Ik pas nog ffquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je gang .. jij bent er volgens mij wel goed in ..
Amper. Niet genoeg in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog wat regen gehad? Hier was het waardeloos
Enige malen helaas, morgen idem vrees ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je echt hè. Ik rij elke dag door de velden.. ik leef mee met de boeren en de natuur.quote:
Je hebt je paddenstoel weer!quote:
Na al die droogte is een buitje toch gewoon lekker!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
`
[..]
Enige malen helaas, morgen idem vrees ik
Hier viel het een paar uur terug met bakken uit de luchtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komende week geloof ik wel een paar dagen flink regen, maar dan nog is het niet genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je echt hè. Ik rij elke dag door de velden.. ik leef mee met de boeren en de natuur.
Nee, maar voor het kiemgoed is een beetje ook al een flinke bonus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Komende week geloof ik wel een paar dagen flink regen, maar dan nog is het niet genoeg.
Nice!!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier viel het een paar uur terug met bakken uit de lucht
Als ik thuis ben wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na al die droogte is een buitje toch gewoon lekker!
Hé! Jij leeft van/op/in dat spul! Nou niet mauwen als het gratis uit de lucht valt ook nog!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel jaNiet als ik er doorheen moet
Nou je het gras rond de tegels is wat geler dan normaal hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hé! Jij leeft van/op/in dat spul! Nou niet mauwen als het gratis uit de lucht valt ook nog!
Ha die Koenquote:
Het gras tussen de tegels is altijd geler bij de burenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou je het gras rond de tegels is wat geler dan normaal hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |