Haha, je hebt zeker genoeg te kijken. Lekker even ontspannen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Dierenridders vind ik zo goede feelgood...
Maar dat kijk ik terug. De Bondgenoten en Het Blok ga ik aanzetten en hopelijk lukt het me om ondertussen te lezen
Tijdens Bondgenoten informatief lezen en tijdens Blok een fijn ontspannen boek. Fantasy
En dan even een uurtje serie en dan is de avond weer voorbij.
Zeeman wil ik terugkijken
En dat programma van Hazes wil ik ook nog een keer uitproberen
Genoeg voor vierkante oogjes
Ja! Dacht eerst van meh alleen mijn moeder liep dierenridders zo op te halen dat ik het toch probeerde. Kan nml slecht tegen zielige dieren. Alleen de zielige dieren worden hier geredquote:Op maandag 23 juni 2025 11:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, je hebt zeker genoeg te kijken. Lekker even ontspannen.
Ja, ik had al het idee dat je Dierenridders een fijn programma zou vinden.
Ik denk na al die tijd steeds als ik een nieuw programma toevoeg, oh dat vind die leuk. Dat is wel wat voor die enz. Vaak klopt het dan ook wel. Fijne dag lieverd
Hahaha, professor in de televisiemaakkunde. Wat een geweldig woordquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dacht eerst van meh alleen mijn moeder liep dierenridders zo op te halen dat ik het toch probeerde. Kan nml slecht tegen zielige dieren. Alleen de zielige dieren worden hier gered
Zo leuk dat je dat zo goed weet in te schatten. Professor in de hogere televisiesmaakkunde![]()
![]()
Dank je wel meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |