Dankjewel collegaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:56 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten te posten maar hier is de mededeling. Dit weekend weer F1!!!!
Ze rijden in Oostenrijk.
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook heerlijke televisie. Leuk om achter de schermen te kijken. LVHL heb ik bewust niet meegenomen in de gids omdat het herhalingen zijn. Die neem ik nooit mee anders is het einde zoek zoveel herhalingen als er zijn. Maar idd. leuke trage televisie.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:03 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb gisterne 'Het echte leven in de dierentuin' gezien (NPO 1). Dat programma vind ik erg leuk in elkaar gezet. En in de categorie trage televisie wordt vanavond om 19.05 uur op NPO 1 een herhaling uitgezonden van Liefde voor het landgoed.
Goedemorgen Groepfunderquote:Op maandag 30 juni 2025 06:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen praadje en de anderen.
Doe met je meequote:Op maandag 30 juni 2025 16:08 schreef Firuze60 het volgende:
Goedemiddag! Het hitteplan advies voor ouwe mensen is om binnen te blijven, heb ik echt geen moeite mee. Zonneschermen naar beneden, beetje andere schermen open en de tijd kan ik wel uitzitten.
Pff. Hou stil. Vanaf morgen tot en met zondag weer volle bak werken en geen airco. Heb al bouillon en zoute drop in mijn tas gedaan.quote:
Oef!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff. Hou stil. Vanaf morgen tot en met zondag weer volle bak werken en geen airco. Heb al bouillon en zoute drop in mijn tas gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |