De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:24 schreef HSG het volgende:
Zij is vast een slachtoffer van vrouwenonderdrukking in de westerse wereld. We weten allemaal dat vrouwen in de westerse wereld zwaar onderdrukt worden.
Wij hebben er vooralsnog minderquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij hebben hier diezelfde groepen mensen. En die hebben kennelijk minder last van een lage bloedsuiker-spiegel.
Echt he, vroeger werden vrouwen nog op hun 6e gedekt, dat is pas een leven.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel moedertjes er er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Nederland is, tot verrassing van velen wellicht, niet het enige land met problemen (of dat nou gaat over immigratie of psychologische zorg).quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef capricia het volgende:
Het is wel heel veel raak in Duitsland. Dit jaar.
Hoe komt dat zo opeens?
Bedoel, wij hebben ook deze mensen hier. En hier is het een heel stuk minder.
Ik begin je steeds grappiger te vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De onderdrukking van de westerse vrouw, ik onderschrijf die mening volledig! Vrouwen moeten hier werken, kinderen baren, sexy en tenger blijven tot hun 60ste en concureren met 2nd love en ander sites voor lichte zeden. Je kan het als vrouw niet goed doen hier. Onmogelijk.
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel tedere moedertjes er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Is dit islamitisch cabaret ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Loop rond 14:00 eens een willekeurige kantoortuin binnen en je ziet veel tedere moedertjes er echt bek-af bijzitten. Terecht, ze lopen vaak op hun tandvlees.²
Een pleidooi voor tradwives.quote:
Dat maak ik zelf wel uit, begrepen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houden
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Duitsland
Deze week nog geweest in Essen. De zwerver zonder armen die altijd in de Limbecker Straße zit nog even een lunch van de Kamps gebracht en samen opgegeten. En later de immer vriendelijke, oude vrouwelijke zwerver nog een frietje gebracht. Ik voel me er nooit onveilig. Maar wel steeds meer zwervers/daklozen, maar ook kanslozen die maar wat lopen te kloten uit verveling in zo'n winkelgebied.
Ja, die loop ik straal voorbijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Al zo vaak in Duitsland geweest en kan er geen genoeg van krijgen. Inderdaad wel kanslozen en zag ze vooral in Leipzig. Van die "wij zijn tegen de maatschappij" types die om zaten geld te bedelen maar ondertussen twee honden hebben, harde muziek draaien en de blikken bier lagen om hun heen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens. Zelfs in Afghanistan en Saoedi-Arabië hebben vrouwen het beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben vooral van de middeleeuwse plekken. Al eens in Quedlinburg geweest? Of Lüneburg, Landshut, Meißen en Wernigerode?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.Al zo vaak in Duitsland geweest en kan er geen genoeg van krijgen. Inderdaad wel kanslozen en zag ze vooral in Leipzig. Van die "wij zijn tegen de maatschappij" types die om zaten geld te bedelen maar ondertussen twee honden hebben, harde muziek draaien en de blikken bier lagen om hun heen.
Daar noem je me ook wel een stad op zegquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daar noem je me ook wel een stad op zeg
In Nederland, VK, Frankrijk, België ook niet. Het zijn openbare gelegenheden waar alle maatschappelijk pluimage zich verzamelen. Vaak ook 24 uur open, althans de grote stations.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De grote stations in Duitsland zijn sowieso geen fijne plek. Vol met haatbaarden, clochards, junks, daklozen, roma .
Rotterdam qua inwoners zoiets.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?
Iets meer dan 600.000. Toch iets groter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Rotterdam qua inwoners zoiets.
Oh ik bedoelde er meer mee dat dat sowieso een hele deprimerende stad is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou ja Leipzig valt toch wel mee qua grootte?
Misschien is dat wel typerend van daar? Vooral in Oost-Duitsland zie je ze veel.
Maar ook in Neurenberg terwijl dat geen Oost-Duitsland is.
Sowieso raar dat er geen of zeer beperkte beveiliging is. Behalve een paar verdwaalde handhavers.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:25 schreef Cherni het volgende:
[..]
In Nederland, VK, Frankrijk, België ook niet. Het zijn openbare gelegenheden waar alle maatschappelijk pluimage zich verzamelen. Vaak ook 24 uur open, althans de grote stations.
Om eerlijk te zeggen vond ik dat nog erg meevallen. Ik vond Zwickau erger.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde er meer mee dat dat sowieso een hele deprimerende stad is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |