Toen was ik 15. Heb het zelf nooit echt gevolgd.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T was the Year of Our Lord 1997. Ik was met wat vrienden, in de net geopende Gelredome in Arnhem. Ergens halverwege de zaal. Omringd door allemaal meisjes van een jaar of tien en hun pappa's. En toen die mokkels het podium op kwamen ging al dat grut bij pappa op de nek dus wij hebben uitvoerig het dak van de Gelredome kunnen bestuderen. Om tien uur was het klaar en toen moest ik er met een huurauto nog twee in de buurt van Tilburg en eentje in Gouda afzetten en zelf naar Utrecht. Lag om twee uur in bed. #liefdagboek.
Soms moet ik even tegengehouden wordenquote:
Zo zoquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
1997 toen was iedereen hier gewoon geboren hoor.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gotta slow it down baby gotta have some fuuhuunnn![]()
Barbie Girl can beg on her kneesquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik had alleen geen idee wat ze toen zongen en als ik dat nu allemaal weer zing dan denk ik bij sommige liedjes echt hoe vonden mijn ouders dit oke lol.
Toen zat ik in 4 havo ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]lol, oh
thanks, had echt geen idee. Dat stukje gaat ook net wat sneller
Al zijn ze 98, ik heb ze volgens mij nu 8x gezien, en ik blijf gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Die 72 staat voor hun gemiddelde leeftijd?
De spice hype heeft ook heul niet lang geduurd eigenlijk. In 1999 was het beste er wel af volgens mij. Posh ging met Beckham neuken, Geri was al solo etc. En toen viel het vrij vlot allemaal weer uit elkaar ook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Kreeg je al die waardeloze soloprojectjes. Ik snap dat nooit bij die bands, hoe komen ze erbij dat iedereen op die soloshit zit te wachten? Een a twee misschien, maar alle vijf?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De spice hype heeft ook heul niet lang geduurd eigenlijk. In 1999 was het beste er wel af volgens mij. Posh ging met Beckham neuken, Geri was al solo etc. En toen viel het vrij vlot allemaal weer uit elkaar ook.
Chocowafelsquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eten maken. Anders wordt het weer chocoladekoekjes eten en dan eten maken
Oh voor mij is de hype nooit gestopt eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De spice hype heeft ook heul niet lang geduurd eigenlijk. In 1999 was het beste er wel af volgens mij. Posh ging met Beckham neuken, Geri was al solo etc. En toen viel het vrij vlot allemaal weer uit elkaar ook.
Zin in pennywafelsquote:
Ik had ook wat getypt maar ik kon mij zelf tegenhoudenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was ik 15. Heb het zelf nooit echt gevolgd.
[..]
Soms moet ik even tegengehouden worden
Even rekenen. 3 havo en 4 havo.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent echt maar een paar jaar ouder. Nooit
Hahaha jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Barbie Girl can beg on her knees
Christina Aguilera needs you to rub her the right way
En maar hard mee zingen als kleintje
Verrassend.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh voor mij is de hype nooit gestopt eigenlijk.
jaaaaaquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha jaen Dirty van Christina vond ik ook geweldig lol.
Nee, ik stond in de 6e versnellingquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook wat getypt maar ik kon mij zelf tegenhouden
Dat ik echt zo oud ben?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg even een lichte error in mijn hoofd nu.
Niet doen, gewoon posten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook wat getypt maar ik kon mij zelf tegenhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |