PICSquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
bikini pastmaar achterkant is wel bijna string achtig
dus daar moet ik nog voorbruinen anders ziet het er raar uit
Ja, gaat deze zomer in Early Access.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Mijn backlog is big te lang. Ik ben bezig met Stranded Alien Dawnquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gaat deze zomer in Early Access.
Maar Grim Dawn is een goed alternatief
Haha, moest gniffelenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb al meerdere dagen geen nieuwe Ambar spam voor jullie.
Dat klinkt chill, ik zoek nog een nieuwe om mezelf in te verliezenquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je zeker geen Ark spelen.
Ark noemen wij de tijdmachine, dat start je op en als je daarna op de klok kijkt ben je ergens te laat voor.
yesss, en bijbruinen is niet vervelendquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:50 schreef bitterbal het volgende:
waar geweest? Visa? das volgende week donderdag pasquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat terzijde, ben je al geweest en zo ja, hoe ging het?
Hij heeft op dit moment 20% korting ook nog eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Dat klinkt chill, ik zoek nog een nieuwe om mezelf in te verliezen
ik dacht dat Kingdoms of Amalur misschien oke was hiervoor. Iemand daar ervaringen mee?
Dat zijn van die plakkers!quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik eet happy strawbs, zo heten ze. Strawbs
Dat is een leuke gamequote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
ik dacht dat Kingdoms of Amalur misschien oke was hiervoor. Iemand daar ervaringen mee?
[..]
yesss, en bijbruinen is niet vervelendik krijg nu bij mn nek zo'n rode vlek van de zon, lelijk
Ik zeg: Baldurs Gate 3.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
[..]
yesss, en bijbruinen is niet vervelendik krijg nu bij mn nek zo'n rode vlek van de zon, lelijk
Ooooooh ik dacht vandaag gezien het onderwerp vanmorgen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar geweest? Visa? das volgende week donderdag pas
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, moest gniffelen
[..]
[..]
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor mequote:
Origineel uitgespeeld op de 360 nogquote:
nee helaas nog een week stressenquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht vandaag gezien het onderwerp vanmorgen.
krijg het idee dat zowat alle spellen vaker in de aanbieding zijn dan nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft op dit moment 20% korting ook nog eens
Hier niet!
aan je tanden? Deze vallen mee, halfplakkersquote:
Top, de intro duurt wat lang en daar heb ik weinig geduld voorquote:Op donderdag 22 mei 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een leuke game
Skyrim light zeg maar
*slaat opquote:
wat je er van vindt en waaromquote:
PS3 hier inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor me
[..]
Origineel uitgespeeld op de 360 nog
Is marginaal meer complex dan pokemon.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik wel maar ik ben bang dat het te complex is voor me
[..]
Origineel uitgespeeld op de 360 nog
Iddquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:04 schreef aeque het volgende:
[..]
PS3 hier inderdaad.Zwaar underrated game in ieder geval.
Serieus?quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is marginaal meer complex dan pokemon.
Nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:05 schreef Crack_ het volgende:
Oh, oeps. Ik luister naar een artiest en vroeg me af of het een man of een vrouw was, ik googelen. Eerste hit is een soort van 'IK GA HET NOG EEN KEER ZEGGEN, ik ben trans, leave me the fuck alone'en toen vroeg ik me af waarom ik zo graag wil weten of iemand een man of vrouw is. Heb eigenlijk geen antwoord op die vraag
Sowieso als ze al wat langer op de markt zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
krijg het idee dat zowat alle spellen vaker in de aanbieding zijn dan niet
Volgens mij koos ik het omdat er genoeg te doen is en het is een vrije wereld maar wel met opdrachten, dat vind ik heerlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd
@:Crack_
Ik vond het een leuke game. De wereld was best groot, er was genoeg te doen, combat is eenvoudig en je class uitbouwen is verrassend uitgebreid
hmm, maar waarnaar? Wat er in diegene zn broek zit, want i dont care?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |