Goedemorgen Tongquote:
Wat heerlijk dat je gaat logeren. Inderdaad deze week maar even rustig aan doenquote:Op maandag 14 juli 2025 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Nieuwe week met nieuwe kansen
Lekker rustig aan, want volgend weekend logeer ik bij vrienden.
Alleen vandaag even mijn begeleider en boodschappen, verder niks. Lekker knutselenquote:Op maandag 14 juli 2025 08:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong
[..]
Wat heerlijk dat je gaat logeren. Inderdaad deze week maar even rustig aan doen
Lekker rustig dagje dus. Ach joh;, die zolder en kamer komen wel een andere keer als het weer wat minder is. Je moet het lekker rustig aan doen tochquote:Op maandag 14 juli 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen vandaag even mijn begeleider en boodschappen, verder niks. Lekker knutselen
Misschien straks de zolder en hobbykamer nog opruimen. Dat zou eigenlijk wel moetenof ik wacht op een koelere dag... misschien slimmer
we shall see
Dank je wel voor de lijst! Natuurlijk hier Dertigers en Bondgenoten en Overtreders
Kom de avond wel door dusLekker een boekje erbij, kijken naar de ruzies en lezen door het saaie heen. Vind de komkommertijd wel jammer...normaal is het moeilijk kiezen ivm veel. Nu is het moeilijk kiezen, ivm saaiheid...
Ja idd... het is vooral een leuk idee. Beneden heb ik ook al helemaal schoongemaakt vanochtendquote:Op maandag 14 juli 2025 09:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje dus. Ach joh;, die zolder en kamer komen wel een andere keer als het weer wat minder is. Je moet het lekker rustig aan doen toch![]()
Je begeleider en boodschappen kost je al genoeg energie.
Ik heb zoveel opgenomen dat ik de komkommertijd best door kom haha.
Vanavond de BG, B&B vol liefde en de Buurtrechter.
De Buurtrechter is een nieuw programma. Even op de link klinken in de gids.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... het is vooral een leuk idee. Beneden heb ik ook al helemaal schoongemaakt vanochtendmorgen weer een dag en anders overmorgen
Wat is de Buurtrechter? Klinkt interessant!
Hier genoeg series en YouTube-kanalen om me niet te vervelen. Alleen in de avond wil ik minder moeten opletten.
Oooh dat programma lijkt me leuk! Dwars overheen gekeken. Vanavond gaat dat opquote:Op maandag 14 juli 2025 09:43 schreef praadje het volgende:
[..]
De Buurtrechter is een nieuw programma. Even op de link klinken in de gids.
Oh je bent al lekker bezig geweest. Dan vooral de rest even laten hoor.
Ik ga nu aan de boodschappenrun beginnen. Fijne dag lieverd
Dit was echt een fantastisch programma.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond dat programma met Kalvijn en Kim Veenstra kijken. De Volgers. Lijkt me erg leuk
Ja heel gemoedelijk en gezelligquote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit was echt een fantastisch programma.
Helaas blijft het bij die ene afleveringquote:Op maandag 14 juli 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel gemoedelijk en gezellig
Ouderwetse weekendprogramma
Owquote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Helaas blijft het bij die ene aflevering
https://www.telegraaf.nl/(...)e-buis/77688337.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |