Bij mij wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:16 schreef nelaeryn het volgende:
Wie heeft jou ooit verteld dat skinny jeans je goed staan? Leggings (want dat zijn skinny jeans) staan bij geen enkele man flatteus.
Kom maar eens kijken als ik na het sporten met een pomp mijn under armour legging draag.quote:
Oh, ben je zo'n anabolen binkie? Nee, laat maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Kom maar eens kijken als ik na het sporten met een pomp mijn under armour legging draag.
Ecto cucklordquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:24 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Oh, ben je zo'n anabolen binkie? Nee, laat maar.
Kan een vrouw ook zijn hoor harriequote:
quote:
Goed dat je het even aangeeft. Skinny is net zo'n achterlijke modetrend als baggy.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:52 schreef Bugno3 het volgende:
De catwalks liepen er alweer vol mee, oftewel: nog een jaartje en dat achterlijke baggy is weer uit en zijn we weer skinny. Stijlicoon @:Pisces29 is hier erg blij mee.
Dat is geen under armour boerenmeidquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die er zo uit willen zien. Maar als jij er graag bijloopt als een Geordie Shore tokkie moet je dat vooral doen
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat er veel vrouwen zijn die er zo uit willen zien. Maar als jij er graag bijloopt als een Geordie Shore tokkie moet je dat vooral doen
Under armour? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dit?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is geen under armour boerenmeid
Nee dat is de bovenarmor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Under armour? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dit?
[ afbeelding ]
Niet bepaald skinny.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |