Koekjes in een hondenvormquote:
en dan straks schoppen ze je hele schenen blauwquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ben maar mijn thai aan het oefenen ipv trollen vermoorden
Was daarvoor al.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar geen trol moeten noemen
[..]
Succes met de rest
Ligt wel in de schaduw nu, en vanavond zou ik ze sowieso al naar binnen halen vanwege regen dat wel voorspeld is. Dus het is wel even duimen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon buiten laten liggen. droogt vanzelf
vind ik nog minder naar dat gesprek denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan straks schoppen ze je hele schenen blauw![]()
Bekijk deze YouTube-video
Hoe gaat het met je been verder?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik nog minder naar dat gesprek denk ik
ja wel oke. Het is nu behoorlijk dik dus lopen is soms wat vervelend maar verder okequote:Op donderdag 22 mei 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je been verder?
woont gewoon in een villa die jongenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je een tuinset had
jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie straks interesse in fanclubartikelen van Ambar?
kut in overvloedquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was een druppel op een gloeiende plaat. Maar voor mij niet minder kut.
Als er veel wind staat zoals hier is het zo droog gewaaidquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt wel in de schaduw nu, en vanavond zou ik ze sowieso al naar binnen halen vanwege regen dat wel voorspeld is. Dus het is wel even duimen.
Ik ben geen fan van Ambarquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie straks interesse in fanclubartikelen van Ambar?
Ruikt altijd zo lekkerquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:52 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat hier morgenochtend regenen staat er, vanavond even grasmaaien dus. Oooh wat fijn zeg
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambarquote:
Hehquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambar
Ja, echt heeerrrlijkquote:
Ambar alertquote:
Die wil je ook liever niet hebbenquote:Op donderdag 22 mei 2025 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Die alert meldingen zijn al erg genoeg van Ambar
Voor je vinger?quote:Op donderdag 22 mei 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
Nou hier in het ziekenhuis hoef ik niet eerst niet meer terug te komen tenzij ik weer pijn krijg ofzo. Verder gaat ze een verwijsbrief schrijven nu voor het UMCG. Top.
Kan wel een tijdje duren voor ik daar terecht kan maar het is niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |