SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Welkom livelink.quote:
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Hoe gaat het met je moeder?
Pfff.... heftig hoor. En beetje dubbel gevoel dus.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.
Ja, gisteren schrokken we ons rot. Mijn moeder helemaal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff.... heftig hoor. En beetje dubbel gevoel dus.
Dan maar hopen dat het inderdaad een bacterie is.
Ja, heel begrijpelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisteren schrokken we ons rot. Mijn moeder helemaal natuurlijk.
Damnquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet zo goed. Ze heeft vocht achter 1 long. Ze ging naar het ziekenhuis voor een longfoto en moest daar vervolgens blijven. Gisterenmiddag had ik echt een slecht-nieuws gesprek met de arts daar. Ze zei dat ze geen oorzaak konden vinden voor het vocht en dat ze de long zelf niet goed konden zien vanwege al dat vocht en dat ze ervan uit gingen dat het kanker was. Dus ze moet morgen naar een ander ziekenhuis voor een longpunctie en een ct scan. Maar vandaag kregen we ineens bericht dat ze toch een bacterie in het bloed hebben gevonden en ligt ze aan de antibiotica en denken ze dus nu voorzichtig aan iets minder ergs. De longpunctie en ct scan morgen gaat wel door.
Ja, ze weten nog helemaal niks zeker totdat ze de long goed kunnen zien. En daarvoor moet eerst dat vocht weg (en geanalyseerd worden). Maar gisteren zeiden ze dat ze geen enkele andere oorzaak hadden kunnen vinden en nu dus wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, heel begrijpelijk.
Maar het is nog niet zeker dat het geen kanker is dan?
Krijgt ze de scan alsnog?
Dan maar hopen dat het vocht snel weg is.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze weten nog helemaal niks zeker totdat ze de long goed kunnen zien. En daarvoor moet eerst dat vocht weg (en geanalyseerd worden). Maar gisteren zeiden ze dat ze geen enkele andere oorzaak hadden kunnen vinden en nu dus wel.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:48 schreef livelink het volgende:
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma - Zonder jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |