Ksc alweer zat?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We kunnen anders hier verder met de boys
Donker slachtoffer, geeft te denken...quote:
Idd. Maar Merkel deed waar Poetin blij van werd. Het land ondermijnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:
Interessant trouwens hoe je als Merkel kan zeggen dat je nergens spijt van hebt. Je hebt een land achtergelaten waarin dit de norm is geworden. Dat is niet magisch los te trekken van 15 jaar lang haar beleid.
Of een AfD aanhangerquote:
Kan ook nog een neonazi zijn. Een land met veel problemen...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
Ik gok op zo'n halve gare die zich bekeert heeft tot de religie van de vrede of zo'n Palestina wappie. Wedden dat het uit die hoek komt 🤮 Merkel - danke schon
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houdenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
Ik gok op zo'n halve gare die zich bekeert heeft tot de religie van de vrede of zo'n Palestina wappie. Wedden dat het uit die hoek komt 🤮 Merkel - danke schon
Ja zeker als vrouw die zijn meestal niet zo snelquote:
Volgens mij was dat al het geval in de VS onlangs, dat was ook gewoon een bekeerling.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef matspontius het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houden
Ik zie veel blanke slachtoffers waaronder zelfs een blanke bullenbak met kaal hoofd onder tattoo's die zelf door zou kunnen gaan als neo-nazi.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan ook nog een neonazi zijn. Een land met veel problemen...
Hm oke dat schetst een ander beeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik zie veel blanke slachtoffers waaronder zelfs een blanke bullenbak met kaal hoofd onder tattoo's die zelf door zou kunnen gaan als neo-nazi.
Blank? Wit zul je bedoelenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig een blanke vrouw en een donker slachtoffer dus wellicht kan je je gekwijl nog even binnen houden
Matige poging om grappig te zijn, donderstraal eens lekker op met je gezuig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:34 schreef damsco het volgende:
Ik lees hier verschillende berichten over een vrouw, laten we niet een gender gaan opplakken. We weten niet hoe deze persoon zich identificeert.
Vervelend als je jouw probleem, andermans probleem maakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens de politie is de aangehouden persoon een 39-jarige vrouw. Volgens informatie van SPIEGEL zou ze last hebben gehad van psychische problemen.
Die problemen zijn nu voorbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |