SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Heb geen lampjes voor die zak.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. met lampjes?
[..]
Echt super schattig ookmaar zou niet mijn hond zijn denk ik, wel heel druk
Stomquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOalng jij er over praat mag ik er wat van vinden het is een discussie forum
eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mening is dat bepaalde honden het heel fijn vinden om een jasje aan te hebben in de winter vinden want dun vachtje, maar dat je altijd moet opletten wat de hond zelf prettig vindt. Een jasje aantrekken omdat je het wil is kut, een jasje niet aantrekken omdat je dat wil net zo.
Oke klaar, wie wil er taart
oh, dan weet ik het ook niet. Leuke hoed?quote:
hehehequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Aaah dacht dat Dotteke hem dicht had gegooid.
Dotje door het slotje!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, ze zat weer door het slotje te mauwen
Barst los, schatjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden![]()
Dan hoef ik ook mijn mond niet meer dicht te houden over wat ik van jouw leven vindt.
Ja nee maar Dotteke mag haar mening hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Mijn mening is dat bepaalde honden het heel fijn vinden om een jasje aan te hebben in de winter vinden want dun vachtje, maar dat je altijd moet opletten wat de hond zelf prettig vindt. Een jasje aantrekken omdat je het wil is kut, een jasje niet aantrekken omdat je dat wil net zo.
Oke klaar, wie wil er taart
vooralsnog zit ik in mn sportkleding achter de pc, en moet ik over 17 minuten eigenlijk in de auto zitten.quote:
Ja dus lekker zo'n pakje aantrekken als dat nodig is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal di ehond de reet roesten wat ik er van vind
Dot mag best haar mening hebben, maar over sommige dingen mag ze best haar mond houdenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nee maar Dotteke mag haar mening hebben.
Ik zag laatst op tv een hond die verlamd was aan zijn achterpoten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:09 schreef sacha het volgende:
*pakt scootmobiel van ziek en zielig oud hondje af*
Nee hoor, waarom zou ikquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef CherryLips het volgende:
Aaah dacht dat Dotteke hem dicht had gegooid.
hmmm, HMMMM. 17 minuten gaan snel he?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vooralsnog zit ik in mn sportkleding achter de pc, en moet ik over 17 minuten eigenlijk in de auto zitten.
Ja snap ik, ik was de smiley vergeten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dot mag best haar mening hebben, maar over sommige dingen mag ze best haar mond houden
mijn hond ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |