SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HuehueI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lekker vullen..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Gaatjes vullen
Don't follow me. I am lost too
de aller aller allerquote:
leukste
MAILSYYYYYYYYYYY![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lotusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:53 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Af!
Nu dat missende stukje maar eens even bestellen.
Exige ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vul
Jij vult..Don't follow me. I am lost too
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jemig verrotte wereld nu dit weer
Volgens Duitse media zijn er vrijdagavond twaalf gewonden gevallen bij een mesaanval in het centraal station in de Noord-Duitse stad Hamburg. De politie arresteerde een verdachte, de krant Bild schrijft dat het om een vrouw zou gaan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gaat je kont afvegen met Lotus schijtlint ook extra snel net als hun snelle wagens?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yup! Echt gaaf die Speedmasters. Een uurtje om te bouwen en ze hebben een hele grote collectie. Vind het echt wonderlijk hoe ze met zo weinig steentjes zo'n auto weten na te maken.quote:![]()
en netjes in Lotus kleurenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Echt gaaf die Speedmasters. Een uurtje om te bouwen en ze hebben een hele grote collectie. Vind het echt wonderlijk hoe ze met zo weinig steentjes zo'n auto weten na te maken.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: