SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Godgloeiende nog aan toequote:![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 23-05-2025 16:33:06 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Here we goDon't follow me. I am lost too
Godgloeiende nog aan toequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:17 schreef Lovely het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 23 mei 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende: Nog steeds geen salaris![]()
![]()
[/quote]
Verkloteritus![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Verkloteritusquote:![]()
[/quote]
Ik wilde het net aanpassen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Hij had onlangs besloten niet te gaan, want teveel gedoe.quote:
Maar wel jammer want hij had ons graag willen ontmoeten maar dan maar een andere keer.How can I make this topic about me?![]()
okquote:
WIE is vergeten Hema zijn pilletje te geven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weekend
deed je nu een ninja met de emojiquote:
die deed heel raar bij mij
Ja aan het eind als het brave volk naar huis isquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
per ongeluk een shift-oquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
deed je nu een ninja met de emoji
die deed heel raar bij mijSame shit, different day
SC hopper present![]()
was het plots van een statische emoji een bewegendequote:
andersom toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het plots van een statische emoji een bewegende>
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik op de meet kom ga ik niet naar De Nacht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja aan het eind als het brave volk naar huis isHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: