abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:01:06 #226
40566 Ericr
Livewrong
pi_221486324
Niks,, kijk geen tv en mis het ook niet. Allemaal zo braaf en weinig vernieuwend. Alles is misschien wel gedaan maar al die gezapige zooi trekt me niet
  zondag 2 augustus 2026 @ 14:01:19 #227
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221486325
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:45 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hier is nog wel budget voor
Natuurlijk. Voor DE AGENDA kan altijd geld worden gevonden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221490062
Eerlijk gezegd wordt er een hoop gejankt maar zie ik de bezuinigingen nog niet echt.

Programma's zoals WNL met dat hangen op die stoelen, voegt niks toe.

Je kunt je afvragen wat praatprogramma's überhaupt nog toevoegen. Wie kijken ze? Boomers?

Alles wat er daar verteld wordt stond al in de krant en is puur het herkauwen van meningen.

Zelfde met sport, studio Voetbal kan morgen stoppen, de eindeloze nabesprekingen van de Tour.

Zend de wedstrijd uit en doe de nabespreking gewoon online of vanuit Nederland ipv iedereen erheen vliegen en 4 vrachtwagens vol met zooi.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 3 augustus 2026 @ 09:57:11 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221490854
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 05:15 schreef W00fer het volgende:
Eerlijk gezegd wordt er een hoop gejankt maar zie ik de bezuinigingen nog niet echt.

Programma's zoals WNL met dat hangen op die stoelen, voegt niks toe.

Je kunt je afvragen wat praatprogramma's überhaupt nog toevoegen. Wie kijken ze? Boomers?

Alles wat er daar verteld wordt stond al in de krant en is puur het herkauwen van meningen.

Zelfde met sport, studio Voetbal kan morgen stoppen, de eindeloze nabesprekingen van de Tour.

Zend de wedstrijd uit en doe de nabespreking gewoon online of vanuit Nederland ipv iedereen erheen vliegen en 4 vrachtwagens vol met zooi.
We hebben inderdaad veel teveel opinie programma's op TV. Iedereen z'n opinie zal me aan mijn reet roesten. En volgens mij worden dat soort programma's ook steeds minder populair (daarom is RTL Live gecanceld).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 3 augustus 2026 @ 10:01:42 #230
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221490875
Goed gebrachte opinie kijk ik in principe graag. Het lijkt er wel minder te zijn dan wat jaren terug.

[ Bericht 59% gewijzigd door Eightyone op 04-08-2026 21:44:27 ]
pi_221492272
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 05:15 schreef W00fer het volgende:

Studio Voetbal is gestopt per 17 mei 2026.
De Avondetappe is sinds dit jaar 2 van de 3 weken vanuit Nederland (Mediapark): https://www.wielerflits.n(...)-ook-de-avondetappe/
pi_221496429
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:11 schreef Piles het volgende:

[..]
Studio Voetbal is gestopt per 17 mei 2026.
De Avondetappe is sinds dit jaar 2 van de 3 weken vanuit Nederland (Mediapark): https://www.wielerflits.n(...)-ook-de-avondetappe/
Er zijn nog veel te veel snoepreisjes die wel vanuit het buitenland uitzenden. En niks toevoegen.

Programma's zoals Het Verhaal van Nederland moet meer budget naartoe. Naar het familiediner of Joris haalt mensen op bij een vliegveld juist minder. Boer Zoekt Vrouw is een twijfelgeval. Vroeger leuk maar heb het al meerdere seizoenen niet meer gezien. Kan volgens mij ook wel op RTL.

Misschien niet in het slowtv tempo wat het nu is, Maarja we moeten investeren in andere zaken in Nederland. Minder daklozen bijvoorbeeld.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:14:44 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221497110
quote:

Dat is een omroep die gewoon genoeg leden heeft en daarom in het bestel zit. Deal with it.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:21:07 #234
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221497130
Dat zou je in principe ook over Ongehoord Nederland kunnen zeggen. :')

Maar ja, in hoeverre doen ze wat zinnigs.
pi_221497159
quote:

:')

quote:
Cultureel antropoloog Gloria Wekker legt uit
_O-
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:35:38 #236
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221497440
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:21 schreef Eightyone het volgende:

Dat je het er niet mee eens bent, betekent niet meteen dat ze niks zinnigs zeggen.
pi_221498231
Prioriteiten hè. Kassa eruit, De Witte Man erin.
pi_221520059
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:21 schreef Eightyone het volgende:

Ik vind OGN wel degelijk wat toevoegen in het overmatig linkse bolwerk van de NPO. Echter is het vaak wel een herhaling van wat we al weten, en waar niks aan gedaan wordt. Overigens zijn thema's zoals geld over de balk smijten, corruptie, interne partijruzies en andere zooi ook iets wat eindeloos wordt herkauwd.
pi_221520108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:16 schreef DrDentz het volgende:
Prioriteiten hè. Kassa eruit, De Witte Man erin.
Maar eerlijk Kassa, Radar, Alberto Stegeman, Thijs Zeeman allemaal doen ze ongeveer hetzelfde. Mensen die worden belazerd door aannemers, keukenzaken, louche callcenters, telefonische oplichting.
Bij Max Vakantieman zie je hetzelfde gezeik elk jaar. Vertragingen, vluchten gecancelled, luchtvaartmaatschappijen die al tien jaar dezelfde chaos hebben (0 communicatie), oplichting met huurauto's, mensen die onderverzekerd op reis gaan of waarbij de verzekeraar weigert te betalen. Mensen die overduidelijk weten dat er problemen zijn en dan toch naar een gebied reizen met natuurrampen, totaal onvoorbereid met hun auto op reis gaan met lege accu's, kapotte airco's, te weinig controle aan de auto, slechte banden. Net als red mijn vakantie dat was in het begin goud, maar daarna begon het ook te vervelen met het aantal bedwantsen, slechte hotels. Omdat iedereen overal aan wil verdienen op slinkse wijzen moet je ogen in je rug hebben.

En helaas haalt 90% van de mensen de informatie van Facebook of tegenwoordig AI zonder zelf na te denken.
Kennisontwikkeling is er ook niet meer. Kritisch nadenken is er ook niet meer. Ik zie het bij de Gen Z al helemaal die proberen iets als het fout gaat is het fuck it en weer wat anders. Het zijn allemaal botsauto's die stuurloos in het rond rijden. Ik vraag me af of je hen met Kassa of Radar gaat opvoeden. "Ey bro ze hebben me fatbike afgepakt mannn" dat is waarmee we moeten dealen.

Ik heb ook het idee dat er een enorme kenniskloof is in Nederland, of aan het ontstaan is. De ene laag van de bevolking is de vape rokende tiktok kijkende generatie en dan is er nog de andere laag van de bevolking die de rechters,advocaten, accountants, chirurgen enzovoort zijn. Ik zag laatst ook een artikel waarin een dokter zei dat ze halsbrekende toeren uit moeten halen om mensen nog in te lichten.

Ik denk dat als we tv blijven betalen voor de laag pulp dan kunnen we aan de gang blijven. Opsporing Verzocht is door de jaren heen steeds heftiger geworden, met plofkraken, drugslabs, nepagenten, online medicijnen handel. Steeds heftigere criminaliteit die ook maar nauwelijks echt aandacht krijgt. Voor de generatie 40-75 wordt de TV nog gemaakt.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:59:34 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221526324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:58 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik vind OGN wel degelijk wat toevoegen in het overmatig linkse bolwerk van de NPO. Echter is het vaak wel een herhaling van wat we al weten, en waar niks aan gedaan wordt. Overigens zijn thema's zoals geld over de balk smijten, corruptie, interne partijruzies en andere zooi ook iets wat eindeloos wordt herkauwd.
Vraag mij af wat er zo links is aan de NPO.
Zie en hoor wel een rechts OGN en WNL.
Voor veel mensen is gewoon sociaal zijn al iets héél links.
pi_221526447
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 15:59 schreef spapaars het volgende:

[..]
Vraag mij af wat er zo links is aan de NPO.
Zie en hoor wel een rechts OGN en WNL.
Voor veel mensen is gewoon sociaal zijn al iets héél links.
Kan er niks aan doen, maar vind 't journaal (soms) bijna activistisch. Van die onderwerpen die echt geen enorme nieuwswaarde hebben imho, maar het wel heel goed doen qua inclusiviteit. Zeer regelmatig moet er een 'achtergestelde groep' bijgesleept worden: Bij reportage over eindexamens moest er iemand in die het halve schoojaar had gemist omdat ze niet naar school durfde vanwege angststoornissen. Of dat er een speeltuin is geopend voor gehandicapte kinderen en gisteren nog: "vulvalippen komt in Van Dale ipv schaamlippen" en daarna een onderwerp dat een bepaalde stijl populair was bij queers van kleur (dus geen blanke oh, dat moet eigenlijk wit zijn queers, maar expliciet van kleur). heb ook een hekel aan populistisch rechts, maar dat overdreven inclusieve begint ook wel irritant te worden
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:56:46 #242
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221526650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 16:26 schreef Loohcs het volgende:

[..]
Kan er niks aan doen, maar vind 't journaal (soms) bijna activistisch. Van die onderwerpen die echt geen enorme nieuwswaarde hebben imho, maar het wel heel goed doen qua inclusiviteit. Zeer regelmatig moet er een 'achtergestelde groep' bijgesleept worden: Bij reportage over eindexamens moest er iemand in die het halve schoojaar had gemist omdat ze niet naar school durfde vanwege angststoornissen. Of dat er een speeltuin is geopend voor gehandicapte kinderen en gisteren nog: "vulvalippen komt in Van Dale ipv schaamlippen" en daarna een onderwerp dat een bepaalde stijl populair was bij queers van kleur (dus geen blanke oh, dat moet eigenlijk wit zijn queers, maar expliciet van kleur). heb ook een hekel aan populistisch rechts, maar dat overdreven inclusieve begint ook wel irritant te worden
Subsidie voor herverbouwen, Dirk van de Klussenbus uit Bussum geeft zijn inzichten. Politie krijgt nieuwe fietsen, Straatinterview in de binnenstad van Amersfoort met een paar bejaarde dames die zeggen dat het vast erg goed is voor het milieu.
Dat Spanje de 60.000 Marokkaanse jongens die de grens bestormden weer direct terugstuurde, maar dat dit volledig in strijd is met de Europese regelgeving en wetten, hoor je dan weer niet. (laat staan vragen te stellen of die wetgeving die in principe voorschrijft dat ze allemaal recht hadden op een procedure wel zo goed is)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')