Wat hebben Joden er nu weer mee te maken?quote:Op maandag 26 mei 2025 12:33 schreef SuperNeger het volgende:
Op geenstijl staat filmpje van aanhouding van de gasten in kwestie
https://www.geenstijl.nl/(...)-winschoten#comments
Don't feed the troll.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dus jij denkt omdat er ergens iets ergs gebeurd is dat we dit maar moeten negeren net als alle andere situaties waar the usual suspects iets doen wat absoluut niet door de beugel kan?
Met joden bedoelen mensen de politie meestal wat een beetje gek is want de politie houdt deze Marokkaanse knul juist aan. Of ze zijn boos dat ze hem niet overhandigen aan het volk of zo dat ze daarom ook boos zijn op de politie.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:47 schreef opgebaarde het volgende:
Ik zag geen keppeltje. Met alle respect maar het lijkt me overtrokken om (J)joden hierbij te betrekken
Ah. Boosmeneer komt dan niet heel rationeel over als hij tegelijkertijd de verdachte als de politie aan het uitschelden is. Het zal aan mijn fantasie liggen maar ik begrijp niet waarom deze beste man zoveel bijval krijgt.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Met joden bedoelen mensen de politie meestal wat een beetje gek is want de politie houdt deze Marokkaanse knul juist aan. Of ze zijn boos dat ze hem niet overhandigen aan het volk of zo dat ze daarom ook boos zijn op de politie.
Plus door vrijwel alle Europese landen waar Marokkanen wonen. Maar het ligt echt niet aan hunzelf..quote:Op maandag 26 mei 2025 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
En maar janken over islamofobie.. Gek he, dat Marokkanen worden uitgekotst door veel mensen in dit land
Ik snap dat ook niet helemaal. Of hij is zwakzinnig en roept gewoon dingen. Of zo emotioneel dat hij niet weet wat te roepen. Maar raar is het zeker. Ook omdat de politie niet reageert op die beledigingquote:Op maandag 26 mei 2025 12:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah. Boosmeneer komt dan niet heel rationeel over als hij tegelijkertijd de verdachte als de politie aan het uitschelden is. Het zal aan mijn fantasie liggen maar ik begrijp niet waarom deze beste man zoveel bijval krijgt.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100123548_96e38ab1quote:Op maandag 26 mei 2025 11:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Waarom geblurd? Laat die inteeltkoppen gewoon zien...
Mannen zijn dood en wij zitten hier te werken. Ze zeggen het nog gewoon echt ook.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100123548_96e38ab1
Ik hoopte eigenlijk dat er iets mis was met mijn oren.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mannen zijn dood en wij zitten hier te werken. Ze zeggen het nog gewoon echt ook.
Ik heb ook twee keer moeten luisteren. Je denkt van dit kan niet (zelfs in deze situatie), maar toch presteren ze het...quote:Op maandag 26 mei 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat er iets mis was met mijn oren.
Je moet je toch kapot schamen als dit je kinderen zijn.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb ook twee keer moeten luisteren. Je denkt van dit kan niet (zelfs in deze situatie), maar toch presteren ze het...
Dit zijn types die juist nooit een dag hebben gewerkt of zullen werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mannen zijn dood en wij zitten hier te werken. Ze zeggen het nog gewoon echt ook.
Met beeldenquote:Op maandag 26 mei 2025 11:28 schreef r_one het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/b(...)-verdachte~aa78d0d2/
![]()
![]()
Domheid kent geen grenzen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar was de auto te klein voorquote:Op maandag 26 mei 2025 14:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hebben ze die knuffels echt meegenomen?
Mooi, dan geeft het ook niet zoveel rotzooi als ie ergens met inzittenden te water wordt gelaten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |