Dat dunne of slechte boeken uitzoeken om een doel te behalen zou idd het doel voorbij schieten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
Mijn doel is nu al enkele jaren 50 boeken per jaar en nu loop ik een keer flink vooruit op dat doel.
Ik ga niet speciaal dunne boekjes uitzoeken om tot de 50 (of meer) te komen, ik lees wel wat ik echt wil lezen.
Ik luister ook en tel dat ook mee als boek.
Gezellige thema'squote:Op zondag 25 mei 2025 18:07 schreef Saboo het volgende:
Huilt in pre-master Nederlands docent.
58 boeken op de literatuurlijst,
Aankomende 2,5 week nog 6 te gaan en dan is de lijst iig afgerond ( binnen 9 maanden).
Daarna maar even op adem komen![]()
Al denk ik dat mijn leestempo misschien juist wel wat omhoog wil met wat minder verkrachtingen, archaïsch taalgebruik, incestplots en zelfmoordscenes
Dan leer je in ieder geval wat je leerlingen aandoet als je ze een verplichte leeslijst geeftquote:Op zondag 25 mei 2025 18:07 schreef Saboo het volgende:
Aankomende 2,5 week nog 6 te gaan en dan is de lijst iig afgerond ( binnen 9 maanden).
Al denk ik dat mijn leestempo misschien juist wel wat omhoog wil met wat minder verkrachtingen, archaïsch taalgebruik, incestplots en zelfmoordscenes
Ben nu wel erg benieuwd naar de lijst! Kun je die met ons delen? En dan ook graag aangeven welke aanraders zijn, als dat kan.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:07 schreef Saboo het volgende:
oeh, dat vind ik wel een beetje spannend, want dat is heel specifiek terug te leiden naar mijn universiteit/cohort/en dus identiteit.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:53 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ben nu wel erg benieuwd naar de lijst! Kun je die met ons delen? En dan ook graag aangeven welke aanraders zijn, als dat kan.
Same herequote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog steeds lid van de bibliotheek en lees gemiddeld 2 boeken per week.
Geen concrete wenslijst, maar ik ga altijd eerst kijken naar de afdeling 'recent verschenen boeken.'
Novelles. Max rond de 160 pagina's.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dunne of slechte boeken uitzoeken om een doel te behalen zou idd het doel voorbij schieten.
Soms lees ik wel in een avond een simpele thriller uit, maar dat is niet voor het doel, maar voor de lol.
Lees nu ook een roman waar ik al twee weken mee bezig ben. Goed boek en wil ervan genieten
En beneden lees ik sowieso twee uur informatief en daarna stap ik over op een verhaal.
Maar goed... ben dit jaar ook vergeten het bij te houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |