kiwi-eyes?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef tonja het volgende:
Ik zat vandaag in een restaurant. We zaten nog maar net toen een ober de bestelling wilde opnemen. Dus wij van: Een ogenblik graag!
Komt die grappenmaker hier mee aanzetten![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hèquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet dat toch weten als vader.
Van de week heb je dat natuurlijk helemaal uitgezocht
Eten op een tusssenstop naar Stockholm met Haggis en Gay?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:37 schreef tonja het volgende:
@:chufi
Heb je net het surströmming avontuur van Hitch gezien?
Dan mag hij toch over een jaar of 10 wel uit zonder dat jij toestemming hoeft te geven?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hè
Ja bij die viewers die hem uitnodigden, half uurtje terug of zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Eten op een tusssenstop naar Stockholm met Haggis en Gay?
Lijkt mn dochter wel .. Vraagt een week van te voren of een paar kennissen kunnen komen logeren , 2 jongens met hun ouders .. OK... 30 min. voor ze aankomen ... Oh ja papa ... 3 zijn doofstom ...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hè
Was dat dat opgezwollen blik ? Heb het niet 100% gevolgdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja bij die viewers die hem uitnodigden, half uurtje terug of zo.
De ingeblikte gefermenteerde vis.
Jah, het blik is erop ontworpen om uit te zetten, er zitten vouwen in het deksel. Ze moesten het ook buiten openmaken omdat er stinkende vloeistof uit spuit als je het opent. Dat openen deden ze in een plastic zak zodat het niet op je kleren komt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat dat opgezwollen blik ? Heb het niet 100% gevolgd
Dat heb ik dus gemist .. omdat ik niet altijd iemand continue aan heb staanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het blik is erop ontworpen om uit te zetten, er zitten vouwen in het deksel. Ze moesten het ook buiten openmaken omdat er stinkende vloeistof uit spuit als je het opent. Dat openen deden ze in een plastic zak zodat het niet op je kleren komt.
Ze laten hier tegenwoordig ook maar iedereen toe.quote:
Met zovelen zijn we nou ook niet meer .... dusquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze laten hier tegenwoordig ook maar iedereen toe.
Hopelijk bevalt ie jou ookquote:Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Die ga ik de komende week kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |