SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
De kans dat hij dat doet is vrij laag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel even komen vegen
How can I make this topic about me?![]()
Als bedankje krijgt die een knuffel van Moonquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij dat doet is vrij laag.![]()
![]()
Ik ben geen mod.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Je mag bij mij ook wel even komen vegenVoor Moon zou ik dat wel doen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kans dat hij dat doet is vrij laag.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Voor mij welquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben geen mod.
[..]
Voor Moon zou ik dat wel doen.![]()
![]()
Maar liever stofzuigen, dat is makkelijker.quote:
Ik heb een steel stofzuiger dus heel handigquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar liever stofzuigen, dat is makkelijker.![]()
![]()
![]()
Moet jij ook gezogen worden?quote:
Dit klinkt viesquote:
Zoiets doe je toch niet bij een vrouw?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Lijkt mij zo naar op dit mee te maken
ATHENE - Het Griekse eiland Kreta is opgeschrikt door een aardbeving met een kracht van 6.1. Die duurde volgens inwoners ongebruikelijk lang en zou tot op Cyprus zijn gevoeld, berichten Griekse media. De brandweer zegt nog geen hulpverzoeken of meldingen van ernstige schade te hebben ontvangen.
https://www.telegraaf.nl/(...)g-met-kracht-van-6-1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat antwoord erop hoort in een ander topic.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt vies
Misschien als ze nog moedermelk heeftquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt vies
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm ik denk dat ik het niet wil weten.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat antwoord erop hoort in een ander topic.
Ik hou het wel bij vegen
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien als ze nog moedermelk heeft
Te laat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik het niet wil weten.
Ik hou het wel bij vegen
Wil je gevoed wordenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooh haha ik zat heel ergens anders in gedachtenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien als ze nog moedermelk heeftIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik had ooit wel mommy issues, maar niet zulke gelukkig.quote:
Jij niet alleenquote:Op donderdag 22 mei 2025 08:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha ik zat heel ergens anders in gedachten![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2025 08:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha ik zat heel ergens anders in gedachtenquote:
Boefjes.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: