Die man is het wel een beetje kwijt geloof ik.quote:In een officiële reactie op de moord op twee medewerkers van de Israëlische ambassade in Washington D.C. haalt de Israëlische premier Benjamin Netanyahu flink uit naar landen die kritiek hebben op het Israëlische offensief in Gaza.
Verwijzende naar de Pro-Palestijnse leuzen die verdachte van de moordaanslag op het Israëlische koppel uitte tijdens zijn arrestatie, maakte Netanyahu een omstreden vergelijking: 'Free Palestine' is het nieuwe 'Heil Hitler'.
En toch klinkt het allemaal wel goed. Welk deel van het refrein mag je meezingen als blank persoon?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:35 schreef DrDentz het volgende:
O ik dacht een nieuwe single van Kanye West
De weermacht evenaren. En dit werkt dan voor Defensie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Troepen die de weermacht evenaren en de constante angst een bom op je kop te krijgen.
Als een positief bericht tegen onderdrukking en massamoord de nieuwe HH is, wat zegt dat dan over de ernst van HH roepen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De weermacht evenaren. En dit werkt dan voor Defensie.
Verder zou ik het niet zo stellig stellen als Netanyahu dat doet, die is ernstig geradicaliseerd. Mentale instabiliteit dekt de lading beter denk ik.
Het is geen positief bericht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als een positief bericht tegen onderdrukking en massamoord de nieuwe HH is, wat zegt dat dan over de ernst van HH roepen?
Ben blij dat je dat nog ziet. Zoveel pro-Israël argumenten en maniertjes zijn nogal zelfdestructief als je er langer dan 5 seconden over nadenkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is geen positief bericht.
Die sukkel Netanyahu ondermijnt wel zelf de waarde van HH door "Free Palestine" daaraan gelijk te stellen. Maarja, die sukkel vergooit wel meer.
Ik heb je dan ook al meerdere malen gezegd dat ik geen fan van Netanyahu noch de huidige Israël regering ben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat nog ziet. Zoveel pro-Israël argumenten en maniertjes zijn nogal zelfdestructief als je er langer dan 5 seconden over nadenkt.
Een bril zou kunnen helpen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Gek dat ik nooit een Death to Zionism and Hamas zie dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |