 schreef gianni61 het volgende:
Biere werden im Biergarten nur im 0,5l glas ausgeschenkt.
Nou, oke dan
Paar nachten daar dan welquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen een overstapje in NY is wel erg karig
maar parijs is prima stad voor een paar dagen (zolang je niet in de buitenwijken komt)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef Fogel het volgende:
Nee, maar goed.quote:
10cc genotquote:
Ja was mooi, ook best druk, alleen die 1,5 uur op een kerkbankje zitten is wel een marteling voor al je gewrichtenquote:
Kerkbankjes zijn inderdaad verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was mooi, ook best druk, alleen die 1,5 uur op een kerkbankje zitten is wel een marteling voor al je gewrichten
ja als ze die nou wat comfier hadden gemaakt gingen er misschien meer mensen naar de kerkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was mooi, ook best druk, alleen die 1,5 uur op een kerkbankje zitten is wel een marteling voor al je gewrichten
ik weet van nietsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)hte-aangehouden.html
bitterbal is langs geweest hoor
@:damart @:koen66
Bekend merk. Had ik vorige maand in Schwandorf ookquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Kerkbankjes zijn inderdaad verschrikkelijk.
Gelukkig was de condoleance achteraf in een restaurant aan de jachthaven ipv in de kerk. Lekkere cake (chocolade die bijna tegen het brownie aanzatquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ze die nou wat comfier hadden gemaakt gingen er misschien meer mensen naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |