Samequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat mijn telefoon bijna dagelijks vallen
Nee ook nietquote:
Jawel. Qua scherm. Hierboven de exacte afmetingen. De Pro is 2 milimeter hooger en 0,1 milimeter minder breed.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik laat mijn telefoon bijna dagelijks vallen
6.1 vs 6.3 staat gewoon op de website van applequote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel. Qua scherm. Hierboven de exacte afmetingen. De Pro is 2 milimeter hooger en 0,1 milimeter minder breed.
5,5 jaar zou nog prima moeten werken lijkt mij? android 10 ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
5,5 jaar zag ik op coolblue
Valt tegen hoe lang one plus updates blijft geven helaas
Oh sorry man 0,2 inch.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6.1 vs 6.3 staat gewoon op de website van apple
Nu snap ik wel waarom ama jou een lul vindtquote:
als die valt kan je hem echt gelijk wegdonderen jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds ik geen hoesje meer gebruik laat ik dat ding ook bijna nooit meer vallen. Voordeel van glazen tellie.
Android 11 en geen updates meer beschikbaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
[..]
5,5 jaar zou nog prima moeten werken lijkt mij? android 10 ofzo?
Als dat de reden is is het wel heel ernstig gsteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom ama jou een lul vindt
Dan kun je erop stampen want ik heb hem toch gekochtquote:
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijandquote:
Klopt, maar gebeurt dus nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als die valt kan je hem echt gelijk wegdonderen ja
Dat overkomt alle vrouwen vroeger of later.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijand
Misschien als je een offer geeft voor vriendschap, blijft er daarna vanalles zwevenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er een ding dat heet zwaartekracht, mijn grootste vijand
Al een keer gedaan evenals geprobeerd om Isaac Newton te ontkennen, maar helaas niets werkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien als je een offer geeft voor vriendschap, blijft er daarna vanalles zweven
*STOMP*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |