Die man is het wel een beetje kwijt geloof ik.quote:In een officiële reactie op de moord op twee medewerkers van de Israëlische ambassade in Washington D.C. haalt de Israëlische premier Benjamin Netanyahu flink uit naar landen die kritiek hebben op het Israëlische offensief in Gaza.
Verwijzende naar de Pro-Palestijnse leuzen die verdachte van de moordaanslag op het Israëlische koppel uitte tijdens zijn arrestatie, maakte Netanyahu een omstreden vergelijking: 'Free Palestine' is het nieuwe 'Heil Hitler'.
En toch klinkt het allemaal wel goed. Welk deel van het refrein mag je meezingen als blank persoon?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:35 schreef DrDentz het volgende:
O ik dacht een nieuwe single van Kanye West
De weermacht evenaren. En dit werkt dan voor Defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Troepen die de weermacht evenaren en de constante angst een bom op je kop te krijgen.
Als een positief bericht tegen onderdrukking en massamoord de nieuwe HH is, wat zegt dat dan over de ernst van HH roepen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De weermacht evenaren. En dit werkt dan voor Defensie.
Verder zou ik het niet zo stellig stellen als Netanyahu dat doet, die is ernstig geradicaliseerd. Mentale instabiliteit dekt de lading beter denk ik.
Het is geen positief bericht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als een positief bericht tegen onderdrukking en massamoord de nieuwe HH is, wat zegt dat dan over de ernst van HH roepen?
Ben blij dat je dat nog ziet. Zoveel pro-Israël argumenten en maniertjes zijn nogal zelfdestructief als je er langer dan 5 seconden over nadenkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is geen positief bericht.
Die sukkel Netanyahu ondermijnt wel zelf de waarde van HH door "Free Palestine" daaraan gelijk te stellen. Maarja, die sukkel vergooit wel meer.
Ik heb je dan ook al meerdere malen gezegd dat ik geen fan van Netanyahu noch de huidige Israël regering ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat nog ziet. Zoveel pro-Israël argumenten en maniertjes zijn nogal zelfdestructief als je er langer dan 5 seconden over nadenkt.
Een bril zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gek dat ik nooit een Death to Zionism and Hamas zie dan.
Ooit wel eens bedacht dat beide partijen misschien niet zo moreel bezig zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:08 schreef Gehakt_bal het volgende:
Ik snap de overeenkomsten wel.
Wat dat betreft heeft Hamas zijn werk goed gedaan en is Israël het kwaad nu. Dat was het hele plan van Hamas...het heeft helaas heel veel doden gekost, maar ze hebben Israël in het verdomhoekje gekregen en Hamas lacht in zijn vuistje.
Als je sympathie hebt voor Hamas dan heb je de situatie niet goed begrepen. Maar Israël heeft zijn hand ernstig overspeeld sinds 7 oktober, als je het gevoel hebt dat 'men' sympathie heeft voor Hamas.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:08 schreef Gehakt_bal het volgende:
Ik snap de overeenkomsten wel.
Wat dat betreft heeft Hamas zijn werk goed gedaan en is Israël het kwaad nu. Dat was het hele plan van Hamas...het heeft helaas heel veel doden gekost, maar ze hebben Israël in het verdomhoekje gekregen en Hamas lacht in zijn vuistje.
Dan heb ik zeker ook een gehoorapparaat nodig? Ik kom 2 keer p/w op Utrecht CS, ik heb wel een aardig beeld van spandoeken en chantland. Ook adhv video's. Nog nooit gezien / gehoord.quote:
Oh alleen in Nederland. Nee, dan niet nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker ook een gehoorapparaat nodig? Ik kom 2 keer p/w op Utrecht CS, ik heb wel een aardig beeld van spandoeken en chantland. Ook adhv video's. Nog nooit gezien / gehoord.
Dat roept bijna iedereen, behalve die free palestine figuren. Ik kom hier bij mijn werk wekelijkse protesten tegen die brullen van free palestine en vooral tegen israel zijn. Maar nooit, maar dan ook echt nooit, nemen zij het woord Hamas in de mond. Er is maar één schuldige en daar kan niet vanaf geweken worden. En die schuldige is niet Hamas.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht dat beide partijen misschien niet zo moreel bezig zijn?
Ik zie toch ook veel mensen bij wie Israël niets fout kan doen. Ook vanuit de vaderlandse politiek. Maar eens dat er bij beide kampen een grote mate van ontkenning heerst.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat roept bijna iedereen, behalve die free palestine figuren. Ik kom hier bij mijn werk wekelijkste protesten tegen die brullen van free palestine en vooral tegen israel zijn. Maar nooit, maar dan ook echt nooit, nemen zij het woord Hamas in de mond. Er is maar één schuldige en daar kan niet vanaf geweken worden. En die schuldige is niet Hamas.
Zeker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht dat beide partijen misschien niet zo moreel bezig zijn?
Ik heb geen sympathie voor Hamas. In het midden oosten is die sympathie er blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je sympathie hebt voor Hamas dan heb je de situatie niet goed begrepen. Maar Israël heeft zijn hand ernstig overspeeld sinds 7 oktober, als je het gevoel hebt dat 'men' sympathie heeft voor Hamas.
Ik ook. En dan vooral dat met dat soort figuren niet, maar dan ook absoluut niet, te discussieren valt. Zij kennen alleen het narratief van zielige Palestijnen en daar mag niet vanaf geweken worden. Elk argument dat je aanhaalt dat tegen dat narratief ingaat, kan en mag niet gezegd worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De alliantie van (woke)links en islamisten wereldwijd vind ik gevaarlijker dan Netanyahu die over de top reageert.
Bedoel je dan die 50 mensen die op de Dam iets staan te roepen, of bedoel je dan Hamas, Hezbollah etc? Als je die eerste groep bedoelt vind ik dat toch wonderlijk, die groep heeft een stuk minder macht dan de leider van Israël.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:13 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De alliantie van (woke)links en islamisten wereldwijd vind ik gevaarlijker dan Netanyahu die over de top reageert.
Hoewel er helaas burgerslachtoffers vallen te betreuren is het narratief in de media dat er 50.000 burgerslachtoffers zijn, terwijl dat aantoonbaar incorrect is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie toch ook veel mensen bij wie Israël niets fout kan doen. Ook vanuit de vaderlandse politiek. Maar eens dat er bij beide kampen een grote mate van ontkenning heerst.
Dat is ondertussen wel echt vermoeiend, mensen die vast in een van beide kampen zitten en meteen in de verdediging schieten als je iets opmerkt over die partij. En je dan ook nog eens beschuldigen van antisemitisme of zionisme.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie toch ook veel mensen bij wie Israël niets fout kan doen. Ook vanuit de vaderlandse politiek. Maar eens dat er bij beide kampen een grote mate van ontkenning heerst.
Heb je bewijs voor allebei deze beweringen, of is dit gevonden in de dikke duim? Ik heb zelf vooral het idee dat die slachtoffers 'indirect' zijn als ik geloof wat ik lees. (En of dat er dan 50000 zijn.. geen idee?)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Hoewel er helaas burgerslachtoffers vallen te betreuren is het narratief in de media dat er 50.000 burgerslachtoffers zijn, terwijl dat aantoonbaar incorrect is.
Ik zie een voetbalfan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:05 schreef herverwijderd het volgende:
Krijg nu flashbacks naar die keer dat ik een shirt met het nummer 88 erop droeg en dat ik toen ineens een nazi bleek te zijn.
Beide *uiterste* kampen. Laten we ook erkennen dat een heleboel mensen (naar anekdotisch bewijs de meeste mensen zelfs) gewoon inzien dat zowel de aanslag van Hamas als de Israëlische reactie daarop niet door enige morele beugel kunnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het bewijs is gevonden in mijn middelvinger.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je bewijs voor allebei deze beweringen, of is dit gevonden in de dikke duim? Ik heb zelf vooral het idee dat die slachtoffers 'indirect' zijn als ik geloof wat ik lees. (En of dat er dan 50000 zijn.. geen idee?)
Jammer alleen dat het ene veel vaker in de media komt dan het andere. Die eerste hoor je zelden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:26 schreef De_engineer het volgende:
[..]
Beide *uiterste* kampen. Laten we ook erkennen dat een heleboel mensen (naar anekdotisch bewijs de meeste mensen zelfs) gewoon inzien dat zowel de aanslag van Hamas als de Israëlische reactie daarop niet door enige morele beugel kunnen.
Ligt er maar net aan of je telegraaf.nl of joop.nl leest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het ene veel vaker in de media komt dan het andere. Die eerste hoor je zelden.
Mwoah, de rest van de media laat meer joop.nl-achtige berichten zien dan telegraaf.nl-berichten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je telegraaf.nl of joop.nl leest.
Geen want rap is voor donkere personen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En toch klinkt het allemaal wel goed. Welk deel van het refrein mag je meezingen als blank persoon?
Rap is als een berg. Zwart aan de bodem en wit aan de top.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:31 schreef HSG het volgende:
De woorden zelf zijn geen "heil Hitler" maar de meeste figuren dat roepen hebben fascistische trekjes.
[..]
Geen want rap is voor donkere personen.
Dat vind ik wel meevallen, die berichten ook gewoon als Hamas weer iets uitvreet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mwoah, de rest van de media laat meer joop.nl-achtige berichten zien dan telegraaf.nl-berichten.
Ten eerste: het is donker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Rap is als een berg. Zwart aan de bodem en wit aan de top.
Eminem goed vinden is racistisch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Ten eerste: het is donker.
Ten tweede: dat is jouw racistische denkwijze.
Nee maar huidkleuren opnoemen en vervolgens bepalen wie aan de top staat en wie niet wel.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:43 schreef Gia het volgende:
Met 'Free Palestine' wordt over het algemeen bedoeld: From the river to the sea....
M.a.w. heel Israël moet Palestijns gebied worden. Het doel is om alle Israëliërs te verdrijven.
Het lukt alleen niet zo goed, dus laat ze maar roepen.
Dan mag jij mij daarop wijzen de afgelopen weken. Ik zie het nergens.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, die berichten ook gewoon als Hamas weer iets uitvreet.
Heb ik wat gemist? Zo ja, waar kan ik dat lezen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:01 schreef Gimmick het volgende:
Dus in dezelfde persconferentie waarin Netanyahu oproept tot etnische zuivering van Gaza noemt hij ‘free Palestine’ nazisme?
Jij begon over huidskleuren en het het daarom uitsluiten van mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee maar huidkleuren opnoemen en vervolgens bepalen wie aan de top staat en wie niet wel.
quote:
Heeft hij trouwens wel helemaal gelijk in. Daar hoor je ze nooit over.quote:Ze gebruiken hen als menselijk schild. Dat is een dubbele oorlogsmisdaad. Maar dat hoor ik geen van de landen die Israël bekritiseren zeggen"
Als Hamas het overwicht zou hebben dan zouden ze alle Joden in Israël compleet afslachten. Dan zou je dezelfde praktijken zien wat de IS strijders destijds in oa Mosul hebben aangericht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:43 schreef Gia het volgende:
Met 'Free Palestine' wordt over het algemeen bedoeld: From the river to the sea....
M.a.w. heel Israël moet Palestijns gebied worden. Het doel is om alle Israëliërs te verdrijven.
Het lukt alleen niet zo goed, dus laat ze maar roepen.
Vrij van Joden, de totale vernietiging van Israël en het vervangen van dit land door een volledig Arabisch en Islamitische staat.quote:
Die zijn er natuurlijk zeker wel te vinden en niet zo weinig ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je sympathie hebt voor Hamas dan heb je de situatie niet goed begrepen. Maar Israël heeft zijn hand ernstig overspeeld sinds 7 oktober, als je het gevoel hebt dat 'men' sympathie heeft voor Hamas.
Naja, hoe je mening ook in dit conflict is, alle protesten bij elkaar zorgen er wel voor dat de houding van NL en de EU tegenover Israel verandert.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:10 schreef Solispolar het volgende:
Die Netanyahu is staatsgevaarlijk (letterlijk in dit geval).
Maar aan al die 'FrEe fReE pAlEsTiNe!11!!' schreeuwers zou ik willen zeggen: doe godverdomme eens daadwerkelijk wat in plaats van in Egmond aan zee staan te schreeuwen dat je het graag anders wil zien.
Zeker. Maar ik heb mensen echt in tranen zien staan bij dergelijke protesten. Hoe makkelijk is het om middelen en/of geld te doneren? instanties genoeg die ervoor zorgen dat het allemaal op de plek komt, maar dat is dan grappig genoeg weer teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, hoe je mening ook in dit conflict is, alle protesten bij elkaar zorgen er wel voor dat de houding van NL en de EU tegenover Israel verandert.
Wat zouden ze wel moeten doen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:10 schreef Solispolar het volgende:
Die Netanyahu is staatsgevaarlijk (letterlijk in dit geval).
Maar aan al die 'FrEe fReE pAlEsTiNe!11!!' schreeuwers zou ik willen zeggen: doe godverdomme eens daadwerkelijk wat in plaats van in Egmond aan zee staan te schreeuwen dat je het graag anders wil zien.
https://www.nd.nl/nieuws/(...)ivering-van-gaza-alsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan mag jij mij daarop wijzen de afgelopen weken. Ik zie het nergens.
Zelfs de protesten door de Palestijnen zelf tegen Hamas worden niet genoemd in onze media.
Geld/middelen doneren. Zorgen dat er wel voedsel die kant op gaat.quote:
Weet je waar ze een fan zijn van Hitler? In veel delen van de Arabische en Islamitische wereld, waaronder bij de Palestijnen. Dit zijn de mensen die vervolgens door velen in het Westen worden gesteund. Zie bijvoorbeeld dit artikel uit 2002:quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:36 schreef bianconeri het volgende:
Ik denk dat Netanyahu even in de spiegel moet kijken. Wat een gek.
Levenslang TBS.
Mensen die oproepen dat al het geweld moet stoppen. Humanitaire en oorlogsmisdaden stoppen.
Die mensen zijn zoals Hitler. Uhu
Of hij is gewoon mentaal niet in orde of de geschiedenisboeken in Israël zetten Hitler neer als een voorvechter van de vrede.
Of dit artikel uit 2005:quote:Mein Kampf for sale, in Arabic
AN Arabic translation of Hitler's Mein Kampf which has become a bestseller in the Palestinian territories is now on sale in Britain.
The book, Hitler's account of his life and anti-Semitic ideology written while he was in prison in the 1920s, is normally found in Britain in academic or political bookshops.
But The Telegraph found it on sale in three newsagents on Edgware Road, central London, an area with a large Arab population.
The book, originally translated in the 1960s and revived by Bisan, a Lebanese publisher in the 1990s, has a picture of Hitler and a swastika on the cover and is selling for £10.
..
Of deze bevindingen uit 2011:quote:Mein Kampf sales soar in Turkey
Mein Kampf, the book Hitler wrote in prison before he rose to power in 1933, has become a bestseller in Turkey, provoking consternation.
The dreams of creating a master race are being snapped up by young Turks. Its publishers believe that more than 100,000 copies have been sold in the past two months.
...
2015:quote:Virgin Megastores Qatar branch removes Hitler's 'Mein Kampf' from recommended reading
Virgin Megastores have been forced to remove a copy of "Mein Kampf" from a recommended reading shelf of one of its stores in the Middle East.
An American communications executive spotted the book last month in the store's branch in the Landmark Shopping Centre in Qatar, and posted the picture on his Twitter account @cg1239.
"Mein Kampf's next stop: Oprah's Book Club," the poster, Charles Gandelman, commented ironically.
He said he had been alerted to it by a friend who had already contacted the firm, but received no reply.
"I have seen it being sold in places everywhere, and that's not objectionable," he said. "But I thought it was quite shocking to see Adolf Hitler's manifesto promoted in a British branded store like this."
The book disappeared from the section within a day of the post appearing on Twitter.
...
2023:quote:Mein Kampf a hit on Dhaka streets
Booksellers touting their wares amid the heavy traffic in the Bangladeshi capital, Dhaka, have discovered an unusual best-seller.
Adolf Hitler's autobiography manifesto Mein Kampf is selling as well as Dan Brown's latest novel, The Lost Symbol.
The street vendors in Dhaka are found at every major road junction and intersection. Most of the sellers are young boys and many compete with beggars to attract the attention of motorists.
...
quote:Anti-Semitism Goes Viral at the Cairo Book Fair
Paris, After seven years monitoring hate at the Cairo International Book Fair (CIBF) for the Wiesenthal Centre, Dr. Shimon Samuels noted that, “this year has seen a tsunami of Arabic editions of Adolf Hitler’s ‘Mein Kampf’, the Tsarist secret police forgery ‘The Protocols of the Elders of Zion’, Henry Ford’s 'The International Jew’ and Guy Carr’s ‘Pawns in the Game’ (the 'implementation of the Protocols'), spread out along a dozen of stands.”
What is particularly worrying in this CIBF is that, among the listed publishers, figure not only the usual purveyors of hate, conspiracy theories and antisemitism - such as Dar Al-Kitab Al-Araby - but also apparent newcomers in the business, who consider that these books meet the local market’s demand.
...
En dit zijn slechts een paar voorbeelden, de lijst is veel en veel langer.quote:Arabic copy of Adolf Hitler’s ‘Mein Kampf’ found inside child’s room in Gaza
An Arabic translation of Adolf Hitler’s sick manifesto, “Mein Kampf,” was found inside a child’s bedroom at a Hamas terror base in the Gaza Strip, Israeli authorities reported.
The copy of the Nazi leader’s 1925 autobiography outlining his deadly journey into antisemitism and the genocide of millions of Jews and other ethnic minorities during the Holocaust included “annotations and highlights,” Israel Defense Forces said in a post on X on Sunday.
“The book was discovered among the personal belongs of one of the terrorists,” the IDF said in the online post.
...
De kant van Israël kiezen en zich tegen de Palestijnen keren zoals elk weldenkend mens zou moeten doen.quote:
Er is een voedsel blokkade en gedoneerde spullen worden momenteel massaal opgeblazen. Je mening is die van iemand die de oorlog niet volgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geld/middelen doneren. Zorgen dat er wel voedsel die kant op gaat.
Dit gehuil op de straten is een beetje komen overwaaien uit Amerika, maar daar doen ze het middens 'thoughts and prayers with..'.
Voor iemand die het vaak eens is met Hamas ben je best extreem pro Israël.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De kant van Israël kiezen en zich tegen de Palestijnen keren zoals elk weldenkend mens zou moeten doen.
Het is moeilijk om hypocrieter te worden dan de holocaust gebruiken als schild voor een etnische zuivering.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:46 schreef Red_85 het volgende:
Anti Israel fanboys 'n girls: *Oeew erg, israel maakt een nazi vergelijking!!! DAT KAN NIET, NETANYAHU HYPOCRIET hurdurdurdudruduuurrrrrr*
Anti Israel fanboys 'n girls ondertussen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt met de dag hypocrieter.
Welke etnische zuivering?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is moeilijk om hypocrieter te worden dan de holocaust gebruiken als schild voor een etnische zuivering.
Daar hoor ik je dan weer niet over.
De zuivering die Israël niet onder stoelen of banken steekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke etnische zuivering?
Ach, hoevaak we de afgelopen tijd wel niet hebben gezien dat israel voor nazi wordt uitgemaakt en een genocide zou uitvoeren... Terwijl de vijand van Israel zelf niet onder stoelen of banken steekt Israel te willen vernietigen en het land te willen zuiveren van Jodenmensen.
Je neemt het op voor ideologisch gemotiveerd terrorisme van het ergste soort. En ziet zelf niet waar je mee bezig bent, want zelfreflectie is echt een vreemd woord in bepaalde 'culturen'.
Er zit ook nog wel best verschil tussen wat mensen met macht roepen versus mensen zonder macht. Een Trump if Netanyahu die flirt met etnische zuivering is gevaarlijker dan een nobody op straat met bord ‘Israël = Nazisme’.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is moeilijk om hypocrieter te worden dan de holocaust gebruiken als schild voor een etnische zuivering.
Daar hoor ik je dan weer niet over.
De enige die hier flirt met etnische zuivering is hamas.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:01 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel best verschil tussen wat mensen met macht roepen versus mensen zonder macht. Een Trump if Netanyahu die flirt met etnische zuivering is gevaarlijker dan een nobody op straat met bord ‘Israël = Nazisme’.
Nee hoor Nielsch, dan moet je bij terreurbewegingen zoals Hamas en Hezbollah zijn. Die jij trouwens steunt. Ook heb je de brute aanslagen van 7 oktober 2023 al afgedaan als 'slechts een reactie' op Israël.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:47 schreef Nielsch het volgende:
Lijkt me eerder dat de IDF de nieuwe SS is.
Ja dat is ook bizar. Een gekkie die in LA met een Israël is nazi bord staat gaat de wereld rond als bewijs dat iedereen die niet staat te juichen voor de IDF helemaal dol is. Als een Trump zegt dat hij Groenland gaat binnenvallen en Canada een Amerikaanse staat is, dan moet je hem niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:01 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel best verschil tussen wat mensen met macht roepen versus mensen zonder macht. Een Trump if Netanyahu die flirt met etnische zuivering is gevaarlijker dan een nobody op straat met bord ‘Israël = Nazisme’.
Ik vind het gaaf dat jij blijkbaar een map met screenshots hebt van fok posts. Dat betekent dat al die keren dat je het aflegde en verdween na een iets te moeilijke vraag het ook echt vluchtgedrag was en niet oeps notificatie vergeten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor Nielsch, dan moet je bij terreurbewegingen zoals Hamas en Hezbollah zijn. Die jij trouwens steunt. Ook heb je de brute aanslagen van 7 oktober 2023 al afgedaan als 'slechts een reactie' op Israël.
Bizar eigenlijk wel, het Israëlische leger wegzetten als de Schutzstaffel en vervolgens doodleuk juichen voor Islamitische en antisemitische terreurbewegingen die daadwerkelijke gelijkenissen vertonen in woord en daad met de SS. Je bent helaas de zoveelste linkse user die compleet is geradicaliseerd mbt dit conflict en aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat.
Het staat je vrij normale kritiek op Israël te hebben, maar dit is niet de manier.
Dat was na aanleiding over een racistische benaming van donkere mensen van jou en daar spreek ik jou op aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij begon over huidskleuren en het het daarom uitsluiten van mensen.
Nee hoor, zo'n map heb ik niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat jij blijkbaar een map met screenshots hebt van fok posts. Dat betekent dat al die keren dat je het aflegde en verdween na een iets te moeilijke vraag het ook echt vluchtgedrag was en niet oeps notificatie vergeten.
Mag ik het vermoeiend vinden als hele groepen worden gezet als allemaal de zelfde mening hebbende en het allemaal eens met dezelfde stellingen? Het is allemaal nogal zwart wit bij je.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:46 schreef Red_85 het volgende:
Anti Israel fanboys 'n girls: *Oeew erg, israel maakt een nazi vergelijking!!! DAT KAN NIET, NETANYAHU HYPOCRIET hurdurdurdudruduuurrrrrr*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best komisch hoe ze allemaal boehoe doen als het andersom een x gebeurd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:46 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nog een zwart wit denker. Echt allemaal en hun tegen ons, ons tegen hun. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Best komisch hoe ze allemaal boehoe doen als het andersom een x gebeurd.
Huh red heeft het over anti Israel fanboys en girls, dat zijn haat groepen waar mensen zich zelf bij aan hebben gesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk nog een zwart wit denker. Echt allemaal en hun tegen ons, ons tegen hun. Vermoeiend.
Lees eens terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat was na aanleiding over een racistische benaming van donkere mensen van jou en daar spreek ik jou op aan.
Hoe weet je dat ze weg zijn als je niet een screenshot map had om het mee te vergelijken? Schaakmat.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n map heb ik niet.
En welke vragen heb je het over? Je hebt mij geregeld bestookt met vragen mbt dit conflict en altijd antwoorden gekregen. Alleen vaak begin jij posts aan de hand van leugens en stropoppen (velen daarvan zijn inmiddels ook verwijderd), daar ga ik op een gegeven moment niet meer op in.
Wat zijn anti Israel fanboys en girls dan, mensen die kritiek hebben op Israel, mensen die kritiek hebben op IDF/Netanyahu, mensen die ooit bij een pro Palestina demonstratie zijn geweest, mensen die daar zijn geweest en een poster hebben gemaakt die kritisch was op Israel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Huh red heeft het over anti Israel fanboys en girls, dat zijn haat groepen waar mensen zich zelf bij aan hebben gesloten.
Daar mag ik een mening over hebben toch?
Tja, ik heb jou ook wel eens gevraagd waar je de scheiding tussen de Palestijnse terreurbewegingen en de Palestijnen precies ziet. Als ik mij niet vergis heb je daar nooit een concreet antwoord op gegeven. Zie bijvoorbeeld deze post.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk nog een zwart wit denker. Echt allemaal en hun tegen ons, ons tegen hun. Vermoeiend.
Lastig te zeggen, maar wel staat vast dat ook daar democratisch gekozen is voor een partij die niet bepaald als verbindend kan worden gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
De realiteit is dat heel veel Palestijnen het achterliggende gedachtegoed van de Palestijnse terroristen steunen. Niet voor niets wordt elk verlies bij de Palestijnse terreurbewegingen aangevuld met mensen uit de burgerbevolking. Er zullen vast en zeker daadwerkelijk onschuldige Palestijnen zijn die niets met het terreur te maken willen hebben, maar dat deel lijkt klein te zijn.
Als we zien dat uit recent onderzoek van het PCPSR, nog altijd een meerderheid van de Palestijnen tegen het neerleggen van de wapens door Hamas is en ook tegen het uitleveren van de kopstukken, zijn dat in elk geval geen goede signalen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:33 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wonen er ook nog onschuldige burgers in Gaza of zijn het tegenwoordig automatisch allemaal terroristen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |