Maar 12 jaar geleden was dat nog niet zo. Bedenk ook daarbij dat sprookjes sinds die tijd enigszins in onbruik zijn geraakt. Nu speelt vooral de film 'sjakie en de amfetaminefabriek'.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:
De wolf komt terug omdat langzaamaan de natuur weer overhand gaat nemen. De oneindige immigratie is geen permanente oplossing voor de zeer lage vruchtbaarheid doordat vrouwen niet meer hoeven te neuken door emancipatie
Ik dacht juist dat de natuur kapot ging daarom moeten we allemaal 100 rijden en meer betalen?quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:53 schreef Vvdjemoeder het volgende:
De wolf komt terug omdat langzaamaan de natuur weer overhand gaat nemen. De oneindige immigratie is geen permanente oplossing voor de zeer lage vruchtbaarheid doordat vrouwen niet meer hoeven te neuken door emancipatie
Dat is het dan ook, alles kan kapot.quote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de natuur kapot ging daarom moeten we allemaal 100 rijden en meer betalen?
Dat is allemaal klimaatonzinquote:Op donderdag 22 mei 2025 12:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de natuur kapot ging daarom moeten we allemaal 100 rijden en meer betalen?
Goed gesproken!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |