Heb ik opgenomen en moet ik nog kijken. Maar de moeite waard dus?quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:36 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag deze docu gekeken. Was afgelopen maandag op tv. Kijkt lekker weg.
Doc: Short dick man NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-short-dick-man
Vond de eerste uitzending op zich wel leuk. De tweede heb ik niet gezien, alleen een paar kleine stukjes. Had geen behoefte om die terug te kijken zeg maar. Geen idee wat ze vanavond gaan doen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Wat vinden jullie van Hazes en Hoogkamer? Ik vind het helemaal niks.
Is dat niet een soort veertig dagen zonder seks, maar dan met vloeken?quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Heb alleen stukjes bij VI gezien. Dat zag er niet uit. Zo verschrikkelijk gemaakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Hmm dat vind ik moeilijk om te zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik opgenomen en moet ik nog kijken. Maar de moeite waard dus?
Haha, ik ook niet. En toch neem ik ze allemaal op.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:25 schreef Isane het volgende:
Er zijn teveel afleveringen van overtreders, kan het niet bijhouden
Die eerste vond ik al tenenkrommend. Hoogkamer die zat te janken want 'kanker' kwam heel dichtbij. Hazes die later tegen iemand vertelde over de vader die hij nooit heeft gehad. Ik dacht, jongens, dit programma draait niet om jullie en jullie soresquote:Op maandag 26 mei 2025 09:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vond de eerste uitzending op zich wel leuk. De tweede heb ik niet gezien, alleen een paar kleine stukjes. Had geen behoefte om die terug te kijken zeg maar. Geen idee wat ze vanavond gaan doen.
Nou ja; ik ga er binnenkort eens aan beginnen. Laat hem er nog maar even op staan.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik moeilijk om te zeggen.
Heftige aflevering.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Deze straks kijken
20.30: Zeeman confronteert RTL5
Deden wequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:29 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van
Ik vind het ook tegen vallen.quote:Op maandag 26 mei 2025 08:51 schreef praadje het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Door het geklets erover wil ik misschien toch eens voor mezelf zien hoe slecht het is
Toch door de week elke avond een aflevering? Heb het iig zachtjes op de achtergrond staan 's avondsquote:
Jep, dat zijn nu weer herhalingen. Behalve de donderdag volgens mij. Die afleveringen duren ook 1 uur ipv half uurquote:Op zondag 1 juni 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch door de week elke avond een aflevering? Heb het iig zachtjes op de achtergrond staan 's avonds
quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep, dat zijn nu weer herhalingen. Behalve de donderdag woensdag (bij Veronica)volgens mij. Die afleveringen duren ook 1 uur ipv half uur
Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezierquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Ik was net te vroegquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha er is vanavond inderdaad heel veel keuze. Veel kijkplezier
Okequote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:44 schreef praadje het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Geen probleem.
Ik kan er ook niet echt voor gaan zitten. Meestal ben ik aan het puzzelen of aan het lezen.
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegenquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Straks begint geloof ik het nieuwe seizoen van Below Deck op Hayu. Straks clubje en daarna eens zien of mijn voorpret terecht is
In het televisiekrantje heb ik geloof ik vijf of zes dingen omcirkelt. Gebrek aan keuze is er iig niet
Geen fan van Jasonquote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja straks lekker nieuwe below deck kijken. Heb down under niet gekeken. Ben niet zo'n fan van Jason. Captain Kerry daarentegen
Ik hoop op een bizar seizoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen fan van Jason
Dat nieuwe seizoen wordt bizar denk ik
Yep, die ga ik ook opnemen. Slaap lekker, ik duik er ook in.quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:26 schreef StephanL het volgende:
Leuke docu’s vandaag denk, opnemen en vroeg naar bed. Morgen weer weken
Ik wil je even een groot compliment geven. Zoals jij elke dag iedereen begroet en altijd vriendelijk is voor iedereen. Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Klassequote:Op woensdag 11 juni 2025 06:42 schreef praadje het volgende:
Ahhh, wat liefquote:Op woensdag 11 juni 2025 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil je even een groot compliment geven. Zoals jij elke dag iedereen begroet en altijd vriendelijk is voor iedereen. Daar kunnen we allemaal nog wat van leren. Klasse
Goedemorgen Tongquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen iedereen en Lavenderr.....................
Goeiemorgen Tong;)quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:37 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen iedereen en Lavenderr.....................
Moeten we raden in welk land ? Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 07:51 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!![]()
Dit weekend weer genieten van F1.
[ afbeelding ]
Goeiemorgen. Perfect weer om te promoveren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Perfect weer om op het balkon te zitten
Beetje drukjes. En soms denk ik van ohh laat ik nog eens gaan kijken.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemiddag lief PotjeWat leuk dat je ook weer eens even komt kijken
Altijd leuk als je weer eens even binnenwiptquote:Op maandag 16 juni 2025 23:30 schreef WcPot het volgende:
[..]
Beetje drukjes. En soms denk ik van ohh laat ik nog eens gaan kijken.
Goed nieuws! Jeeeeeeeejquote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:43 schreef praadje het volgende:
![]()
@:ChildoftheStars Au pairs begint weer![]()
Nou het is inderdaad hollen of stilstaan. Maar ik denk zomaar dat de te warme zomers van tegenwoordig het nieuwe normaal is.quote:
Haha, je hebt zeker genoeg te kijken. Lekker even ontspannen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Dierenridders vind ik zo goede feelgood...
Maar dat kijk ik terug. De Bondgenoten en Het Blok ga ik aanzetten en hopelijk lukt het me om ondertussen te lezen
Tijdens Bondgenoten informatief lezen en tijdens Blok een fijn ontspannen boek. Fantasy
En dan even een uurtje serie en dan is de avond weer voorbij.
Zeeman wil ik terugkijken
En dat programma van Hazes wil ik ook nog een keer uitproberen
Genoeg voor vierkante oogjes
Ja! Dacht eerst van meh alleen mijn moeder liep dierenridders zo op te halen dat ik het toch probeerde. Kan nml slecht tegen zielige dieren. Alleen de zielige dieren worden hier geredquote:Op maandag 23 juni 2025 11:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, je hebt zeker genoeg te kijken. Lekker even ontspannen.
Ja, ik had al het idee dat je Dierenridders een fijn programma zou vinden.
Ik denk na al die tijd steeds als ik een nieuw programma toevoeg, oh dat vind die leuk. Dat is wel wat voor die enz. Vaak klopt het dan ook wel. Fijne dag lieverd
Hahaha, professor in de televisiemaakkunde. Wat een geweldig woordquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dacht eerst van meh alleen mijn moeder liep dierenridders zo op te halen dat ik het toch probeerde. Kan nml slecht tegen zielige dieren. Alleen de zielige dieren worden hier gered
Zo leuk dat je dat zo goed weet in te schatten. Professor in de hogere televisiesmaakkunde![]()
![]()
Dank je wel meid
Geen idee. Misschien vol?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:38 schreef TLC het volgende:
Hmmz waarom is het Opsporing Verzocht topic dicht ?
Anyway, schiet je je eigen oog eruit moet je alsnog 29 jaar de gevangenis in
quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:46 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Woensdag;
Dagelijks:
18.55: Overtreders SBS6
18.55: Lang leve de liefde NET5
19.30: Bondgenoten SBS6
19.55: Per seconde wijzer NPO2
20.30: Het blok NET5
Diversen;
20.30: Het perfecte plaatje op reis RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/het-perfecte-plaatje-op-reis
20.30: 010: De mensen die Rotterdam kleur geven RTL5 https://www.tvgids.nl/amu(...)otterdam-kleur-geven
20.30: Steenrijk Straatarm SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
20.30; Overtreders VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
21.25: Op de spoed NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/op-de-spoed
Docu/Reportage/Informatief;
22.25; Israel en de Palestijnen: de weg naar 7 oktober NPO2 https://www.tvgids.nl/inf(...)e-weg-naar-7-oktober
Sport:
20.35: Toms Derby;s NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/toms-derby-s
Actueel;
18.00: Nieuws van de dag SBS6
21.35: De oranjezomer SBS6
22.00: Humberto RTL4
22.25: Goedenavond Nederland NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar.
@:Kissingbird
Typefouten onder voorbehoud
He halloquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:41 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een goede dag van
![]()
@:ChildoftheStars , heel veel sterkte vandaag
Hoi hallo. Dag lief Potjequote:
Dankjewel collegaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:56 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten te posten maar hier is de mededeling. Dit weekend weer F1!!!!
Ze rijden in Oostenrijk.
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook heerlijke televisie. Leuk om achter de schermen te kijken. LVHL heb ik bewust niet meegenomen in de gids omdat het herhalingen zijn. Die neem ik nooit mee anders is het einde zoek zoveel herhalingen als er zijn. Maar idd. leuke trage televisie.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:03 schreef Groepfunder het volgende:
Ik heb gisterne 'Het echte leven in de dierentuin' gezien (NPO 1). Dat programma vind ik erg leuk in elkaar gezet. En in de categorie trage televisie wordt vanavond om 19.05 uur op NPO 1 een herhaling uitgezonden van Liefde voor het landgoed.
Goedemorgen Groepfunderquote:Op maandag 30 juni 2025 06:30 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen praadje en de anderen.
Doe met je meequote:Op maandag 30 juni 2025 16:08 schreef Firuze60 het volgende:
Goedemiddag! Het hitteplan advies voor ouwe mensen is om binnen te blijven, heb ik echt geen moeite mee. Zonneschermen naar beneden, beetje andere schermen open en de tijd kan ik wel uitzitten.
Pff. Hou stil. Vanaf morgen tot en met zondag weer volle bak werken en geen airco. Heb al bouillon en zoute drop in mijn tas gedaan.quote:
Oef!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff. Hou stil. Vanaf morgen tot en met zondag weer volle bak werken en geen airco. Heb al bouillon en zoute drop in mijn tas gedaan.
Een lekker dagje dus Tong. Snap dat het de laatste dagen niet lekker ging met je voorgeschiedenis op lichamelijk vlak. Hoop dat het vanaf vandaag weer beter gaat. Fijne dag jongenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef tong80 het volgende:
@:praadje Zo naar de kapper. Daarna dagelijkse wandeling. Ging echt niet de laatste dagen. Boodschapjes doen en lekker FOK!en.
Ohhh de Maasvlakte. Daar gingen wij vroeger altijd heen. Mick was best interessant. Had het wel mooi voor elkaar gekregen om een van de kopstukken te sprekenquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:22 schreef StephanL het volgende:
Rondje gereden naar de Maasvlakte en weer terug met de auto.
Vanavond ook Micks Misdaaddossier kijken.![]()
Ja dat gaat maar doorquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoi hallo. Dag lief PotjeAltijd fijn om je weer even te zien zwaaien. Druk met de treintjes zag ik
Leuk hoor. Belle Perez komt trouwens binnenkort in mijn doodsaaie dorp optreden. Vroeg me laatst juist af waar ze was gebleven, hoorde niets meer over haar.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 06:48 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesWeer een dagje buffelen. Allemaal een hele fijne dag en een heel mooi weekend
![]()
Tot maandag
Was even naar een strand gereden daar. Even gekeken en weer terug. Onderweg rondje Brielle gedaan en weer naar huis. Wel leuk even met auto op pad.quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ohhh de Maasvlakte. Daar gingen wij vroeger altijd heen. Mick was best interessant. Had het wel mooi voor elkaar gekregen om een van de kopstukken te sprekenKnap hoor.
Ik hoor er ook bijzonder weinig over. Volgens had ze nog wel een nieuwe singel of zomerhit uitgebrachtquote:Op donderdag 3 juli 2025 23:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Belle Perez komt trouwens binnenkort in mijn doodsaaie dorp optreden. Vroeg me laatst juist af waar ze was gebleven, hoorde niets meer over haar.
Dankjewel collegaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Dit weekend weer F1. Dit maal aan de andere kan van de Noordzee.
[ afbeelding ]
Bedankt. Ik dacht 15:00 uur. Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:25 schreef potjecreme het volgende:
Morning Allen!
Dit weekend weer F1. Dit maal aan de andere kan van de Noordzee.
[ afbeelding ]
Wat heerlijk om te lezenquote:Op zondag 6 juli 2025 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey lieve mensen
Wat een heerlijke typische zondag. Regen en serie en handwerk. Ben helemaal content
Ah, jij kijkt Dertigers. Neem ik voortaan mee in de gids. Yep, komkommertijd. Gelukkig heb ik nog heel veel opgenomen om terug te kijken. Fijne dag lieverdquote:Op maandag 7 juli 2025 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Wat is er weinig op vandaag... krantje zegt wel 20.05 Dertigers.
Dus dat of De Bondgenoten en Overtreders en ondertussen lezen
Dank je wel @:praadje
Dank jequote:Op maandag 7 juli 2025 08:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, jij kijkt Dertigers. Neem ik voortaan mee in de gids. Yep, komkommertijd. Gelukkig heb ik nog heel veel opgenomen om terug te kijken. Fijne dag lieverd
Weet ik toch schat. Ik ben alleen maar blij als ik feedback krijg. Zo kan ik de tv.gids up to date houden.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Dertigers vind ik een erg goede serie
Wilde je trouwens niet verbeteren hoor
Wat is de TVSC toch rustig geworden. Vroegahh was alles beterquote:Op woensdag 9 juli 2025 06:45 schreef praadje het volgende:
Ja. Overtreders, Wegmisbruikers. Toen hadden we echt leuke avonden. Maar de jaren gaan tellen en nu ligquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is de TVSC toch rustig geworden. Vroegahh was alles beter
quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel @:praadje
Zelfs in de komkommertijd weet jij een lijst te maken
Die is naar la Tourette.quote:
Goedemorgen Tongquote:
Wat heerlijk dat je gaat logeren. Inderdaad deze week maar even rustig aan doenquote:Op maandag 14 juli 2025 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Nieuwe week met nieuwe kansen
Lekker rustig aan, want volgend weekend logeer ik bij vrienden.
Alleen vandaag even mijn begeleider en boodschappen, verder niks. Lekker knutselenquote:Op maandag 14 juli 2025 08:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen Tong
[..]
Wat heerlijk dat je gaat logeren. Inderdaad deze week maar even rustig aan doen
Lekker rustig dagje dus. Ach joh;, die zolder en kamer komen wel een andere keer als het weer wat minder is. Je moet het lekker rustig aan doen tochquote:Op maandag 14 juli 2025 09:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen vandaag even mijn begeleider en boodschappen, verder niks. Lekker knutselen
Misschien straks de zolder en hobbykamer nog opruimen. Dat zou eigenlijk wel moetenof ik wacht op een koelere dag... misschien slimmer
we shall see
Dank je wel voor de lijst! Natuurlijk hier Dertigers en Bondgenoten en Overtreders
Kom de avond wel door dusLekker een boekje erbij, kijken naar de ruzies en lezen door het saaie heen. Vind de komkommertijd wel jammer...normaal is het moeilijk kiezen ivm veel. Nu is het moeilijk kiezen, ivm saaiheid...
Ja idd... het is vooral een leuk idee. Beneden heb ik ook al helemaal schoongemaakt vanochtendquote:Op maandag 14 juli 2025 09:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker rustig dagje dus. Ach joh;, die zolder en kamer komen wel een andere keer als het weer wat minder is. Je moet het lekker rustig aan doen toch![]()
Je begeleider en boodschappen kost je al genoeg energie.
Ik heb zoveel opgenomen dat ik de komkommertijd best door kom haha.
Vanavond de BG, B&B vol liefde en de Buurtrechter.
De Buurtrechter is een nieuw programma. Even op de link klinken in de gids.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... het is vooral een leuk idee. Beneden heb ik ook al helemaal schoongemaakt vanochtendmorgen weer een dag en anders overmorgen
Wat is de Buurtrechter? Klinkt interessant!
Hier genoeg series en YouTube-kanalen om me niet te vervelen. Alleen in de avond wil ik minder moeten opletten.
Oooh dat programma lijkt me leuk! Dwars overheen gekeken. Vanavond gaat dat opquote:Op maandag 14 juli 2025 09:43 schreef praadje het volgende:
[..]
De Buurtrechter is een nieuw programma. Even op de link klinken in de gids.
Oh je bent al lekker bezig geweest. Dan vooral de rest even laten hoor.
Ik ga nu aan de boodschappenrun beginnen. Fijne dag lieverd
Dit was echt een fantastisch programma.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond dat programma met Kalvijn en Kim Veenstra kijken. De Volgers. Lijkt me erg leuk
Ja heel gemoedelijk en gezelligquote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit was echt een fantastisch programma.
Helaas blijft het bij die ene afleveringquote:Op maandag 14 juli 2025 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel gemoedelijk en gezellig
Ouderwetse weekendprogramma
Owquote:Op maandag 14 juli 2025 15:37 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Helaas blijft het bij die ene aflevering
https://www.telegraaf.nl/(...)e-buis/77688337.html
Jij ook een goed weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend
Prettig weekend lieverdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag van en geniet van het weekend
Ik ben gewoon een keer een weekend vrijquote:
Wat heerlijk. Nog plannen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een keer een weekend vrij
Nee lekker niks doen is ook wel eens fijn.quote:
Idd. Lekker even bijkomen. Geniet ervan lief Potjequote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee lekker niks doen is ook wel eens fijn.
Goed idee! Bedankt weer voor afgelopen seizoen. Geniet lekker van de zomer.quote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef praadje het volgende:
Lieve SC. Ik heb eens door de gids voor aankomende week gescrold en ik zie bijna alleen maar herhalingen of oninteressante programma's.
Op de dagelijkse programma's zoals B&B vol liefde en de Bondgenoten waarvan iedereen wel weet dat die op tv komen na.
Dus ik brei er voor de komende weken even een eind aan en neem even een zomerbreak. Ik zie jullie snel weer terug en ik hoop dat jullie een heerlijke zomer hebben.
Dikke kus, Praadje![]()
Snowsquall
Dat begrijp ik helemaal. Het moet wel leuk voor je blijvenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:22 schreef praadje het volgende:
Lieve SC. Ik heb eens door de gids voor aankomende week gescrold en ik zie bijna alleen maar herhalingen of oninteressante programma's.
Op de dagelijkse programma's zoals B&B vol liefde en de Bondgenoten waarvan iedereen wel weet dat die op tv komen na.
Dus ik brei er voor de komende weken even een eind aan en neem even een zomerbreak. Ik zie jullie snel weer terug en ik hoop dat jullie een heerlijke zomer hebben.
Dikke kus, Praadje![]()
Snowsquall
Sorry lieve Tong. Het zijn inderdaad hele goede programma's die je opnoemt. Maar dat is te weinig om iedere dag de moeite te doen om een gids te maken.quote:Op zondag 20 juli 2025 16:20 schreef tong80 het volgende:
Dit slaat totaal nergens op. Ik kijk nooit naar de Bondgenoten of andere derderangs shit. Ik heb nog nooit een aflevering gezien van B&B programma's of andere infantiele Tokkie-tv. De Nederlandse tv is de beste en mooiste ter wereld. Geef dan hints naar de geweldige documentaires van AVRO/TROS, Andere tijden, eventueel sport. Wees dan verheugd dat Zomergasten volgende week begint. Met geweldige deelnemers of gasten. Tip dan als er Pinkpop, Lowlands of andere live-muziek is. Kijk naar Het Uur van de Wolf voordat die wordt afgeschoten.............
Ik had het al aangekruist in de VPRO gids.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:12 schreef praadje het volgende:
@:Tong , https://www.tvgids.nl/informatief/npo-doc-goeie-mensen
Fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |