SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
dat is idd wat ik heb begrepenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus als die 2 gb op is kan ik weer 2 gb krijgen ?
hmmm oke: want wilde zo netflixen maar dat durf ik nu niet meerquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is idd wat ik heb begrepen
ik zal eens nazoeken
Ohhhhhquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
Waarom krijg ik 20 GB per dag, ik heb toch Unlimited?
Je start elke dag met 20 GB en die kan je zo vaak als je wil gratis aanvullen.
Ja, je hebt gewoon onbeperkt internet. Maar we willen voorkomen dat het netwerk onnodig belast wordt. Dat doen we zo: bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn die GB's bijna op? Dan sturen we je een sms'je en kan je zo vaak als je wil gratis 2 GB-aanvullers activeren. Zo kan iedereen Unlimited blijven internetten. Wel zo fijn. Lees meer over Unlimited.
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzighedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it heb je de nieuwe bikinifotos van Sophie Turner gezien?
PostNL de mijnequote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
DHL houdt mijn pakketje weer eens gegijzeld en ik ben ziedend
Hier ga ik GEEN antwoord op geven!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzigheden
Uiteraard ga ik wel METEEN kijken!
Maar geen groot fan. Lijkt me qua persoonlijkheid wel leuke meid overigens. Die is na GoT ook niet heel erg meer in de picture he. Alleen wat Marvel films volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it heb je de nieuwe bikinifotos van Sophie Turner gezien?
Logisch tochquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
Waarom krijg ik 20 GB per dag, ik heb toch Unlimited?
Je start elke dag met 20 GB en die kan je zo vaak als je wil gratis aanvullen.
Ja, je hebt gewoon onbeperkt internet. Maar we willen voorkomen dat het netwerk onnodig belast wordt. Dat doen we zo: bij Unlimited start je iedere dag met een dagtegoed van 20 GB. Geldig in Nederland. Zijn die GB's bijna op? Dan sturen we je een sms'je en kan je zo vaak als je wil gratis 2 GB-aanvullers activeren. Zo kan iedereen Unlimited blijven internetten. Wel zo fijn. Lees meer over Unlimited.
Misschien mogen ze het niet uitleveren vanuit de douane?quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:34 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Check mijn toffe holografische Joost sticker, heb er ook eentje op mijn telefoonhoesje al een tijdje.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en leuk om te delen waar je van houdt
krijg je soms ook leuke gesprekken van
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik dan morgenavond erg slecht slaap
Ofwel door de spanning ofwel door daadwerkelijke bijwerkingenScheelt wel dat je dit van te voren weet maar godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan ga je ook echt helemaal nadenken of je iets voelt
quote:![]()
Volgens mij wel maar dan moet ik wel zn buik negeren want dat vind ik echt yeano.
Heb jij ooit een crush?
Baby darling doll face honey
Oh, vind dat ze er nog nooit zo goed uit heeft gezien.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen groot fan. Lijkt me qua persoonlijkheid wel leuke meid overigens. Die is na GoT ook niet heel erg meer in de picture he. Alleen wat Marvel films volgens mij
Van al dat materialisme blijf je depressief!quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:10 schreef Aberkullie het volgende:
ja dat is erg verstandig om die wel goed te hebben staan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke, moet mijn fiets nog wel even goed afstellen hoor. En wennen, die houding is zo anders
Ohja dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al geloof ik dat ze on Tomb Raider gecast is.
Zadel is makkelijk, helemaal naar benedenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is erg verstandig om die wel goed te hebben staan.
niet nodig, erg lelijke tattoos en een rare okselquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan dit soort nieuwtjes. Maar nee ik kan niet zeggen dat ik notificaties op mijn telefoon krijg voor dit soort vunzigheden
Uiteraard ga ik wel METEEN kijken!
Ik wilde die oksel niet benoemenquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet nodig, erg lelijke tattoos en een rare oksel
zal wel door de ozempic zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde die oksel niet benoemenmaar dat is toch geen natuurlijke oksel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |