Een lekker dagje dus Tong. Snap dat het de laatste dagen niet lekker ging met je voorgeschiedenis op lichamelijk vlak. Hoop dat het vanaf vandaag weer beter gaat. Fijne dag jongenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef tong80 het volgende:
@:praadje Zo naar de kapper. Daarna dagelijkse wandeling. Ging echt niet de laatste dagen. Boodschapjes doen en lekker FOK!en.
Ohhh de Maasvlakte. Daar gingen wij vroeger altijd heen. Mick was best interessant. Had het wel mooi voor elkaar gekregen om een van de kopstukken te sprekenquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:22 schreef StephanL het volgende:
Rondje gereden naar de Maasvlakte en weer terug met de auto.
Vanavond ook Micks Misdaaddossier kijken.![]()
Ja dat gaat maar doorquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoi hallo. Dag lief PotjeAltijd fijn om je weer even te zien zwaaien. Druk met de treintjes zag ik
Leuk hoor. Belle Perez komt trouwens binnenkort in mijn doodsaaie dorp optreden. Vroeg me laatst juist af waar ze was gebleven, hoorde niets meer over haar.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesWeer een dagje buffelen. Allemaal een hele fijne dag en een heel mooi weekend
![]()
Tot maandag
Was even naar een strand gereden daar. Even gekeken en weer terug. Onderweg rondje Brielle gedaan en weer naar huis. Wel leuk even met auto op pad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh de Maasvlakte. Daar gingen wij vroeger altijd heen. Mick was best interessant. Had het wel mooi voor elkaar gekregen om een van de kopstukken te sprekenKnap hoor.
Ik hoor er ook bijzonder weinig over. Volgens had ze nog wel een nieuwe singel of zomerhit uitgebrachtquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Belle Perez komt trouwens binnenkort in mijn doodsaaie dorp optreden. Vroeg me laatst juist af waar ze was gebleven, hoorde niets meer over haar.
Dankjewel collegaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Dit weekend weer F1. Dit maal aan de andere kan van de Noordzee.
[ afbeelding ]
Bedankt. Ik dacht 15:00 uur. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Dit weekend weer F1. Dit maal aan de andere kan van de Noordzee.
[ afbeelding ]
Wat heerlijk om te lezenquote:Op zondag 6 juli 2025 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Wat een heerlijke typische zondag. Regen en serie en handwerk. Ben helemaal content
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |