SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
quote:
hahahahahahaquote:
moet je doosjes kopen waar meer in zittenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
ik had een doos met 12quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
Zelf ijs makenquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil wel graag ijsjes kopen maar ik ben te zwak en heb deze week al te veel ijsjes op, nee echt té veelzo'n pak moet er schijnbaar binnen een dag doorheen, dat wil ik niet
je bent een beetje raarquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had een doos met 12
en een met 6
ik heb mn vriezer bijna ondersteboven gehaald zo van 'ja maar wacht, waar zijn ze heen'![]()
![]()
Dat stond ook op mn planning! Nadeel daarvan is wel weer dat je een tijd moet wachten tot ze zijn bevrorenquote:
Ik doe verrassend rustig aan met het ijs, vriezer zit nog ruim half volquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Zo simpel. zo wijs.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je doosjes kopen waar meer in zitten
bananenschilijsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2025 11:37 schreef essnhills het volgende:
"oh, ik kan nog wel even die rijpe bananen invriezen"
*Pelt banaan, doet banaan in afvalbakje en schil in diepvrieszakje
En hoe gaat jullie dag tot nu toe?
Kijk uit, glad.quote:
kosta?quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
ohja, heb ook bevroren mango gekocht. oke we gaan ijs eten vandaag
Forum Opties | |