Dat zou wel praktisch zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef bitterbal het volgende:
geo locatie. heeft mijn lichaam door waar we zijn en dan wordt er een talenpakket geactiveerd
Verstandig. Je kan wel reageren maar vergeet die toch.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jascroll meestal over zijn posts heen
ken ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel praktisch zijn
Een beetje zoals de TARDIS doet
Die blauwe box van Doctor Whoquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmLijkt me een hele nare en rare belevenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal op jouw leeftijd, dan is het gek als je lichaam je ineens zo in de steek laat. Klinkt echt heel intens
Blij dat je er weer semi bentiig niet meer in een aquarium, daar heb je echt niks aan. Je leeft maar ook weer niet ofzo
Baby darling doll face honey
Doen meer mensenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Verstandig. Je kan wel reageren maar vergeet die toch.
Maar het is maar een griepje hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me een hele nare en rare belevenishelemaal op jouw leeftijd, dan is het gek als je lichaam je ineens zo in de steek laat. Klinkt echt heel intens
Blij dat je er weer semi bentiig niet meer in een aquarium, daar heb je echt niks aan. Je leeft maar ook weer niet ofzo
quote:
Pesto makenquote:
Het bestaat niet en als het wel zou bestaan dan komt het door de overheid. Ik word daar echt boos om, vooral omdat het mensen zijn die nergens verstand van hebben maar wel denken van alles te weten, hoe danquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is maar een griepje hoor
Maar idd, blij dat het niet meer zo erg is. En hopelijk gaat dat medicijn ook weer een beetje helpen![]()
![]()
denk morgen pas, of overmorgen. Weet nog nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga misschien morgen nog even kijken of ze nog liggen bij de Dekamarkt
Wanneer ga je testen?
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het bestaat niet en als het wel zou bestaan dan komt het door de overheid. Ik word daar echt boos om, vooral omdat het mensen zijn die nergens verstand van hebben maar wel denken van alles te weten, hoe dan
Goed
jaaaaaaa![]()
hopelijk morgen!
Morgenochtend?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk morgen pas, of overmorgen. Weet nog niet![]()
En doen!! Volgens mij zijn de in de aanbieding omdat er op de verpakking staat dat het de beste koop is sinds 2022. Dat is tegenwoordig 2023
Ik wilde al boos worden op je!quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Al hoort dat niet in een blender eigenlijk maarja
Oh wacht, wil je dat ik het voor jou test? want dan doe ik dat vanavond met een bananenijsjequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgenochtend?![]()
Dan kan ik misschien s middags naar de deka
Jaa ff kijken of het nu ook nog kwaliteit is of dat ze zijn gedowngradequote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, wil je dat ik het voor jou test? want dan doe ik dat vanavond met een bananenijsje
is het ook welquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jakansloos
Jaaaas![]()
Vind het wel spannend
denk er om dat je de schil weg gooit en niet de banaanquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wacht, wil je dat ik het voor jou test? want dan doe ik dat vanavond met een bananenijsje
het is de beste koop volgens de consumentenbond in 2022 én 2023, wat denkt uquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa ff kijken of het nu ook nog kwaliteit is of dat ze zijn gedowngrade
nu je het zegt gaat het natuurlijk mis, je weet hoe dat werktquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om dat je de schil weg gooit en niet de banaan
Lolquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
@:ama oke ik weet het toch niet of ik nou wel of niet een crush heb op kaarija![]()
nouja op zich ook een optie... dan weet ess ook meteen of ze iets kan met dr schillenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is de beste koop volgens de consumentenbond in 2022 én 2023, wat denkt u
[..]
nu je het zegt gaat het natuurlijk mis, je weet hoe dat werkt
quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ook wel
hahaha ben jij ook zo iemand die het dan super spannend vind om het eerste pilletje te slikken en dan helemaal OH VOEL IK AL IETS VOEL IK AL IETS?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Als je zo doorgaat heb ik met jou nog een appeltje schillenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja op zich ook een optie... dan weet ess ook meteen of ze iets kan met dr schillen
scheelt wel, dat krijg ik de appel en houd jij de schil en het klokhuisquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat heb ik met jou nog een appeltje schillen
Jij maakt dat netjes in een vijzel altijd?quote:
Koop het altijd kant en klaarquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij maakt dat netjes in een vijzel altijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |