Hij zat ook binnen te roken... maar ja, hij is ook Koning Mark I dus hij mag eigenlijk allesquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alleen niet meer in binnenruimtes als studio's etc.
Niet opgevallen, maar Heidi rookt ook en weet precies wanneer de camera op haar staat, dus die kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij zat ook binnen te roken... maar ja, hij is ook Koning Mark dus hij mag eigenlijk alles I
Zet nu pas de uitzending op (jaja, geen tv) maar heb al zoveel voorpret hier, weet niet of ik nog wat kan toevoegen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
Nou Naomi weer poeslief tegen Marit, maar als ze de kans krijgt steekt ze haar een mes in haar rug. Waarschijnlijk is Naomi wel blij met die tennisarm kunnen ze waarschijnlijk niet winnen, zo slecht denk ik over haar
Mensen denken onterecht dat Naomi geen taak heeft, maar zij heeft juist de belangrijkste taak die je bij een strijd kunt hebben: psychologische oorlogsvoering, 'bad Naomi, good Naomi, bad Naomi, good Naomi'.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
Nou Naomi weer poeslief tegen Marit, maar als ze de kans krijgt steekt ze haar een mes in haar rug. Waarschijnlijk is Naomi wel blij met die tennisarm kunnen ze waarschijnlijk niet winnen, zo slecht denk ik over haar
Haar moment komt nog wel dat ze een keer vreselijk op haar plek wordt gezet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mensen denken onterecht dat Naomi geen taak heeft, maar zij heeft juist de belangrijkste taak die je bij een strijd kunt hebben: psychologische oorlogsvoering, 'bad Naomi, good Naomi, bad Naomi, good Naomi'.
Ze maakt mensen gewoon mentaal helemaal kapot. Het Blok = oorlog... en het doel heiligt de middelen...
Ik las: "dat ze op haar bek gaat"... en ik vroeg me gelijk af of ze dan een dikke lip zou hebben...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar moment komt nog wel dat ze een keer vreselijk op haar plek wordt gezet.
Het was iig wel goed dat ze zo tegen Ray aan het zeiken was, dan ziet hij ook wat voor engerd ze is...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Haar moment komt nog wel dat ze een keer vreselijk op haar plek wordt gezet.
Harm is geniaal die rustig steekjes onder water geeft.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik wil trouwens Harm nomineren tot Most Valuable Person van deze aflevering. Briljante zinnen, woordgrappen en waarheden over Naomi
Flauwquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Aan de andere kant... misschien had ze gewoon haar maandelijkse probleempje... en dat ze dan emotioneel even niet heel stabiel was... Ik vind wel dat jullie erg hard over haar oordelen hoor!
Zeker! (is ook cynisch he) Maar dat had zomaar een verhaal van Naomi kunnen zijn waarom ze zo doet...quote:
Op zich wel begrijpelijk, maar dat vond ik ook raar idd.. Is toch ook groepjes creëren....quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
" Mooie badkamer, goed ontwerp." Marit zoekt steun bij Knabbel en Babbel. Ook achterbaks gedrag.
Is gewoon menselijk gedrag, je gaat toch aan jezelf twijfelen als een groepje zich tegen je keert. En Knabbel en Babbel doen niet mee aan die valsheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
" Mooie badkamer, goed ontwerp." Marit zoekt steun bij Knabbel en Babbel. Ook achterbaks gedrag.
Het eerste groepje was er al gelijk, Naomi Vincent Anoek en die vent waarvan ik de naam niet kan onthouden en elke keer naar de op moet scrollenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar dat vond ik ook raar idd.. Is toch ook groepjes creëren....
Ik zat me juist een beetje te ergeren aan dat ze overal een beetje voor wegduiken.. dat angstige enzo..quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Is gewoon menselijk gedrag, je gaat toch aan jezelf twijfelen als een groepje zich tegen je keert. En Knabbel en Babbel doen niet mee aan die valsheid.
Guttoguttogut, nog 7 weken te gaan ofzo het is nu al fucking briljant
Ik denk dat ze hun eigen plan trekken en zich niet willen bemoeien met de onderlinge frustraties waar zij niks mee te maken hebben uiteindelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zat me juist een beetje te ergeren aan dat ze overal een beetje voor wegduiken.. dat angstige enzo..
Dat doen ze dus wel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun eigen plan trekken en zich niet willen bemoeien met de onderlinge frustraties waar zij niks mee te maken hebben uiteindelijk.
Snap ik maar de manier waarop zij dat doen is wel een beetje erg angstig, dacht ik op een gegeven moment tijdens deze aflevering...quote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun eigen plan trekken en zich niet willen bemoeien met de onderlinge frustraties waar zij niks mee te maken hebben uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |