monchhichiquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Zien er een beetje uit als poppen die je vroegah had. Alleen geen idee hoe ze heten en dus kan ik ze niet opzoeken.
Uiteindelijk nietquote:
Doe dat dan ook nietquote:
@Ama @CherryLipsquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als speelgoed voor toekomstige seriemoordenaars
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zorg maar dat klbsc kloonvrij is dan ouwe koraalduivel
quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.
Groei maar paar ballen.
Watjes!
Geef gewoon toe dat jullie een andere fase in jullie leven ingaan tussen deze grijze muizen.
nee we geven juist geen aandachtquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Gaat dus nooit gebeuren, jullie geven die klootviool nu dus alle aandacht die hij wenst.
Groei maar paar ballen.
Watjes!
Geef gewoon toe dat jullie een andere fase in jullie leven ingaan tussen deze grijze muizen.
Had het inmiddels gevonden iddquote:
zin om de Ama's te pestenquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar heel erg wakker van ligt inderdaad.
Ja echt verschrikkelijk dit, weet niet hoe ik hier overheen komquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar heel erg wakker van ligt inderdaad.
Als jij seriemoordenaar wil worden dan respecteer ik datquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee we geven juist geen aandacht
en wees liever blij dat ik geen seriemoordenaar word
Snap ik. Zal aan je denken in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk dit, weet niet hoe ik hier overheen kom
fairquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Als jij seriemoordenaar wil worden dan respecteer ik dat
Ama mag beslissen over mijn aanwezigheidquote:Op donderdag 22 mei 2025 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan pas je hier toch prima tussen grijze muis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |