Nee, die kopen een afgetrapte Golfquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doen mensen onder de 18 over het algemeen niet hoor
Gok wat je wiltquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Midlifecrisis of kleine piemel. Ik gok het laatste.
Knappe 18 jarige die nu nog een golf kan betalenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die kopen een afgetrapte Golf
[..]
Gok wat je wilt
Die in zee zijn nog wel gratisquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Knappe 18 jarige die nu nog een golf kan betalen
hij liet er geen gras over gooien neequote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-ontvoering-te-water
maar onze criminal expert wist toch zeker dat de kinderen al gevonden waren en de vader op de vlucht?!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
wie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar onze criminal expert wist toch zeker dat de kinderen al gevonden waren en de vader op de vlucht?!
Absurd dat dit niet veel eerder ontdekt is eigenlijk, had verwacht dat er veel meer surveillance was in Nederland tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij liet er geen gras over gooien nee
oh jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
kree in GC / [KSC #18914] Wenks on Fleek
het werd gedacht dat je daar in taaitaailand Nederlandse les was gaan volgen, want je het gaat steeds minder balliaans... maar toch...... niet helemaalquote:
denk dat het met de locatie te maken heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was gedacht dat je daar in taaitaailand Nederlandse les was gaan volgen, want je het gaat steeds minder balliaans... maar toch...... niet helemaal
Dat zou wel praktisch zijnquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:03 schreef bitterbal het volgende:
geo locatie. heeft mijn lichaam door waar we zijn en dan wordt er een talenpakket geactiveerd
Verstandig. Je kan wel reageren maar vergeet die toch.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jascroll meestal over zijn posts heen
ken ik nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou wel praktisch zijn
Een beetje zoals de TARDIS doet
Die blauwe box van Doctor Whoquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmLijkt me een hele nare en rare belevenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal op jouw leeftijd, dan is het gek als je lichaam je ineens zo in de steek laat. Klinkt echt heel intens
Blij dat je er weer semi bentiig niet meer in een aquarium, daar heb je echt niks aan. Je leeft maar ook weer niet ofzo
Baby darling doll face honey
Doen meer mensenquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Verstandig. Je kan wel reageren maar vergeet die toch.
Maar het is maar een griepje hoorquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me een hele nare en rare belevenishelemaal op jouw leeftijd, dan is het gek als je lichaam je ineens zo in de steek laat. Klinkt echt heel intens
Blij dat je er weer semi bentiig niet meer in een aquarium, daar heb je echt niks aan. Je leeft maar ook weer niet ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |