PostNLquote:
Ja dan gaat het snelquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik stond in de 6e versnelling
Ja buurvrouw doelde echt op mijn uitstraling enzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest lachen om je buurvrouw die dat zo zegt, maargoed iedereen bij jou zal wel weten dat het niet goed ging![]()
Soms wel gevaarlijk, was iemand anders hier die toen long covid had en echt mega veel was afgevallen. Heel veel mensen 'ohhh wat zie je er goed uittt, veel afgevallen!', moest ze tegen iedereen uitleggen 'je bent nu mn ziekte aan het complimenteren, het gaat helemaal niet goed'
dat was echt zielig want daar werd ze zo moe van, volgens mij is ze toen weer even gestopt met werken
Hoe voelde het voor jou eigenlijk, het ziek zijn? Waar had je last van enzo?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja buurvrouw doelde echt op mijn uitstraling enzo![]()
Maar je kon echt wel aan mij zien dat het niet goed ging. Grauw, doffe ogen, houterig bewegen..
En als je probeerde met me te praten werd het ook snel duidelijk. Tante heeft het achteraf weleens omschreven met "je klonk heel erg ver weg, alsof je er niet echt was". Zo voelde het ook dus treffende omschrijving
Maar veel hebben dat ze er totaal niet ziek uit zien, terwijl ze dat wel zijn..
Ik nu ook eigenlijk. Zie er veel beter uit, maar ben helemaal nog niet beter.
Wel sneu voor haar
Onzichtbare ziekte..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
2591 stappies. En weet je? Ik vind het wel prima ook. Vandaag is het hem gewoon even niet. Jammer dan. Morgen weer een dag
Hmmquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe voelde het voor jou eigenlijk, het ziek zijn? Waar had je last van enzo?Ver weg klinkt niet heel chill
![]()
Denk dat de meeste ziektes en kwaaltjes onzichtbaar zijn eigenlijkmeeste is niet zo erg, kleine kwaaltjes oid. Maar heel ziek zijn en het is niet zichtbaar lijkt me echt heel lastig, voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
What does the fox sayquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
riddidmditimgimtimm cha cha cha cha chaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eng en onwerkelijk met namequote:
Nee, die kopen een afgetrapte Golfquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doen mensen onder de 18 over het algemeen niet hoor
Gok wat je wiltquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Midlifecrisis of kleine piemel. Ik gok het laatste.
Knappe 18 jarige die nu nog een golf kan betalenquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, die kopen een afgetrapte Golf
[..]
Gok wat je wilt
Die in zee zijn nog wel gratisquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Knappe 18 jarige die nu nog een golf kan betalen
hij liet er geen gras over gooien neequote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-ontvoering-te-water
maar onze criminal expert wist toch zeker dat de kinderen al gevonden waren en de vader op de vlucht?!quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
wie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar onze criminal expert wist toch zeker dat de kinderen al gevonden waren en de vader op de vlucht?!
Absurd dat dit niet veel eerder ontdekt is eigenlijk, had verwacht dat er veel meer surveillance was in Nederland tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij liet er geen gras over gooien nee
oh jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
kree in GC / [KSC #18914] Wenks on Fleek
het werd gedacht dat je daar in taaitaailand Nederlandse les was gaan volgen, want je het gaat steeds minder balliaans... maar toch...... niet helemaalquote:
denk dat het met de locatie te maken heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was gedacht dat je daar in taaitaailand Nederlandse les was gaan volgen, want je het gaat steeds minder balliaans... maar toch...... niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |