De metalscene zit vol met homo's.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die baard van jou is ook zo woest aantrekkelijk.
Moet zelfs!quote:
Gelukkig zit ik daar niet in. En zij niet in mij.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De metalscene zit vol met homo's.
we zijn met zn drieën, we kunnen ditquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt een kaartje kunnen kopen
Oja zeg dat soms wel om mensen vega propaganda op te dringen aan anderen maar ik flikker zo gewoon weer kipnuggets in de airfryerquote:
Het moet nog even opstaan. Iets over 5 eten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is half vijfja opzich wel beter maar het is half vijf
heb je goeie sloten voor je fiets? een los slot er ook bij graagquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo met mijnnieuwe fiets
naar de tuin om gras te maaien en dan weet ik veel, stressen denk ik. Ik moet morgen ergens spreken voor +- 400 man maar voel hem nog niet echt
Oké opa. Ga maar weer snel naar bed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de Spice Girls al eens gezien. Toen moesten jullie allemaal nog bedacht wordenDus ik hoef niet mee deze keer
het zou hier ook beter zijn, of in de middag eigenlijk nog beterquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het moet nog even opstaan. Iets over 5 eten.
Ik sta vroeg op, kwart over 5. Heb vroeg alweer honger.
https://www.instagram.com/reel/DJg3hU7sX3_/quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we zijn met zn drieën, we kunnen dit
ik moest lachen toen ik dit typte
Nog niet helemaal omdat ik natuurlijk niet weet of ze daar er iets mee kunnen. Ze krijgen ook als het goed is de foto's doorgestuurd en wellicht dat hij al meteen ziet dat het kansloos is. Dus nee echt rust heb ik nog niet met dit.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fijngenoeg geroerd
[..]
Slim, en geeft misschien ook wel wat rust omdat je weet dat het wel komt?
[..]
is uw partner thais oid?
are you sure?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de Spice Girls al eens gezien. Toen moesten jullie allemaal nog bedacht wordenDus ik hoef niet mee deze keer
Komt goed. Zijn maar 400 man.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo met mijnnieuwe fiets
naar de tuin om gras te maaien en dan weet ik veel, stressen denk ik. Ik moet morgen ergens spreken voor +- 400 man maar voel hem nog niet echt
Oh lol ja door die berichten dacht ik altijd dat je zelf het ook niet at.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oja zeg dat soms wel om mensen vega propaganda op te dringen aan anderen maar ik flikker zo gewoon weer kipnuggets in de airfryer
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké opa. Ga maar weer snel naar bed.
Dit betwijfel ik want toen ik nog een hele kleine Ama was was ik al groot fan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
yes, ik heb die art 2 oid, wat vereist is voor verzekeringen etc. En een los slot zodat ik hem ergens aan vast kan maken. Moet hem nog verzekeren trouwens, en tot die tijd durf ik nergens heen waar ik hem niet bij me kan houdenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je goeie sloten voor je fiets? een los slot er ook bij graag
Ja en als ze gepoept hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral wat ze gegeten hebben.
"Ik ben zojuist naar de wc geweest!"quote:
Ja hallo we mogen best dromen/hopen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt een kaartje kunnen kopen
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik ben zojuist naar de wc geweest!"
Ja leuk. Wil je een lintje?
Spicy.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:40 schreef Questular het volgende:
Ik wil best wel een meet en greet met de spicegirls, beetje over F1 en voetbal lullen met Geri en Victoria
oh vetquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat ben ik wel gewend in het leven inmiddels.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat leidt toch maar tot teleurstellingen.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/DJg3hU7sX3_/
Ahh, begrijpelijk maar wel jammer voor jezelfquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog niet helemaal omdat ik natuurlijk niet weet of ze daar er iets mee kunnen. Ze krijgen ook als het goed is de foto's doorgestuurd en wellicht dat hij al meteen ziet dat het kansloos is. Dus nee echt rust heb ik nog niet met dit.
Misschien dat het daarom juist niet spannend voelt? Kleine groepen is zo persoonlijk, dit ehhh niet?quote:
Ja, hier kwam geen roeren aan te pasquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fijngenoeg geroerd
[..]
Slim, en geeft misschien ook wel wat rust omdat je weet dat het wel komt?
[..]
is uw partner thais oid?
Of ouders die letterlijk alles wat hun nieuwe kind doet op socials zetten.quote:
ik zat in groep 2 oidquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik want toen ik nog een hele kleine Ama was was ik al groot fan.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Editors zijn ook met een nieuwe plaat bezig
THANK YOU VERY MUCHquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik had alleen geen idee wat ze toen zongen en als ik dat nu allemaal weer zing dan denk ik bij sommige liedjes echt hoe vonden mijn ouders dit oke lol.
Ik moet het nu wel zelf doen met verbandje wisselen en beetje schoonmaken waardoor ik er wel verplicht naar moet kijken en wellicht dat het ook wel wat meegaat helpen in acceptatie uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]heel accuraat wel
[..]
Ahh, begrijpelijk maar wel jammer voor jezelf
[..]
Misschien dat het daarom juist niet spannend voelt? Kleine groepen is zo persoonlijk, dit ehhh niet?
Oh ja, ze hadden ook een film gemaakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zat in groep 2 oidalles spice girls
en die film vond ik heel erg hihihi
Nu nog?quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:40 schreef Questular het volgende:
Ik wil best wel een meet en greet met de spicegirls, beetje over F1 en voetbal lullen met Geri en Victoria
'T was the Year of Our Lord 1997. Ik was met wat vrienden, in de net geopende Gelredome in Arnhem. Ergens halverwege de zaal. Omringd door allemaal meisjes van een jaar of tien en hun pappa's. En toen die mokkels het podium op kwamen ging al dat grut bij pappa op de nek dus wij hebben uitvoerig het dak van de Gelredome kunnen bestuderen. Om tien uur was het klaar en toen moest ik er met een huurauto nog twee in de buurt van Tilburg en eentje in Gouda afzetten en zelf naar Utrecht. Lag om twee uur in bed. #liefdagboek.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of ouders die letterlijk alles wat hun nieuwe kind doet op socials zetten.
"Oh kijk, hij/zij/het eet zijn eerste wortel!"
"Oh kijk, nu speelt hij/zij/het voor het eerst met een knuffel!"
Waarom lees ik dan nooit: "Oh kijk, hij/zij/het steekt zijn vingers in het stopconta- oh wacht even."
/rant
1997 toen was iedereen hier gewoon geboren hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'T was the Year of Our Lord 1997. Ik was met wat vrienden, in de net geopende Gelredome in Arnhem. Ergens halverwege de zaal. Omringd door allemaal meisjes van een jaar of tien en hun pappa's. En toen die mokkels het podium op kwamen ging al dat grut bij pappa op de nek dus wij hebben uitvoerig het dak van de Gelredome kunnen bestuderen. Om tien uur was het klaar en toen moest ik er met een huurauto nog twee in de buurt van Tilburg en eentje in Gouda afzetten en zelf naar Utrecht. Lag om twee uur in bed. #liefdagboek.
Die 72 staat voor hun gemiddelde leeftijd?quote:
denk en hoop het welquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet het nu wel zelf doen met verbandje wisselen en beetje schoonmaken waardoor ik er wel verplicht naar moet kijken en wellicht dat het ook wel wat meegaat helpen in acceptatie uiteindelijk.
Gotta slow it down baby gotta have some fuuhuunnnquote:Op donderdag 22 mei 2025 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]nice!!!!
[..]
THANK YOU VERY MUCH
AND I NEED SOMEBODY WITH A HUMAN TOUUOHOUCH
HEEEY YOU, ALWAYS ON THE RUN
GONNA FLAJKAJLKAJ AMAKJAL SOME FUHHUNNNN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |