Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Ik was net te vroegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezier
Okequote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef praadje het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Geen probleem.
Ik kan er ook niet echt voor gaan zitten. Meestal ben ik aan het puzzelen of aan het lezen.
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Geen fan van Jasonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegen
Ik hoop op een bizar seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen fan van Jason
Dat nieuwe seizoen wordt bizar denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |