Heb ik opgenomen en moet ik nog kijken. Maar de moeite waard dus?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag deze docu gekeken. Was afgelopen maandag op tv. Kijkt lekker weg.
Doc: Short dick man NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-short-dick-man
Vond de eerste uitzending op zich wel leuk. De tweede heb ik niet gezien, alleen een paar kleine stukjes. Had geen behoefte om die terug te kijken zeg maar. Geen idee wat ze vanavond gaan doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Wat vinden jullie van Hazes en Hoogkamer? Ik vind het helemaal niks.
Is dat niet een soort veertig dagen zonder seks, maar dan met vloeken?quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Heb alleen stukjes bij VI gezien. Dat zag er niet uit. Zo verschrikkelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Hmm dat vind ik moeilijk om te zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik opgenomen en moet ik nog kijken. Maar de moeite waard dus?
Haha, ik ook niet. En toch neem ik ze allemaal op.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef Isane het volgende:
Er zijn teveel afleveringen van overtreders, kan het niet bijhouden
Die eerste vond ik al tenenkrommend. Hoogkamer die zat te janken want 'kanker' kwam heel dichtbij. Hazes die later tegen iemand vertelde over de vader die hij nooit heeft gehad. Ik dacht, jongens, dit programma draait niet om jullie en jullie soresquote:Op maandag 26 mei 2025 09:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond de eerste uitzending op zich wel leuk. De tweede heb ik niet gezien, alleen een paar kleine stukjes. Had geen behoefte om die terug te kijken zeg maar. Geen idee wat ze vanavond gaan doen.
Nou ja; ik ga er binnenkort eens aan beginnen. Laat hem er nog maar even op staan.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik moeilijk om te zeggen.
Heftige aflevering.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Deze straks kijken
20.30: Zeeman confronteert RTL5
Deden wequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Ik vind het ook tegen vallen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door het geklets erover wil ik misschien toch eens voor mezelf zien hoe slecht het is
Toch door de week elke avond een aflevering? Heb het iig zachtjes op de achtergrond staan 's avondsquote:
Jep, dat zijn nu weer herhalingen. Behalve de donderdag volgens mij. Die afleveringen duren ook 1 uur ipv half uurquote:Op zondag 1 juni 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch door de week elke avond een aflevering? Heb het iig zachtjes op de achtergrond staan 's avonds
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep, dat zijn nu weer herhalingen. Behalve de donderdag woensdag (bij Veronica)volgens mij. Die afleveringen duren ook 1 uur ipv half uur
Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Ik was net te vroegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezier
Okequote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef praadje het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Geen probleem.
Ik kan er ook niet echt voor gaan zitten. Meestal ben ik aan het puzzelen of aan het lezen.
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Geen fan van Jasonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegen
Ik hoop op een bizar seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen fan van Jason
Dat nieuwe seizoen wordt bizar denk ik
Yep, die ga ik ook opnemen. Slaap lekker, ik duik er ook in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:26 schreef StephanL het volgende:
Leuke docu’s vandaag denk, opnemen en vroeg naar bed. Morgen weer weken
Ik wil je even een groot compliment geven. Zoals jij elke dag iedereen begroet en altijd vriendelijk is voor iedereen. Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Klassequote:Op woensdag 11 juni 2025 06:42 schreef praadje het volgende:
Ahhh, wat liefquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil je even een groot compliment geven. Zoals jij elke dag iedereen begroet en altijd vriendelijk is voor iedereen. Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Klasse
Goedemorgen Tongquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen iedereen en Lavenderr.....................
Goeiemorgen Tong;)quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen iedereen en Lavenderr.....................
Moeten we raden in welk land ? Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:51 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!![]()
Dit weekend weer genieten van F1.
[ afbeelding ]
Goeiemorgen. Perfect weer om te promoveren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Perfect weer om op het balkon te zitten
Beetje drukjes. En soms denk ik van ohh laat ik nog eens gaan kijken.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemiddag lief PotjeWat leuk dat je ook weer eens even komt kijken
Altijd leuk als je weer eens even binnenwiptquote:Op maandag 16 juni 2025 23:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Beetje drukjes. En soms denk ik van ohh laat ik nog eens gaan kijken.
Goed nieuws! Jeeeeeeeejquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:43 schreef praadje het volgende:
![]()
@:ChildoftheStars Au pairs begint weer![]()
Nou het is inderdaad hollen of stilstaan. Maar ik denk zomaar dat de te warme zomers van tegenwoordig het nieuwe normaal is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |