D66 heeft ook een kans gehad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Maar gezien de leider waarom alles draaide weg is, en ongeveer alle plannen die ze hadden gestrand zijn, zie ik het ook als een hele kansarme missie om nog iets van NSC te maken.
Het is ergens jammer. Want een politieke partij voor conservatief aangelegde mensen, die niet per se relgieus zijn, maar wel een verantwoordelijkheidsgevoel hebben, die had ik best tot een vaste waarde willen zie uitgroeien. Beter dan die populistische troep.
Niks is onmogelijk. Maar dan zouden ze een soort nieuwe inspirerende leider a la Jan Terlouw moeten vinden zoals die D66 in de jaren 70 tegen alle verwachtingen in op een nieuw spoor wist te zetten. Maar dat is natuurlijk een zeldzaamheid.
niet de hele reeks. Maar deze flopshow is inderdaad bijna erger dan Rutte I II III IVquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze voor elkaar gekregen dat ze tegen alle verwachtingen in precies hetzelfde funtioneren als de hele reeks kabinetten hiervoor.
Net zoals Varys zei over Littlefinger in Game of thrones.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef mvdejong het volgende:
Terwijl iedereen duidelijk verandering wilde, is de VVD erin geslaagd dit hele kabinet weer naar het moeras te trekken waar alle voorgaande VVD-kabinetten in rondwaadden.
Hou die gedachte van niet meer stemmen maar gewoon vast danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
als ik ooit nog ga stemmen zal het wel SGP worden. Of toch PVV.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou die gedachte van niet meer stemmen maar gewoon vast dan
🤣quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou die gedachte van niet meer stemmen maar gewoon vast dan
Ja na dit kabinet alsnog pvv in je achterhoofd houden is complete waanzin.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja na dit kabinet alsnog pvv in je achterhoofd houden is complete waanzin.
Ruk naar rechts. Het progressief linkse gif moet zoveel mogelijk worden geëlimineerd, anders leven we binnen niet al te lange tijd in een islamitische heilstaatquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:39 schreef SymbolicFrank het volgende:
Of moet het gewoon allemaal weer een flinke ruk naar rechts maken? En waar komen we dan uit?
Ieder voor zich. Wapens legaliseren, zodat je zelf het recht kunt handhaven. Eigenlijk het recht van de sterkste, dus. Mensen mogen doen wat ze willen, zolang ze jou niet lastig vallen, bijvoorbeeld door niet te doen wat jij wilt. Geen samenwerking, geen gelijkheid, het moet altijd duidelijk zijn wie het voor het zeggen heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ruk naar rechts. Het progressief linkse gif moet zoveel mogelijk worden geëlimineerd, anders leven we binnen niet al te lange tijd in een islamitische heilstaat
Of je blijft gewoon lekker thuis. Trekt een fles wijn open.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
als ik ooit nog ga stemmen zal het wel SGP worden
Geef eens een indicatie. Jaartje of 5/10 dat het nog duurt?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ruk naar rechts. Het progressief linkse gif moet zoveel mogelijk worden geëlimineerd, anders leven we binnen niet al te lange tijd in een islamitische heilstaat
Geen integratie, geen discussie, niets van elkaar leren. Geen rare fratsen, geen dingen die we hier niet op school leren. Word maar netjes een rasechte Nederlander, anders ben je hier niet gewenst. Ik denk dat dat het idee is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens een indicatie. Jaartje of 5/10 dat het nog duurt?
Het idee is de moskee ipv de kerk centraal, vrouwen hoofddoekjes, de Islam de leidende religie in Nederland, Koran ipv Bijbelstudie. En een mogelijke oorlog tegen de moslims. Dat is het dystopische idee. Al sinds 9/11quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Geen integratie, geen discussie, niets van elkaar leren. Geen rare fratsen, geen dingen die we hier niet op school leren. Word maar netjes een rasechte Nederlander, anders ben je hier niet gewenst. Ik denk dat dat het idee is.
Van wie?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het idee is de moskee ipv de kerk centraal, vrouwen hoofddoekjes, de Islam de leidende religie in Nederland, Koran ipv Bijbelstudie. En een mogelijke oorlog tegen de moslims. Dat is het dystopische idee. Al sinds 9/11
Van die desbetreffende groep die bang is voor een islamitische heilstaatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |