abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217731437
Wie heeft daar ervaring in? Ik heb enorme hoogtevrees, maar niet voor een ballon, lijkt mij super om alles van boven te bekijken in een mandje, wil dat dus komende zomer met familie reserveren.
pi_217731687
Is best nog wel betaalbaar geloof ik :

https://www.google.com/se(...)naBamB9u8PkfWUeA&ved
pi_217731699
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 01:51 schreef marretak het volgende:
Is best nog wel betaalbaar geloof ik :

https://www.google.com/se(...)naBamB9u8PkfWUeA&ved
Haha, ja, alhoewel betaalbaar is relatief dan, een uitje met 8 personen (eigen familie) kost 1500 euro. Hang je hooguit een uurtje in de lucht, maar goed, het gaat om de ervaring en dat is onvergetelijk, hoop ik :Y
pi_217731727
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:05 schreef Firuze60 het volgende:

Haha, ja, alhoewel betaalbaar is relatief dan, een uitje met 8 personen (eigen familie) kost 1500 euro. Hang je hooguit een uurtje in de lucht, maar goed, het gaat om de ervaring en dat is onvergetelijk, hoop ik :Y
Lekker hoog de lucht in! :)
pi_217731731
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:29 schreef marretak het volgende:

[..]
Lekker hoog de lucht in! :)
Juist, keek soms naar die ballonnen die heel laag overwaaiden en hoorde de mensen er in spreken, we zwaaiden ook altijd, haha.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:30:48 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217733057
Toen mijn moeder 70 werd hebben we een ballonvaart met haar gedaan. Ze heeft ook best hoogtevrees, maar zei ook vaak dat dat haar zo leuk leek. Die ballondude zei dat je in een luchtballon geen hoogtevrees hebt omdat je geen connectie met de grond hebt, maar geen idee of dat zo is. Mijn moeder en wij hadden in elk geval nergens last van. Het was heel mooi, wat mij vooral opviel was hoe stil het was en hoe moeilijk ik het vond om een landschap en stad die ik goed ken te herkennen vanuit de lucht.

Plannen is soms wel een beetje lastig want je weet pas een paar uur van tevoren of het doorgaat in verband met het weer. Als dit iets dat je al langer leuk lijkt zou ik het zeker doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')