quote:
hij kan ook naar huis gaan en terugkomen, maar dat kost meer tijd, dit is efficienterquote:4. muis vergeten en hele dag met de trackpad werk verrichten
je hebt IT'ers niet begrepen.. duimen draaien is *de* activiteit voor IT'ers. immers de computer is bezig, dus kan jij wachtenquote:7. denken dat de werk-pc nog werkt als er 40 pogramma's staan te draaien en dan gewoon 10 minuten na elke handeling gaan zitten duimdraaien
Ik heb een keer een loodgieter gehad die stiekem bier dronk tijdens de 'koffiebreak'quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:52 schreef Invisibli het volgende:
aja die is ook mooi.
En als je dan meekijkt ben je de lastigste klant ooit waar ze tijdens hun koffiebreak over klagen haha
Mee eens, behalve dat in mijn ervaring een trackpad toch fijner is dan een muis als je er eenmaal aan gewend bent... maar dan wel een externe trackpad ernaast en niet die op je laptop zodat je als een of andere half verlamde op dat ding moet werken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:33 schreef Invisibli het volgende:
7x onkunde van een ict-er:
1. html en js door elkaar smijten
2. chatgpt gebruiken alsof het google is
3. niets testen maar gewoon opleveren
4. muis vergeten en hele dag met de trackpad werk verrichten
5. geen werklog bijhouden
6. inkakken en geen koffie drinken
7. denken dat de werk-pc nog werkt als er 40 pogramma's staan te draaien en dan gewoon 10 minuten na elke handeling gaan zitten duimdraaien
Vergis je niet. In de bijbaantijd kwam mijn professor Statistiek in de winkel. Ze had wat flessen die ze in de flessenautomaat wou doen. Ze stopte de eerste fles er goed in, de tweede met de dop naar achteren (van haar af). De automaat accepteerde dat niet en de fles kwam terug. En zij niet begrijpend wazig naar de fles en de automaat kijken...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:18 schreef Invisibli het volgende:
Nou, ik ben dus al een platgeslagen zak hooi zonder brein, maar nu heb je na mij dus mensen die nog stommer zijn.
Van het niveau: we snappen niks, we zien niks, we weten niks, we onthouden niks, en zelf denken - huh wat is dat?
Maar dan wel loodgieter of ict-er zijn.
Vooral in de categorie zzp geef ons geld.
Mijn idee: ensen die zich een titel aanmeten zoals zzp-er, ict-er, ondernemer zouden een test moeten doen om te bepalen of ze niet gewoon terug moeten naar groep 1 van de basis school.
Die tests worden momenteel niet gedaan waardoor iedere hansworst naar de kvk kan gaan om anderen betaald lastig te vallen met zijn of haar onkunde.
Klacht: mensen zonder hersenactiviteit die dan wel ineens heel goed zijn in factureren.
Wanneer het om geld (en eigenbelang gaat) moet je zien hoeveel talenten mensen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:18 schreef Invisibli het volgende:
Nou, ik ben dus al een platgeslagen zak hooi zonder brein, maar nu heb je na mij dus mensen die nog stommer zijn.
Van het niveau: we snappen niks, we zien niks, we weten niks, we onthouden niks, en zelf denken - huh wat is dat?
Maar dan wel loodgieter of ict-er zijn.
Vooral in de categorie zzp geef ons geld.
Mijn idee: ensen die zich een titel aanmeten zoals zzp-er, ict-er, ondernemer zouden een test moeten doen om te bepalen of ze niet gewoon terug moeten naar groep 1 van de basis school.
Die tests worden momenteel niet gedaan waardoor iedere hansworst naar de kvk kan gaan om anderen betaald lastig te vallen met zijn of haar onkunde.
Klacht: mensen zonder hersenactiviteit die dan wel ineens heel goed zijn in factureren.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:39 schreef Invisibli het volgende:
Bonus: ict-ers die een melding 80 keer wegklikken (of erger nog naar de zijkant van het scherm slepen) in plaats gewoon 1x een keuze te maken...
Echt, hoe bestaan die mensen
Man man manquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:33 schreef Invisibli het volgende:
7x onkunde van een ict-er:
1. html en js door elkaar smijten
2. chatgpt gebruiken alsof het google is
3. niets testen maar gewoon opleveren
4. muis vergeten en hele dag met de trackpad werk verrichten
5. geen werklog bijhouden
6. inkakken en geen koffie drinken
7. denken dat de werk-pc nog werkt als er 40 pogramma's staan te draaien en dan gewoon 10 minuten na elke handeling gaan zitten duimdraaien
Dat is wel echtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:47 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind bij mensen als loodgieters e.d. beroepen het wel irritant dat je vaak zo moet meedenken en meekijken, puur om te bedenken wat logisch of handig is.
Zoals riolering vervangen, 6 jaar terug was daar wat stuk (op een zeer moeilijk bereikbare plek), hebben ze vervangen en nieuwe geplaatst. Wat ze mij niet vertelden is dat er ook nog een ander stuk riolering op aangesloten zat, wat ook direct vervangen had kunnen worden op dat moment. Guess what, 6 jaar later is dat deel stuk...![]()
ZEG DAT DAN, DAT DAAR NOG EEN BUIS OP AANGESLOTEN ZAT, DAN HAD IK GEZEGD: VERVANG DIE OOK METEEN, MAAR NEEEEEEE, ZOVER KUNNEN WE NIET VOORUIT DENKEN.
Het zijn net autisten die alles letterlijk opvatten en niet buiten de directe kaders van een vraag of probleem kunnen denken.
WC moet opengemaakt worden, asbest team moet komen, dusja verwacht minstens 3000 euro. Mogelijk ook nog exterminatie van kut motjes.quote:Op maandag 26 mei 2025 06:58 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Dat is wel echt![]()
Ik heb daarom liever zwartwerkers.
Ik hoor overigens niet gauw dat de riolering stuk is, was het erg oud en wat kost zon grapje?
Hoe ontstaat in hemelsnaam een gat daar? Wel echt klote, bah dat zijn niet echt de kosten waar je op zit te wachten. Die loodgieter kan je dan toch ook wel de nek omdraaien, en dat kust asbest. Wat een zeik allemaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 14:00 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
WC moet opengemaakt worden, asbest team moet komen, dusja verwacht minstens 3000 euro. Mogelijk ook nog exterminatie van kut motjes.
Zit een gat in de buis, dusja aardig beschadigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |