abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217729708
Aangezien ik niet het andere topic wil verstoren aangaande Rusland en Oekraine en de veranderende frontlinie en het topic uit NWS is gesloten, stel ik voor om hier beelden te posten uit de oorlog.

Uiteraard kan er besproken worden wat er is vernietigd, van wie en waar en hoe relevant dit is, maar gelieve geen verdere discussies over de oorlog.

Ik kan later de OP wat uitbreiden misschien met wat relevante linkjes waar je beelden vandaan kan halen etc. Mochten de mods dit topic goedkeuren.
pi_217729715
twitter

Russische MTLB (?) vernietigd
pi_217729725
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 24-05-2025 15:50:57 ]
pi_217729962
twitter
pi_217736864
twitter
pi_217749752
twitter

Oekraine raakt voor hte eerst een trein die van het krim gebied naar ruslnad loopt via Zapo.

Belangrijke ontwikkeling als het dit vaker kan herhalen.
pi_217749768
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217750662
quote:
Wat is dit voor een video? Letterlijk alle beelden hier hebben niets met elkaar te maken?

twitter

Dit is de video zonder alle andere edits, maar ook hier lijken er verschillende beeldne door elkaar te worden gebruikt. En zijn er waar er iets geraakt zou zijn, geen twee patriot lanceerders te zien.

Afwachten of de Russen ook daadwerkelijke duidelijke beelden van de aftermath hebben.
pi_217763120

Jackpot voor Magyards drone eenheid die nu opslagplaatsen vol gepantserde voertuigen vindt nu ze 40km+ drones hebben (fibre optics)

Bekijk deze YouTube-video
pi_217958456
net echt allemaal

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')